hier ook in spanning. Denk dat zaterdag mijn nod is. Dus nog 7 dagen wachten (bijna 6) Ik heb zo'n clearblue test met indicator. staat bij dat ie kan testen tot 4 dagen voor nod. weten jullie of hij 4 dagen voor nod ook echt goed kan testen? meiden ervaring mee?
een vraagje dames lieve meiden ,,ik wil nu es wat weten ik heb vorige maand een cyclus gehad van 42. ik wil hier ook vanuit gaan om te testen, dit is op 5 aug dan zou ik 1 dag overtijd zijn! maar als ik me aan deze cyclus hou kan ik 19 dagen na mijn eisprong testen,, is dit niet te lang? zou ik nu geen kortere cyclus hebben
je weet zeker wanneer je eisprong was? als die eerder was als je eerdere cyclus is je cyclus ws ook korter en zou je eerder kunnen testen. Misschien een keer een kv testje tegenaan gooien dan weet je waar je aan toe bent. als hij negatief is na ee npaar dagen weer testen. zo zou ik het doen. Ik heb begrepen dat de innesteling niet altijd op dezelfde dag plaatsvind in je cyclus. Ik test nu ook eerder als mijn nod. Wil nu eind van de week testen dan is het bijna mijn nod.
ja ik weet zeker dat ik afgelopen zondag een eisprong had! geen idee waneer ik mijn innesteling had/heb
moeilijk om te zeggen of je nu een kortere cyclus hebt. Ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien volgend weekend ofzo
graag gedaan ik hoop dat je positief nieuws krijgt. weet jij dat toevallig van de clearblue testen met indicator? of ze echt 4 dagen voor nod positief kunnen testen? (staat op de verpakking) heb je er ervaring mee? vind hem te duur om zomaar even te doen zeg maar
goedemorge dames, zit nog steeds in spanning te wachten, zaterdag negatief getest, nog geen ongi te bekennen, baal er wel van want na een jaar dik onregelmatig wat het net mooi regelmatig geworden, dus thja weet het even niet meer, als de ongi er woe nog niet is dan gaan we weer opnieuw testen
Hallo Dames, Wij hebben besloten om voor een eerste kindje te gaan. Sinds de eerste week van mei gestopt met de pil en aardige ontwenningsverschijnselen gehad. Ik ben 27 en 5 dagen werkzaam op een BSO. Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen en hebben een vizslapup van 7 maanden. Twee weken geleden heb ik bij de huisarts geweest omdat ik op dag 46 van mijn cyclus zat, vrezelijke buikpijn had en twee weken op vakantie zou gaan. Inmiddels ben ik ongi geworden en een heerlijke vakantie gehad. Nu weet ik alleen niet wat mijn cyclus is en voel vanalles, waarschnijnlijk nog steeds ontpillen. Iedergeval behoorlijk spannend
dat denk ik oo dat je nog aan het ontpillen bent, het kan best een tijd duren... hopen dat je volgende cyclus een beetje korter wordt en dat er dan regelmaat inkomt succes
Spannend mentos!!!! En Rozalie dat lijkt mij wel een blaasontsteking. De symtomen die ik eerder omschreef heb ik ongeveer 2 dagen gehad, het enige wat ik nu nog voel is af en toe een trekkerig gevoel boven in mijn buik (in de buurt van mijn ribben) en gevoelige borsten. Verder voel ik weinig meer dus ik denk dat het vals alarm was.......nouja afwachten maar tot 1 augustus en als ik dan niet ongi wordt dan stijgt de spanning weer hahaha.... Vanmiddag eerst opweg naar Rotterdam om een trouwjurk te gaan passen.....ook leuk
Dankjewel jamejozie, maar ik moet zeggen vergeleken met een kindje vind ik een trouwerij toch veel minder belangrijk hahahaha......opes dat zal mijn vriend niet leuk vinden. Nouja je weet misschien wel wat ik bedoel. Een mensje wat in je buik groeid dat is toch wonderbaarlijk!
hoi allemaal, ik ben nieuwe hier zou me even voorstellen ben gwenda en ben 1 juli gestopt met de pil. we hebben deze maand goed geklust op het juiste moment want heb dit uitgerekend en heb toch een keer ovutest gedaan. ik moet nu 7 dagen wachten tot ik mag testen maar kon niet meer wachten, en heb vanmorgen getest helass dus negatief, nu is mijn vraag nu ik vanmorgen heb getest negatief betekent het dan dat ik ook echt niet zwanger ben of kan het dat ik toch zwanger ben en ik het nu nog niet kan testen? ik heb wel erg veel kwalen erge last onderin me buik, misselijk, duizeligheid, ben snel chagy en reageer soms bod, ok mijn borsten zijn gevoelig. ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer. groetjes gwenda
ik denk als je net gestopt bent met de pil, dat je eerst nog moet ontpillen, dit kan ook gepaard gaan met allerlei zwangerschapssympt. 7 dagen is idd heel erg vroeg om te testen, de testen zijn er voor OVERTIJD. op zijn vroegst werken er sommige 4 dagen voor NOD. Tip, ga er niet meteen uit dat het al de 1e ronde raak is, zo voorkom je veel teleurstellingen, je hebt per ronde maar 25% kans dat je zwanger wordt, dus 75% kans van niet, en dan moet het ook nog blijven plakken. succes
ik denk dat ik ongi word/ben ,,vanmorgen bij het plassen lich bloeverlies,, dag 9 na mn eisprongben zo sip... en emotioneel,want ik ben ook niet lekker,,,hoezo mn lichaam houd me voor de gek ik haat het,, ik weet dat ik niet zwanger ben maar toch houd ik hoop miss wel een innestelingsbloeding
Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet.. Wat is dit verwarrend! Mijn temp. daalt, maar ik heb een twijfeltest en ik voel me niet alsof mijn ongi eraan zit te komen! *zucht*