Zitten er nog meer mensen in spanning??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PriscillaR, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amynta

Amynta Lid

19 jul 2010
    25
    0
    0
    Groningen
    @nana
    Spannend!

De spanning is bij mij wel een beetje weg nu.

Vanmorgen een testje gedaan (erg vroeg...ik weet het...maar kon echt niet langer wachten). Negatief natuurlijk! De symptomen verdwijnen ook langzaamaan. Raar! Wel weer een mooi voorbeeld van hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Nu ongesteldheid maar afwachten...

2. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

nou dat kan toch zeker wel dat het innestelbloed is, hoeveelste dag van je cyclus zit je, en hoelang is je cyclus?? thja je hebt er geen banner van dus kan het er niet aan aflezen

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik zit nu op dag 35,,ik heb een zeer onregelmatige cyclus dus geen idee waneer mn nod is:(

ik weet dat ik op dag 9 na mn eisprong zit want ik had op 17 en 18 juli een positieve ovulatie test;)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je een foto ervan dan? of zie je er te weinig van?

5. Ellen291982

Haj e al een test gedaan dan? het kan misschien een innestelbloeding zijn idd. Ik hoop het. of is het bloed net zo als het moment dat je normal ongesteld word? (zelfde hoeveelheid?)

6. rozalie

rozalie Niet meer actief

@gwendatjuh:je lichaam moet eerste ontpillen.zelden dat het gelijk raak is.hoop het natuurlijk voor je.bij mij duur dat zeker 3 maanden voor dat de cyclus weer enig sins normaal was.

@ Pientje: en en en??? nog eens getest?

Ik moet wachten tot de volgende ronde.ben nog niet ongi maar wel bruin bloed, dus denk dat het niks word.nu wachten tot de ongi door breekt.

Rozalie

7. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    hallo allemaal :)

toch maar nog eens laat binnenspringen hier,
    ik ben ook in maart gestopt met de pil en ook hier zijn we nog steeds aan het proberen;

Veel succes iedereen!

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Bekijk bijlage 88991
    Duidelijk een lijntje, maar hij was de eerste 5 minuten nog niet zichtbaar.. ik zag het pas na een half uur (had er een tijdje niet op gelet..)

9. music4life

ja test was negatief! ben ik dan niet zwanger?? of is het te vroeg om te testen?? waneer zou ik weer een test kunnen doen;) ik bloed nu sinds vanmorgen niet meer het was heel weinig niets vergeleken met mn ongi

10. music4life

@ nana jij bent zwanger hoor meid,,van harte!!!!

11. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Kan het niet een indrooglijntje zijn, omdat ik het pas na een half uur zag?

12. music4life

kruitvat test he!!! jah dat kan zeker een indrooglijntje zijn ,,had ik toen ik mijn eisprong had,, toen teste ik positief,,maar ik ben jou niet dus jij kan alsnog zwanger zijn!!! miss morgen ochtend ffies testen???

weet jij toevallig waneer ik het beste kan testen
    ik heb alleen vanmorgen bloedverlies gehad!
    miss innestelingsbloeding!

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Meid, ik hoop het zo!
    Ik had me voorgenomen om een dag over te slaan, maar ik denk niet dat ik mezelf morgen kan tegenhouden :p ja dus! ;)

Heb je je NOD al gehad?

14. Nana86

Nana86 Niet meer actief

*ziet dat je je ei ongeveer de 19e hebt gehad*

Ik zou nog even wachten, is nog wel heel vroeg! maar je kunt het altijd proberen, er zijn zat mensen die vroeg positief testen :) (er zijn ook heel veel die pas een week na hun NOD positief testen)

15. Ellen291982

@nana wel een streepje maa je zegt dat het na de 5 minuten was dan hoeft het helaas niet positoef te zijn. Ik heb dat nu ook een beetje zag je mijn testen na de 5 minuten pas (beter) pfff moeilijk he! zou over een paar dagen nog een testje doen, het hoeft zeker niet zo te zijn dat je niet zwanger bent

@musical moeilijk omdat je ook niet weet hoe je cyclus is. zou het over een paar dagen anders nog een keer proberen en anders bij uitblijfsel van je menstruatie de dokter eens bellen om te vragen.

16. music4life

hey nana dankjewel! ja ik weet dus echt niet waneer mn nod is ik heb een zeer onr cyclus,, ik heb eerder een korte lf gehad dus ik hoop niet dat dit nu weer is,,, maar bender wel bang voor, voel me niet ongi wel van die vervelende steken enz bah .. waneer zou jij testen als je mij was

30 juli zit ik op 12 dagen na mn eisprong

17. Nana86

Nana86 Niet meer actief

ik ben een beetje testoholic :p
    Ik begin altijd 3 dagen voor mijn NOD te testen, maar eigenlijk moet je gewoon op de dag van je NOD testen en daarna om de 2 dagen (ik ben daar alleen veel te ongeduldig voor).
    Omdat jij 18/07 een positieve ovu test hebt gehad, mag je ervan uitgaan dat je 19/07 ongeveer je ei hebt gehad. Tel daar zo'n 14 dagen bij op, dan heb je geloof ik je NOD :) dus ik zou 2 aug testen!

18. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Jup.. Ik kan ook niet wachten tot het morgenochtend is!
    Het streepje was zo duidelijk, maar kon gelukkig wel realistisch blijven.. Daarnaast is mijn temp aan het dalen..
    Moeilijk moeilijk moeilijk!

19. Ellen291982

begrjp ik heel goed hoor, herkenbaar. als hij hee duidelijk was zou hij de volgende test ook ws heel duidelij kzijn. spannend meid, ik duim voor je dat het raak is

20. music4life

:$2 aug oh mijn god das nog ver weg!!!:p ja ik denk toch dat ik het niet haal om zo lang te wachten hoor,, ik denk dat ik donderdag of vrijdag een testje doe!!!
    als ik al niet ongi ben ;) ikke ook testoholic;)

Deel Deze Pagina