Zitten er nog meer mensen in spanning??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PriscillaR, Jul 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

moeilijk he dat afwachten, je word er zo onzeker van. je houdt ons wel op de hoogte he!

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik hou jullie zeker op de hoogte :D
    Zie dat het voor jou ook spannend is!
    Zaterdag je NOD toch? heb je al een gevoel of het raak zou kunnen zijn? symptomen enzo?

3. music4life

music4life Niet meer actief

@ellen291982

jaaaaa ik kan niet meer!! maargoed ik moet wel, vanmiddag was hij neg,maargoed had vanmorgen bloedverlies

what was i thinking ,,dus ik moet me echt inhouden om het morgen ochtend niet te doen!!! want das te vroeg he ladies

zeg ja zeg ja zeg ja

hahahahah

4. Ellen291982

ja ik heb eigenlijk wel het gevoel dat het raak is. ik heb ook zeker symptomen die erg toenemen. Ik was eerst overdag en s avonds misselijk in vlagen, nu word ik sinds 2 dagen ook wakker met ochtendmisselijkheid, ik heb last van steekjes, zwaargevoel onderin de buik en krampjes, mijn borsten zijn gevoelig soms heel erg gevoelig, ben moe en vanmiddag zelfs wat duizelig (heel apart) ik ben wel bang hoor dat het negatief is, ik hoop zo op een positeve test. Zou super zijn als we allebei zwanger zijn
    ja mijn nod is zaterdag of zondag

5. Ellen291982

ik denk idd dat je even moet wachten.:)
    Hoe moeilijk ook. dan moeten we beiden wachten ik moet nu ook een paar dagen wachten met testen.

6. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Dat zou wel heel erg leuk zij he :D
    Ik hoop het! Ga voor je duimen!

7. music4life

ik moet gewoon mn testen laten verstoppen door mn man ,,deed ik de vorige cycl ook hahahah slecht he ,,ik heb ook niet gezocht,,zo ben ik dan ook wel weer!! neeh ik moet nu echt even geduld hebben!!!!Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

hahahaha, ik laat ook altijd alles verstoppen door mn vriend als ik het van mezelf nog niet mag hebben :p
    de chocolade is momenteel verstopt, mocht ik ongi worden ;)

pffff, dat is nog het minste, dat wachten! :x

9. music4life

nana
    heeeel herkenbaar hahahaahah
    succes meid houden we elkaar op de hoogte?!

10. Ellen291982

hahaha:) ach ja als het werkt waarom niet he!

11. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik hou jullie zeker op de hoogte :D
    Morgen de hele dag vrij, dus ik zal wel veel hier zitten om de dag door te komen ;)

12. marleen76

marleen76 Actief lid

May 27, 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Ik zit hier eigenlijk ook op hete kolen. Ben nu op 17 DPO en heb al 2 keer negatief getest. Had me voorgenomen pas vrijdag weer te testen, maar denk dat ik niet zo lang kan wachten. Normaal gesproken ben ik altijd netjes 27 dagen, al zeker een jaar. Ben al bijna 2 jaar van de pil af dus heb een supernette cyclus. En aan mn tempkaartje te zien was op dag 13 mn ei, dat klopt dan wel zo'n beetje met mn cyclus.
    En nu komt mn ongi maar niet, en mn kaartje heeft een twijfelkruis gezet op mn ei door 2 dagen vruchtbaar slijm en een tempdip.
    Wanneer ik vrijdag nog niets weet, vraag ik aan mn HA of ie wil testen, ben daar dan toch voor een verwijzing voor de fysio.

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Moeilijk is dat he, om dan toch een paar dagen niet te testen ;)
    Ik hoop dat je huisarts wil testen :D geeft wel meteen duidelijkheid!
    En dan hopen op een positieve test! Spannend!

Succes meid!

14. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

daarom mag ik pas de testen op het allerlaatste moment halen van mezelf, bij de kruidvat zullen ze wel denken, daar heb je haar alweer.. hihi,
    als ik ze te vroeg haal, gebruik ik ze zeker weten ook te vroeg.. en thja dat vind ik nou weer net een beetje zonde van het geld.

morgevroeg gooi ik er wederom een test tegenaan, pfff ik vind wel superspannend hoor, duimen dames!!!

15. marleen76

marleen76 Actief lid

May 27, 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Vanmorgen toch maar weer getest. maar helaas weer negatief

16. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ehhhh kan iemand mij vertellen dat ik droom, ik zie twee streepjes, welliswaar heel heel heel licht, maar hoef niet te turen om ze te zien, en zit nu nog binnen het half uur.....
    ohh wat ben ik bang dat het vals positief is...., overmorgen nog eens een keer testen ( of bang dat toch de ongi doorbreekt)

17. Amynta

Amynta Lid

Jul 19, 2010
    25
    0
    0
    Groningen
    Hey jamejozie...ik denk niet dat je droomt hoor. Je bent zeven dagen over tijd! Het werd tijd dat je eens een keer twee streepjes zou zien! ;)

Hopen dat je volgende test wat duidelijker wordt!

18. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Vandaag ongi geworden :(
    Op naar ronde 11..

19. Ellen291982

@marleen maar het zou toch nog kunnen dat je over een paar dagen positief test toch? je bent nog niet ongetseld geworden ondertussen?

@jamejozie dat zou leuk zijn! wat spennend. ga je over 2 dagen weer testen? hoop dat die dan donkerder is. met welke test heb je getest dan?

@nana he bah meid wat rot zeg! had zo gehoopt voor je op een positieve test.

20. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hier ook in spanning....Deze maand een rare maand voor mij. Eigenlijk totaal niet met een zwangerschap bezig maargoed. Als ik mijn gemiddelde van cyclus aanhou is dat 35 dus zou ik nog niet overtijd zijn. Als ik het ga uitrekenen aan de hand van die 35 zou ik heel toevallig op mijn vruchtbare dag sex heb gehad en daarna niet meer dus maar 1x. Nu al de hele week misselijk en dacht ik al ongesteld te moeten zijn geworden maar dat kan dus ook nog een paar dagen duren. Wat zouden jullie aanraden voor dag om te testen. Had maandag al getest want dacht toen mijn nod te hebben maar was negatief. Achteraf gezien kan dat natuurlijk veel te vroeg zijn.
    Moet wel zeggen dat ik nu alweer 2 dagen koorts heb en dus ook gewoon ziek kan zijn.

ohjaa nog ff ter aanvulling...heb vorige week roze afveeg gehad 1x zou dat dan de innesteling kunnen zijn

Share This Page