Bibi speentjes (baby wil alleen nieuwe lijn)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tasje79, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasje79

Tasje79 Lid

15 okt 2010
    55
    0
    0
    Mijn dochter is 3 maanden is nu net gewend aan de nieuwe lijn van bibi speentje. Nu is het zo dat deze misschien helemaal niet meer terug komt en ze zijn ook niet veilig :x Ik krijg de oude classic speentjes voor terug. Nu is het zo dat er nog eentje had in mijn babybox en deze accepteert ze dus niet. Omgekeerde versie dus :)

Wat zouden jullie doen. Ik ben een beetje klaar met bibi en wil over naar een andere merk, wat is handig om te doen. Ze heeft nog wel enorm zuigbehoefte.

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Er zijn hier al wat topic's over maar goed, ik vond de kruidvat eigen merk speen het beste op de new generation speen aansluiten.

3. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hier idd ook kruidvat eigen merk

4. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Mijn zoontje gebruikt ook de bibi speen wel de classic nog en wilde juist niet die nieuwe variant.
    Nu bij mijn dochtertje ben ik gelijk overgegaan op difrax. Ik had er namelijk ook 1 in de baby box en was daar mee begonnen maar toen ik las dat je ze niet meer mocht gebruiken ben ik gelijk difrax gaan halen. Denk wil niet straks dat ze weer een andere variant hebben en dat ze hem dan niet pakt.

Gelukkig kan ik voor mijn zoontje die oude varianten nog wel bestellen.

Deel Deze Pagina