Zitten jullie ook altijd thuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babyke, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn zoon was ook zo in het begin, was overigens een voedingsprobleem, hij had 24/7 honger :(
    Het was ook altijd huilen in de kinderwagen/maxi cosi dus ik moest altijd maar haasten. Maar omdat er nu eenmaal boodschappen gedaan moeten worden en dochter moet weggebracht/opgehaald worden MOEST ik wel. Imiddels is hij eraan gewend, maar ik heb nog niet een middag uitgebreid winkelen geprobeerd. Ben ook nog wel onzeker bij uitstapjes, door die eerste weken constant huilen, maar ik dwing mezelf toch erop uit te gaan, anders blijf ik ook maar binnen vastzitten zoals jij omschrijft... :(

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Bedankt allemaal voor jullie reacties :).

Ik heb het uitgeprobeerd om haar in de maxi cosi (autostoel) mee te nemen.Ik kan die zo op mijn kinderwagen klikken dus op zich wel handig.
    En het was een wereld van een verschil.Ik kon op m'n gemak al mijn dingetjes doen en ze sliep als een roosje.Het was echt puur genieten :p.Dit was echt de eerste keer dat ik er heerlijk uit kon met mijn kleine meid.
    Maar nu zit ik wel een beetje met het probleem dat die stoel niet zo goed is voor d'r.
    Hoelang zouden jullie ermee weg gaan?

Deel Deze Pagina