Hallo, Vanaf de geboorte draagt ons zoontje al pampers (nu de baby dry). Nergens problemen mee: geen stank, niet doorlekken enz. Nu zijn ze vernieuwd (zie ronde sticker met maantje erop). Er staat dat er een extra absortie zone inzit. Nou, vanaf de eerste luier uit dat pak gaat het mis. Hij lekt steeds door, dit ook terwijl zijn luiers vaak nog lichter/minder vol zijn dan bij de "oude" pampers! Heb zelfs ook een grotere maat geprobeerd maar das hetzelfde verhaal. Hij is nu al meerdere keren in de ochtend helemaal nat wakker geworden. pff balen, heb geen zin in het uitproberen van nieuwe luiers! Heeft iemand deze ervaringen ook? gr. Maaike
Was er ook bang voor, maar hier heeft nog geen een luier gelekt. Zelfs niet na een hele nacht en dus een flinke plasluier.
Ik heb ze ook.. maatje 2.. Maar bij mij lekken ze niet door.. had bij die andere (new baby) dat ze vaak wel doorlekten.. Die stonken ook een uur in de wind als ze had geplast
wat je kan doen he !! helpt echt pampers aanschrijven en verhaal voorleggen heel misschien krijg je nog een oude pak graits opgestuurd(hier toen met huggies gehad (die heb ik nooit meer gebruikt)
Klopt,hier ook.ik moet jayden nu om 23 uur savonds extra verschonen terwijl hij slaapt,anders is ie snachts zeiknat.baal ervan