ik ga altijd gewoon zitten als de wc er fatsoenlijk uit ziet en ook een laagje papier over de bril heen. als de wc er niet uit ziet ga ik ook niet dan pies ik liever in mn broek. over het algemeen valt het juist vaak heel erg mee hoeveel bacterien er op de wc bril zitten. op het toestenbord van je pc zitten er hoogstwaarschijnlijk veel meer dan dat brilletje bij de benzinepomp
Die ransapen die erboven hangen zeiken de hele boel onder. Echt vies vind ik dat. Hun smetvrees wordt het probleem van anderen. En effe hun zooi opruimen ho maar. Nee, ik vind hangvrouwen echt smeerpijpen. Slechte gewoonte.
In principe zittend. Ik heb eens gelezen dat het niet goed uitplassen (wanneer je hangt) meer kans geeft op blaasontsteking dan een eventuele bacterie die op de "vieze" bril zit. Maar als de bril echt heel vies is, dan ga ik wel hangen.. als er tenminste geen andere wc beschikbaar is.. En wat anderen ook al zeggen klopt dan helemaal, meestal komen er dan alleen maar meer spetters bij!
Vandaag een hele smerige bril in het ziekenhuis, dus heb ik maar gehangen. Er was maar één wc op de betreffende poli. Het type smerig dat je niet met een laagje wc papier oplost, eerder met een rol wc papier. (Normaal ga ik voor een laag wc papier) Ik moet wel zeggen dat ik nu enige smetvrees heb en die smerige bril dus echt niet schoongepoetst heb. En toen stond er iemand te wachten, wat moet je dan? Zeggen dat de wc al ranzig was? Ik stond me dus te schamen voor de troep van een ander
Ik heb geen keus om wel/niet te gaan hangen. Ik kan niet hangen ivm mijn beperking. Dan wordt je dus de dupe van die hangers die alles onder sproeien. Ik maak het nu altijd 'schoon' voor zover mogelijk. Kun je de zeik van iemand met smetvrees opruimen
Met desinfectie alcohol en een wc papiertje eerst over de bril gaan. Heb altyd een flesje mee. Maar dat is alleen in nood. Ik houd het liever op tot ik weer thuis ben.
Oh en dit doe ik alleen wanneer de wc schoon oogt. Bij spetters, bloed of andere ranzigheid ga ik echt niet! Dan houd ik het op of probeer een schonere wc te vinden.
Ik ben vreselijk slecht in hangen, maar wil ook niet zitten. Meestal poets ik het even en bekleed ik het met papiertjes . Heb geen smetvrees ofzo, maar openbare toiletten... Brrr!
Ik hang maar check altijd of ik spetters heb achtergelaten en haal die dan ook netjes weg. tenzij de wc al ranzig was want dan zie je toch niet wat van jou is en wat er al lag.