zitten of kruipen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bolkje, May 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Ieder kindje is daar natuurlijk weer anders is dus alleen jij weet wat goed voor hem is.
    Mijn zoontje vindt de uitdaging van iets nieuws wel heel fijn!

Toen de fysio vandaag zag hoe hij het kruipen/ zitten heeft opgepakt liet ze meteen oefeningen zien om te leren staan..
    Toen had ik wel even zoiets van 'heb je een deadline te halen ofzo?'
    Al snap ik ergens ook wel dat die oefeningen in het verlengde zitten van wat we tot nu toe gedaan hebben.

Ik kan alleen maar zeggen, volg je hart hierin, het is uiteindelijk niet hun kind.;)

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier buikschuiven, (tijgeren overgeslagen), kruipen, staan, zitten. Buikschuiven heeft ze 2 maanden gedaan en kruipen/staan/zitten kwamen binnen 2 weken tegelijkertijd.

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Hier was het tijgeren, zitten, staan/langs meubels lopen,kruipen.

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier eerst zelfstandig gaan zitten, daarna tijgeren (kwestie van 2 dagen) daarna kruipen (weer paar dagen later) en staan in de box ergens tussen in geloof ik. Optrekken aan meubels direct tegelijk met kruipen. Met 11 mnd liep hij.

5. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Ik las net iets over buikschuiven, wat is dat? Dat is toch gewoon tijgeren.

Hier kon zoonlief tegelijk zelf zitten en kruipen, op de dag dat hij een stukje kroop begreep hij ook meteen dat hij zo (vanuit de kruip houding dus) ook zelf kon gaan zitten....

Hier was het tijgeren, optrekken tot staan, stapjes zetten (en oversteken), daarna pas kruipen en zitten, daarna los staan daarna lopen en daarna ook gaan staan zonder zich op te trekken.

6. MommyB

MommyB Bekend lid

Oct 21, 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Zoontje is nu 9 maanden, kruipt, trekt zich op en staat. Maar zitten Hoo maar..

Share This Page