Zitten op kallax-kast (Ikea)

Discussie in 'De lounge' gestart door Papallona, 20 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Vraagje.... als je op deze kast (of die van 4 vakken breed) een kussen legt kan je hier dan op zitten (volwassenen of kinderen). Of houdt de kast dit niet?

Bijgevoegde bestanden:

2. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik (74:xkg)ben er ook wel eens op gaan staan (om iets te pakken) en mij houdt ie wel.

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Kan prima. Als je er veelvuldig op gaat zitten als volwassene zou ik het wel iets versteviging met eventueel een extra schroef.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Bij de dansschool van mn dochters gebruiken ze deze als kastje en bankje (kussentjes erop) voor de ouders.
    Zelfs de stevigste moeder (ik gok 110+) houdt ie :)

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ja hoor! Je moet maar eens googlen op kallax inspiratie (pinterest), velen zijn je al voor gegaan.

6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Kan prima!
    Wij hebben er een hoekbank van gemaakt in de speelkamer.
    Op de bovenzijde en zijkant houten vloerdelen gemaakt. Elke dag zitten ze er wel op met minimaal 120 kg.

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik heb de kast van mijn dochter tijdelijk gebruikt als bankje bij de eettafel, leuke kussens erop en ging prima!

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wij hebben er eentje met 5 vakken. Gebruiken we ook wel als bankje. Erg stevig. Mooie foto's trouwens, Eliza.:)

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ze worden ook gebruikt om bedden mee te bouwen. Dus ze zijn best stevig. Als ik ze als bank zou gebruiken zou ik wel geneigd zijn om veel kleine delen te gebruiken zodat je meer van die dikke stukken (de buitenrand) hebt.

10. Mountain

Mountain Nieuw lid

8 mrt 2017
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vind het er altijd leuk uitzien maar zou het zelf niet aandurven. Lijkt me dat het na verloop van tijd ook enigszins gaat doorhangen?

Deel Deze Pagina