vraagje aan tweelingmama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Weet niet goed in welk topic dit hoort dus plaats em maar hier. Buren van ons hebben een tweeling gekregen (2 jongens) Nou zeggen we elkaar altijd vriendelijk gedag en maken zo nu en dan een praatje maar verder gaat het contact niet. Volgende week gaan we op kraamvisite en nu had een vraag voor jullie.
    Wat vonden jullie leuk te krijgen? 2 dezelfde dingen of 2 verschillende dingen. Ik zat zelf te denken aan typisch jongensspeelgoed (kleding vind ik heel persoonlijk qua smaak, en ze hebben alleen meiden speelgoed van hun dochter) maar koop ik dan 2 dezelfde speeltjes?

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey,

ben geen tweelingmama maar heb wel tweelingnichtjes.
    Die vonden het superleuk om allebei wat anders te krijgen want dan konden ze af en toe eens ruilen enzo.

Veel plezier!

3. adi

adi Niet meer actief

Ik zou geen identieke speelgoed kopen. Ze wisselen meestal af met speelgoed, en het zal toch met name zijn dat ze dat ene speeltje willen dat de andere in zijn handen heeft ;)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik persoonlijk vond het niet leuk om precies dezelfde kleding te krijgen. Wij kleden ze vrijwel nooit hetzelfde.

Speelgoed is ind wel een leuk idee. Maar dan ind wel verschillend speelgoed. Voor de verjaardag van onze jongens hebben we verschillend speelgoed gekregen en dat vonden ze erg leuk.

Deel Deze Pagina