Zitten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wizard, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Iris is de wereld aan het verkennen en wil zich continu aan mij optrekken en gaan zitten. Ik hoor tegenstrijdige berichten of ik ze dit nu al wel of niet mag. Als ik er niet op inga wordt ze echt pissig. Als moeder zijnde moet ik haar toch ook bij deze ontwikkelingen stimuleren? Of is het beter hier niet op in te gaan (ivm heup)?

Liefs Eva

2. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Niemand ervaring mee? :(

3. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Als ze het zelf doet, prima, maar niet stimuleren.
    Ik heb ook zo'n dame hier die wil gaan staan :rolleyes:

4. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    zou het indd niet stimuleren.. maar gewoon laten gaan

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vanaf wanneer mogen ze gaan zitten dan?

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun wilde ook heel vroeg zitten...wij hebben het gewoon laten gaan...zitten prima maar niet te lang...ff aanvoelen en later toen het nieuwtje eraf was werdt het al minder...nu zit hij op het KDV in van de bumbo stoeltjes en vind het prachtig.....

7. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hier nog een die alleen maar wil staan en overeind wil komen.. Ligt ze op haar rug komt ze telkens met haar koppie en voetjes omhoog alsof ze wil gaan zitten... Ik laat het maar gaan en help haar soms mee omhoog. Dan staat ze zo 5 min lang omzichheen te kijken..
    En ik zet haar al afentoe in haat stoeltje, dit vind ze geweldig maar niet langer dan een half uur...

8. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Bloem: dat is dus ook precies wat Iris doet. Haar koppie en voetjes omhoog om zo proberen te zitten. Heel af en toe help ik haar dan ook omhoog maar volgens mij is het voor haar nog veel te vroeg! Toch?

9. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Geen idee maar als ze er niet aantoe zou zijn zou ze het denk ik ook niet doen.. toch ;)
    En afentoe 'even' helpen en 'even'rechtopzitten kan volgensmij geen kwaat hoor...

10. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben Teun ook zo af en toe toch geholpen en laten zitten.....nou geen problemen hier hoor

zie foto in me album

11. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik doe haar ook helpen af en toe als ze heel graag wil en pissig wordt dat het niet lukt.
    maar alles met mate.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Maar vanaf wanneer mogen ze echt gaan zitten bijv. in een kinderstoel?
    Ik heb zo'n verstelbaren chicco stoel waar daan een eind in kan liggen maar wanneer mag hij daar echt in gaan zitten?
    Daan vind zitten ook helemaal geweldig.

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Heb je de chicco polly?
    Die heb ik ook en Iman ging erin vanaf 5 maanden. Maar dan wel op de platste stand. Staat volgens mij ook op dat ie is vanaf 5 maanden ;)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    ja ik heb de poly.
    Maar ik vind het zo onhandig een potje geven als ze in hun wipper zitten. en een maxi cosie vind ik helemaal niks om zo een potje te geven. dus de platste stand in de kinderstoel gaat goed.

15. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik gebruik de topmark (nijntje) al van af 3 maanden, met een handoek rol in de rug en niet langer dan 5 minuten en dat ging goed nu zit ze er ongeveer 2x per week een minuut of 15 in in de meest gekantelde stand.

Share This Page