Iris is de wereld aan het verkennen en wil zich continu aan mij optrekken en gaan zitten. Ik hoor tegenstrijdige berichten of ik ze dit nu al wel of niet mag. Als ik er niet op inga wordt ze echt pissig. Als moeder zijnde moet ik haar toch ook bij deze ontwikkelingen stimuleren? Of is het beter hier niet op in te gaan (ivm heup)? Liefs Eva
Teun wilde ook heel vroeg zitten...wij hebben het gewoon laten gaan...zitten prima maar niet te lang...ff aanvoelen en later toen het nieuwtje eraf was werdt het al minder...nu zit hij op het KDV in van de bumbo stoeltjes en vind het prachtig.....
Hier nog een die alleen maar wil staan en overeind wil komen.. Ligt ze op haar rug komt ze telkens met haar koppie en voetjes omhoog alsof ze wil gaan zitten... Ik laat het maar gaan en help haar soms mee omhoog. Dan staat ze zo 5 min lang omzichheen te kijken.. En ik zet haar al afentoe in haat stoeltje, dit vind ze geweldig maar niet langer dan een half uur...
Bloem: dat is dus ook precies wat Iris doet. Haar koppie en voetjes omhoog om zo proberen te zitten. Heel af en toe help ik haar dan ook omhoog maar volgens mij is het voor haar nog veel te vroeg! Toch?
Geen idee maar als ze er niet aantoe zou zijn zou ze het denk ik ook niet doen.. toch En afentoe 'even' helpen en 'even'rechtopzitten kan volgensmij geen kwaat hoor...
wij hebben Teun ook zo af en toe toch geholpen en laten zitten.....nou geen problemen hier hoor zie foto in me album
ik doe haar ook helpen af en toe als ze heel graag wil en pissig wordt dat het niet lukt. maar alles met mate.
Maar vanaf wanneer mogen ze echt gaan zitten bijv. in een kinderstoel? Ik heb zo'n verstelbaren chicco stoel waar daan een eind in kan liggen maar wanneer mag hij daar echt in gaan zitten? Daan vind zitten ook helemaal geweldig.
Heb je de chicco polly? Die heb ik ook en Iman ging erin vanaf 5 maanden. Maar dan wel op de platste stand. Staat volgens mij ook op dat ie is vanaf 5 maanden
ja ik heb de poly. Maar ik vind het zo onhandig een potje geven als ze in hun wipper zitten. en een maxi cosie vind ik helemaal niks om zo een potje te geven. dus de platste stand in de kinderstoel gaat goed.
ik gebruik de topmark (nijntje) al van af 3 maanden, met een handoek rol in de rug en niet langer dan 5 minuten en dat ging goed nu zit ze er ongeveer 2x per week een minuut of 15 in in de meest gekantelde stand.