co-sleeper ervaring bij bed4baby kopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flippo, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben van plan om een co-sleeper te kopen voor de baby. Iemand ervaring met de website bed4baby?

www.bed4baby.nl

Ook ben ik benieuwd naar jullie andere tips of ervaringen wbt co sleeper! Namelijk totaal onbekend voor mij.....

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    Hier een cosleeper gemaakt van Ikea-bedje, de gulliver, daar kan een zijkant uit en dan kun je hem met tyerips of spanbanden aan je eigen bed vastzetten. En je kunt het later evt ook nog als los ledikantje of peuterbedje gebruiken, dus geen dubbele kosten.

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Met die site geen ervaring, wel met een co sleeper. Wij hadden er ook eentje van een ikea bedje gemaakt. Ideaal ding, je hoeft 's nachts niet eens overeind te komen als de kleine huilt ;). Je kan vanaf waar je ligt je kleine troosten en voeden (als je bv geeft), je hoeft niet helemaal wakker te worden en bent vrij snel weer terug in slaap. Dus goed voor je nachtrust :). Het enige wat wij hadden is dat we omdat het zo makkelijk is Sara steeds vaker gewoon dichter naar ons toe trokken, lekker gezellig, en dus bij ons in bed. Dus uiteindelijk is de co sleeper achteraf een beetje een miskoop gebruikt, hij staat nu in stukken in de rommelkamer want ze lag toch alleen maar bij ons in bed ;).

4. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Die hebben wij! Ik vind het een ideaal ding, mooi stevig en fijn dat het bed in verschillende hoogtes verstelbaar is, vooral omdat ons bed erg hoog is.
    Wij kunnen geen ledikant kwijt in onze kamer, maar dit bedje is net wat langer dan normaal. Dus ze kunnen er lekker lang in! Wel even opletten dus met je hoeslakens kopen!

5. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties!
    Ik ben van plan om bv te geven, daarom leek het mij inderdaad erg handig zo´n co sleeper.

Deel Deze Pagina