Onze uk wil dus echt de hele tijd zitten, hij zit nog te wiebelig als we hem overeind helpen en laten zitten dus houden we hem vast of zetten een kussen achter hem...liggen is hij het niet zo mee eens, en als hij in zijn wippertje zit gaat hij ook steeds rechtop zitten (erg grappig om te zien) maar nu vroeg ik me af aangezien de box nu niet meer zo leuk is, vanaf wanneer ze zelf kunnen gaan zitten vanuit lig...en hoe krijgen ze dat voor mekaar mbv de spijlen of hele sterke buikspieren?want die buikspieren worden hier goed getraind hahaha
oh ja en gingen ze bij jullie toen ook al in het fietszitje toen je kindje zelfstandig goed kon zitten, of wachtte je daar mee tot 9 maanden...of later...
Justin kan heel lang zelf zitten blijven tot ie zich bijvoorbeeld omdraait omdat ie de poes langs hem ziet lopen (nou ja rennen want ze zijn als de dood voor Justin hahaha). Maar ik denk dat t hier niet lang meer duurt voordat hij zelf van lig naar zitstand kan gaan. Pas dan denk ik dat ik m op t fietszitje durf te doen want dan kan Justin dus goed zijn evenwicht bewaren en is t ruggetje sterk genoeg.
ayman zit al vanaf ongeveer 5 maanden wat wiebelig en dat deed hij pas als ik hem zittend neerzet, hij kan nu (met zes en halve) maand wel al stevig zitten, hij kan zich ook corrigeren als hij dreigt om te vallen maar nog niet zelf gaan zitten vanuit ligstand...
Emir kan ook al zitten maar nog niet heel stevig en vanuit lig heeft ie dat af en toe gedaan als hij op mijn schoot zit maar hij staat ook al (vasthoudend)dus hij onwikkelt zich al erg snel.