We hebben een doorbraak....!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnestraal, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Jaha....! Noa heeft in 1 week tijd haar eerste twee tandjes! Wilde het ff melden dat ik een supertrotse mama ben op het moment!

Het ging niet van een leie dakje, maar ik heb er een "knaagdiertje" bij... :)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gefeliciteerd met haar 1e 2 tandjes :D Daar mag je zeker trots op zijn hihi, was ik ook met het 1e tandje! :D

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeliciteerd hoor! Haha n knaagdiertje.. ;)

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Ben blij voor je dat jouw grietje zonder al te veel "poeha" haar eerste tandjes heeft! Mijn manneke is al 3 weken aan 't kwijlen en vertoont zijn eerste agressieve gedrag vanwege jeuk/pijn aan zijn tandjes! En die eerste tandjes duren zo lang voor ze eindelijk door zijn!

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik heb van de huisarts een gel gekregen (op recept) wat Noa heel goed heeft geholpen.

Toen ze er veel last van had heb ik het erop gedaan met mijn vinger. Ik likte toen mijn vinger af en dacht nog: "oh, dit is lekker spul!"... :) daarna voelde ik mijn lip en stukje tong niet meer.... :rolleyes:

Was dus erg heavy spul..... :confused:

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Gefeliciteerd ;) hier nog geen tandjes in aantocht,kan niet wachten!

Groetjes,

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd met de eerste 2 tandjes! :) Toch een kleine mijlpaal he...;)

Ook hier zitten we met smart te wachten op het eerste tandje. Voortekenen zijn er (nog steeds :rolleyes: ) in overvloed, maar er is nog niks te zien... Najah, we wachten gewoon verder af :)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leukleuk! kyana ook inmiddels 32 tandjes!
    ennuh zonnestraal en toet, jullie zijn toch ook maartmama's... waarom komen jullie daar niet eens gezellig kletsen?

9. Niet meer actief

@anniek: zo he 32 tandjes al dat gaat hard hahaha

Danisha heeft ook 1! HOERA!

10. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    32 tandjes, das best wel veel al ;)

Daan heeft vanaf dat hij 4 maanden was al tandjes, inmiddels 5, met nummer 6 in aantocht...tis nu nog een beetje dracula. want boven heeft hij eerst de hoektandjes gekregen :D

Liefs Emma

Daan 25 maart 2007

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hihi al een heel compleet gebit :)
    hie rnog steeds helemaal niks geen tandje in zicht....

12. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Leuk om te lezen dat jouw zoontje (ook) een beetje Dracula is. Mark hetzelfde. Eerst de twee onderste, en daarna de snijtandjes aan de zijkant. Heel raar. Hij heeft inmiddels 6 tandjes! Tandjes poetsen was eerst geen probleem, maar hij vindt het nu wel wat minder.

Misschien weten jullie er iets op. Mark krijgt zijn laatste flesje rond half acht, acht uur. Hij is dan in badje geweest, en is eigenlijk al heel erg moe. Tanden poetsen na zijn laatste flesje vindt hij dan ook niks. Het liefst gaat hij gewoon slapen. Hoe doen jullie dat?

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

haha en daar komt mijn jongste dochter destiney aan met jawel 4 tanden en 2 kiezen :)

groetjes nathalie

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat leuk zeg! Hier zitten we al maanden op 2 tandjes (onderin) en er is nog niks in aantocht. Ik begin al bang te worden dat hij bij die 2 tanden blijft steken. :(

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha 32! hahaha nou doe maar egwoon 2 hoor! hahaha

Deel Deze Pagina