Ze slaapt zoveel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kirst78, Nov 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Onze dochter Jasmijn slaapt zoveel. Ik moet haar voor elke voeding wakker maken en als 's ochtends haar eerste voeding weer moet geven moet ik haar ook wakker maken. De laatste voeding heeft ze dan tussen 22.30 en 23.00. Ik maak haar dan wakker rond 8.00uur. Ook overdag slaapt ze echt goed, dat ik bijna denk is dit normaal? Als ze wakker is is ze helder en kan ik lekker met haar spelen en lachen. Totdat ze weer moe wordt en dan leg ik haar weer terug in bed. Dit alles doet ze allemaal zonder huilen. Heeft iemand dit meer? Je hoort alleen maar de verhalen over baby's die huilen en niet willen slapen, maar ik heb juist het omgedraaide en ik maak me daar weer zorgen over :(

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Mijn oudste was ook zo'n slaapkop! Het ene kind slaapt nou eenmaal meer dan een ander...een van slapen groeien ze ;)

3. anita26

anita26 Actief lid

Oct 1, 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    zou zeggen... Geniet ervan! Is ze allert en alles als ze wakker is zou ik me nergens druk om maken en lekker genieten van mijn nachtrust! Dat is hier wel anders geweest :cry:

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja ze is wel alert en helder als ze wakker is. Nu was ik net naar het CB geweest om haar te wegen. Ze was vorige keer in 1 maand tijd 500gram aangekomen. Dat vonden ze daar wel wat weinig. Nu was ze in 2 weken tijd 430gram aangekomen. Ze is de schade dus aan het inhalen, hahaha. Verder vonden ze het niet erg als ze zoveel sliep. Zolang ze alert en helder is hoefde ik me niet druk te maken. En Jasmijn blijft een vrolijke baby. Ga er nu extra van genieten dat ze zo goed slaapt, want voor ik het weet is het anders (hoop ik natuurlijk niet...)

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jasmijn is een heerlijk wakker ding hoor als ze wakker is...goed helder. Maar ja dat moet ook wel want ze wil haar liefje "Jesper"natuurlijk niet uit het oog verliezen.. :) :)

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    nou ik heb hier ook echt een slaapkoppie...en ze is ook altijd vrolijk als ze wakker is.. ze huilt echt bijna nooit.. lekker van genieten!

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja ik geniet er ook zeker van! En tja als ze Jesper ziet is ze lekker wakker!

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Emma sliep de eerste 3 maanden ook van voeding tot voeding. Ze was max een uurtje wakker.
    Langzaamaan wordt het steeds iets langer wakker.
    Lekker van genieten zou ik zeggen!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja doe ik ook, maar heb net een bultje achter haar oor ondekt. Zit onder de huid. Ik maak me dan gelijk weer zorgen en verbind het een met het ander. Vreselijk hoor al die zorgen die je nu hebt. Ze is wel nog steeds helder en wakker, ook al wilde ze net haar flesje drinken niet en heeft ze slechts 85cc gedronken. Kan dit ook met haar sprongetje te maken hebben?

10. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Lekker van genieten, hier is het hopeloos vanaf dat ze 4 maand is, ik zou er bij wijze van een moord voor doen als ze eens slaapt van 20.30 tot 7.00.
    En ze groeien als ze slapen,maar die van ons ook wel tijdens het krijsen. ;)

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    mijn jongste (oudste trouwens ook als baby) sliep de eerste 3/4 maanden erg veel.....na de voeding hield hij het de eerste paar maanden maar zo'n 45 min. uit en dan alweer naar bed.....sliep met 2.5 maand al van 20.00 tot 9.00
    nu sinds een maand is hij overdag langer wakker maar wel heel tevreden...kan zich ook goed vermaken als hij even in de box ligt
    geniet er maar lekker van ieder kind doet het anders

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Vervelend als je idd steeds eruit moet midden in de nacht. Ik weet dat ik het erg heb getroffen en daar ga ik ook lekker van genieten! Kinderen groeien toch wel, huilen, krijsen of slapen. Die van ons kan ook krijsen hoor! Zeker nu ze een sprongetje heeft. Ze drinkt nu echt niet veel en slaapt nu nog meer. Gaat het goed, maak je je daar weer zorgen over.....

Share This Page