Dit is zoooo leuk, ik heb er hier zo ver ik kon zien, nog niets over gelezen en wilde jullie dit niet onthouden! Vriendin van mij en andere bekenden zijn er razend enthousiast over! Op marktplaats veel aanbod en anders op de eigen Bumbo site. Tis een soort potje waar de beeb vanaf 3 maanden, mits zelf nekje omhoog en lekker kan zitten! Zo handiger dan een wippertje, waar de beeb alleen maar naar het plafond tuurt! Kan ook in bad, op strand, tafel, vakantie, lichtgewicht dus neem je zo mee! Heel veel plezier ermee mochten jullie er eentje aanschaffen! Groetjes!
Dat is een heel leuk wippertje dan ook! Bedoelde het niet als aanval tegen het wippertje hoor! Meer gewoon leuk ter info! Doeieieiieieie
Het is niet vergelijkbaar met een wippetje hoor.. Ik ben eigenaar van de een Bumbo, en beide meiden maken er gebruik van. Je moet het echt zien als een stoeltje. Dus inderdaad hapjes geven is handig in de bumbo, wij hadden een kinderstoel die te groot was voor kleine kindjes (inmiddels een nieuwe erbij gekocht) en we hebben die bumbo daar veel voor gebruikt. Anderen gebruiken hem in de douche (wat officieel niet mag). Het is gewoon een handig ding voor erbij. Maar niet voor in plaats van een wipstoeltje.
Wij hebben hem al heel wat jaartjes op mijn werk (een kdv). Echt een superding. Enige nadeel: sommige baby's willen niet meer (in de box) liggen.
Ik zou zo'n stoeltje nooit kopen, lijkt me niet goed voor de rug om zo te zitten als ze nog niet zelf kunnen zitten. Dan liever in de wipper en die ietsjes rechtop (maar dan alsnog in ligstand).
Snoopy, ze zitten op zo'n manier in dat stoeltje dat het dus geen kwaad kan voor het ruggetje. Dat wordt ook goed ondersteund
Zolang een kindje nog niet zelf kan zitten, is zitten niet goed voor de rug, hoe goed het ook ondersteund wordt. De rug wordt toch onnatuurlijk belast.
Zolang je kindje niet zelfstandig kan zitten, is het gewoon niet goed als er teveel verticale krachten op de wervelkolom staan.