Smelt moment

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bastet, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bastet

Bastet Niet meer actief

Vandaag weer een smelt moment gehad:
    Mijn zoontje had ik vanmorgen, na zijn fles, naast mij op de bank gezet, kon hij nog even uitbuiken en spelen met een speeltje.
    Ik was ondertussen even een film aan het afkijken.
    Hoor ik hem ineens toch snurken!
    Was hij zo, tegen mij aangeleund, in slaap gevallen. :D

Wat is jullie meest recente smelt moment?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.287
    6.199
    113
    Wat schattig!

Mijn zoontje was flink aan het stoeien met opa, heel druk aan het spelen dus. Ineens stopt ie, loopt ie naar zijn zusje, geeft haar een kus, loopt weer terug en gaat weer verder met stoeien.
    Zo heerlijk spontaan uit het niets, nou daar gaat een moederhart toch sneller van kloppen.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

we maken op het moment hele moeilijke tijd door.. door dit soort plaatjes maakt het het toch weer een beetje goed en kom ik erachter dat ik heel gelukkig ben met mijn 2 mannen en niets ons kapot kan maken!!
    fototechnies niet de beste;) mobiele qualiteit

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wat lief allemaal!

Gisteren kwam ik het lokaal van het kdv binnen om Steven op te pikken en de leidster vertelde dat hij steeds een beetje gefrustreerd raakte omdat het tijgeren hem alleen maar achteruit lukte (niet fijn als je naar een speeltje toe wilt, hihi)
    Toen hij me zag kreeg hij een brede lach op z'n gezichtje en tijgerde hij vooruit naar me toe! :)

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    toen hij gister lekker langs de box liep en af en toe naar mij keek met een grote trotse glimlach (L)

6. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Heerlijk he die smelt momenten!!
    Hier ook een afgelopen week. Mijn man was niet zo lekker en lag op de bank ff een tukkie te doen. Ons zoontje van bijna 2 pakte zijn fleecedeken en legde die over papa heen. Vervolgens gaf hij papa een kusje en zei hij: zo. En ging weer verder spelen. Dan springen bij mij dus de tranen in mijn ogen van geluk!!!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Smelt

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Smelt moment: Mijn meisje die zondag ochtend ineens, uit het niets, de rand van de bank los liet en naar me toe kwam lopen! (de eerste losse stapjes!):D En dan met grote ogen en een stralende trotse lach op dr gezicht:D

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wat ik een jaar geleden altijd zo'n smeltmoment vond:
    Als ze dan lekker aan de borst lag te drinken en dan bijna in slaap viel met een grote glimlach op haar gezicht en een straaltje melk in haar mondhoek! Heerlijk....

Nu zijn het weer hele andere dingen: in een keer een kusje komen geven, of haar trotse gezichtje als iets gelukt is wat eerder niet ging etc. Ontelbare smeltmomenten...

10. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ooh ik krijg helemaal een smeltmoment van jullie verhalen.. Wat heerlijk!

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook zondag een smeltmoment met mn zoontje. Elke keer als ik hem naar bed breng vraag ik of ik nog een kusje krijg... Hij doet dan bijna altijd zijn voorhoofd naar me toe en dan geef ik hem daar een kusje op... Nu vroeg ik het weer en hij gaf voor het eerst een echte zoen! Wel mond open en veel kwijl, maar dat boeide mij absoluut niet!

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Simone stond vandaag op de commode nog wat met dingetjes op haar plankje te spelen en ze had helemaal niet door dat ze los stond, ik stond er even van te kijken, ik was zoooo trots op haar! :)

En ze is ontzettend knuffelig te laatste tijd, dan legt ze zo lief haar hoofd in je nek :)

13. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Wat een leuke *smelt* momentjes komen er voorbij, heerlijk!
    Wij maken 's avonds altijd een hut voor Liza in de hoek van de kamer. Vanavond dus weer. Ik ging erbij liggen met een boekje. Dus ze vroeg (op haar manier) of ik het boekje wilde lezen; mama esen? *smelt* moment 1 :)
    Toen ik begon met lezen kwam ze helemaal tegen me aan liggen! *smelt* moment 2 :D

En altijd als we haar op bed leggen, zeggen we 'love you' voordat we de kamer uitlopen en nu sinds een paar dagen zegt ze 'wufoe' terug. Ach...*smelt, smelt*

Sorry, dat waren er meer dan 1 :)

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
  15. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

16. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Oh lieve verhaaltjes hier haha. Ik heb echt zoveel smelt momenten. Maar 1van de leukste is dat zodra mijn zoontje muziek hoort hij heen en weer gaat swingen.. En dan kijkt hij zo blij en gelukkig. Echt een gigantische smile. En die houd hij heel lang vast. Geweldig.

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.842
    3.630
    113
    Mijn zoontje 'praat' nu met ons door kgggg te doen en gaat dan schateren als we het terug doen. Gisteren lag hij op zijn speelkleed lekker te spelen toen ik hem opeens kgggg hoorde doen. Toen ik naar hem toe liep verscheen een stralende lach op zijn gezichtje. Ik had echt het idee dat ie me lag te roepen met dat kggggg. Zo lief!

18. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh ja, hier worden tegenwoordig ook handkusjes gegeven... Zo schattig, met dat 'kus-geluidje' erbij!!
    Ook als ze naar bed gaat zwaaien we nog even en dan geeft ze altijd (weliswaar mét speen in de mond) nog een handkusje..*smelt*

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bij de oudste, als ze me opbelt en zegt 'mama, ik vind jou heel lief!' En dat was dan de reden om te bellen, om dat even te vertellen:D

Bij de jongste: Als hij echt even 'mama-tijd' wil en dan bij ons in bed ligt en tegen me aan wil liggen. Hij valt dan in slaap met zijn armpjes om me heen en als hij zich in zijn slaap per ongeluk omdraait, draait ie net zo vlug weer terug om weer tegen me aan te kruipen.

En samen kunnen ze ook zo heerlijk lief zijn en knuffelen. Als ze wakker worden gaan ze beide nog even bij ons in bed en als ze elkaar dan zien gaan ze eerst even samen knuffelen:)

20. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    oooh wat schattig! mijn laatste smelt moment was met oud op nieuw toen ik de eerste schaterlach van mijn zoontje kreeg! :D krijg het nog steeds warm als ik eraan denk!

Deel Deze Pagina