Hier al ruim 1,5 jaar het probleem waar koop je leuke jongenskleding ik heb inmiddels wel wat adresjes maar leuke tips zijn altijd welkom zelf koop ik ook wel merkkleding maar altijd of 2e hands of in de mega uitverkoop zeg maar, ikzelf houd van stoere sportieve kleding wij kopen veel bij : h&m zara mexx noppies name it bfc lief nou alle tips zijn welkom
ik ben erg tevreden over de WE. blijf ook mooi. Het valt wel kleiner, neem altijd wel een maat groter.
Pasgeleden heb ik bij de H&M effen t-shirts gekocht, en bij www.applicatie-en-zo.nl applicaties besteld, en die er op gestreken. Ze hebben daar hele leuke en stoere dingen. Even wat anders
Ik koop heel veel online vooral merken en dan alleen in de uitverkoop. Ik shop vooral bij: kinderkleding-tekoop.nl olliewood.nl hummbee.com kleertjes.com happybee.nl
ik heb de online winkels voor merkkleding ook gevonden afgelopen juni naar spanje geweest en daar hadden ze super veel noppies zo leuk dus heb echt schandalig in geslagen de we past die nog niet vindt het wel jammer maar hij draagt nog maar maatje 80- nu langzaam naar 86 maar was er laatst maar is echt nog veel te groot !
misschien vind je het leuk om mee te kletsen op het shopahollic topic? Ook hier zijn een aantal mama's met jongens die je vast tips kunnen geven! Je bent van harte welkom! Ennuh, over jongenskleding kan ik je weinig vertellen (zie onderschrift )
tja het zijn dan wel geen merk kleren maar vind dat ze bij de hema en de c&a ook hele stoere en leuke jongens kleren hebben en bij de jola mode
Net zoals iemand voor mij al zij.. z8.. zo'n leuk merk en het blijft ook mooi! Misschien zit er nog wat voor je tussen op de site Z8 Babykleding & Kinderkleding