Wij zijn de trotse ouders van een zoontje van 7 weken. Ik vind het erg moeilijk om leuke/mooie betaalbarenaccessoires te vinden voor zijn kamer. Als ik al iets zie wat ik mooi vind dan is het of erg prijzig of het is iets wat iedereen al heeft (ik vind het altijd wel leuk om wat unieks te hebben). Ik mis dus eigenlijk unieke, betaalbare accessoires zoals leuke dekbedovertrekjes, lakentjes, dekentjes etc. Ik vraag me af wat jullie zoal missen voor jullie (aanstaande) kindje?
Ik heb het idee dat er veel vraag is naar een baby lijn van PIP.... Ben wel benieuwd of dit echt zo is....
Ik zou het tot nu toe niet weten eigenlijk. Het word hier op het moment steeds gemakkelijker omdat ik als thema sterren heb en dan in de kleuren bruin/rood/zilver. En nu met de aankomende feestdagen is dat juist heel gemakkelijk. Ik moet alleen oppassen dat het niet te kersterig word
Leuke, aparte jongenskleding! Voor jongens is er vaak 1 rekje en daar moet je het dan mee doen. Zou graag in de winkels wat aparte merken en kleding zien, en vooral wat meer aanbod voor (baby)jongens dan wat er nu is.
Tja, wat is uniek, en wat is betaalbaar? Ik vind veel hema-spullen leuk, maar juist omdat het leuk en betaalbaar is hebben heel veel mensen die. Kan ik persoonlijk niet mee zitten. Als je echt uniek wilt, kun je beter zelf iets maken. Zo heb ik voor beide kindjes een mooie deken gebreid tijdens m'n zwangerschap. Niet goedkoop als je de arbeidsuren meerekent, wel betaalbaar.
Ik mis de "echte" kleertjes voor jongens in maatje 50 en 56... Voor meisjes is genoeg te krijgen, met jongens moet ik het meestal met boxpakjes doen...