Ik ken virologen, dus kan zeker je vraag doorspelen, maar ik weet zeker dat ze niet gaan zeggen wat je wilt horen, want alle virologen die ik ken zijn pro-vaccineren.
Heb je even een pb gedaan Tis niet dat ik helemaal tegen vaccineren ben ik heb er alleen een vraag over
Als antivaxxer kan je misschien stichting Vaccinvrij of de vereniging Kritisch Prikken raadplegen, al is dit niet iets dat ik persoonlijk zou aanraden.
Laat ik het zo zeggen Die zich er in verdiept hebben Het gaat namelijk over een vaccinatie die 3x gezet word maar dat ik vind ik teveel
Ik ben oud....rond mijn geboortejaar heeft het rivm wat geëxperimenteerd met vaccineren. Ze dachten dat een aantal vaccinaties wel minder frequent konden dan normaal. Resultaat....8 jaar geleden ben ik nog terug geweest voor de andere helft, want het bleek toch allemaal niet zo lekker gelopen zijn
Ik denk alleen niet dat je daar neutrale info gaat krijgen Niet lullig bedoelt, maar de antivaxxers zijn duidelijke tegenstanders. Kritisch prikken lijkt mij wel ok
hier kun je telefoonnummers vinden voor het stellen van je vraag. https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vragen Ze kunnen je daar ongetwijfeld uitleggen waarom sommige vaccinaties meerdere keren gegeven moeten worden