Wat is nou een fijn campingbedje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sann, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Aangezien we ons huidige bedje, een oud krijgertje van familie, bij mn schoonouders willen laten staan wil ik een nieuw campingbed. Maar er zijn zoveel merken en prijsklasses zie ik. wil het liefst natuurlijk voor een duppie op de eerste rang zitten, maar goed wil ook wel een fijn bedje. dus wat vinden jullie nou een fijn bedje of wat is juist een absolute afrader?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm gewoon eentje van 20 euro hier en werkt echt makkelijk.....kleine slaapt er goed in!!

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij hebben er eentje van Topmark. Geen duur bedje, maar wel heel erg fijn. Topmark heeft zelf ook extra matrasjes, maar het matrasje van de Prenatal past er ook in. (van die dikkere matrasjes)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  5. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Geen ervaring met het bovenstaande. Maar zoals Mammie van Roy ook al zegt. Topmark is een goed campingbedje. Wij hebben er een dikkere matras ingedaan. En het gaat super.

6. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben ook die van Topmark, dochter slaapt hier prima in. (ook zonder het extra dikke matrasje)

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben een chico. Erg fijn ding en na 2 kids en regelmatig gebruik nog als nieuw. Hadden we destijds voor gekozen omdat er ook een bassinet (?? nouja je kan ervoor zorgen dat babytjes niet van onderen liggen maar op een tussenverdieping zoals in een ledikant) maar bij een kind van 1 is dat al overbodig, voor babytjes vond ik het erg makkelijk.

Die van de link heeft dat ook zo te zien

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben ook die van Topmark. Bevalt goed!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idem

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben er een van Xadventure. super fijn ding. en wat ik erg handig vind het is een lichtgewicht. dus ook makkelijk als je hem mee moet nemen. en qua prijs in de aanbieding is het goed te doen

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wij zijn tevreden over Koelstra ivm het draaisysteem. Ik had nl altijd ruzie met die bedjes met een kliksysteem.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hier ook een topmark, was ook niet heel duur, kan een extra matrasje in, makkelijk in en uit te klappen. Vind het een fijn ding.

(was onze enige "echte" nieuwe aankoop voor noof haha)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zal eens gaan kijken in de winkel naar die topmark. Een hogere bedbodem is voor Ivy idd neit meer nodig maar voor een tweede is dat wel weer heel erg handig. ff over nadenken want kost ook wel weer een hoop extra

14. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Vond zelf zo'n hogere bodem niet nodig, als we een 2e krijgen slaapt die toch de eerste maanden weer in de reiswieg van de kinderwagen als we ergens heen gaan.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, das ook een mogelijkheid idd

16. Eline76

Eline76 Nieuw lid

12 sep 2009
    4
    0
    0
    Wij hebben net een Koelstra bedje aangeschaft. Is makkelijk op te zetten en weer uit elkaar te halen. (wel even oefenen, maar als je het eenmaal kunt dan is het echt makkelijk)

De prijs was niet echt goedkoop, maar we wilden wel iets veiligs. Op campingbedje kun je ze allemaal bekijken.

17. Bri

Bri Niet meer actief

Voor op vakantie (6-7 maanden oud kindje) vond ik de Deryan peutertent perfect! Supermakkelijk op te zetten, heel licht en compact. Ook buiten te gebruiken, factor 50+ UV bescherming, muskietennetjes en alles.

Maar vanaf een jaar of 1 vond ik hem niet meer zo ideaal; meneer voelt zich volgens mij een beetje opgesloten in die tent. In slaap vallen ging sindsdien met moeite. Campingbedje heb ik zelf nog steeds niet in m'n bezit (leen er af en toe een, geen idee welk merk). Ik vind die dingen een ramp met opzetten en invouwen; net alsof ik de knop die je moet indrukken nooit kan vinden...

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier ook de koelstra. Ben er erg tevreden mee. Wel een extra matras in

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Gewoon het campingbedje van de prenatal. Werkt super makkelijk en wij hebben toen meerdere bedjes vergeleken. Ik vond eerlijk gezegd het prenatal bedje steviger lijken dan de topmark. Hebben er wel een extra matrasje ingedaan, maar dat heb je geloof ik wel bij al die bedjes.

Succes!

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Koelstra: veilig, mooi, makkelijk.
    Uiteraard met extra matras.

Deel Deze Pagina