Zitverkleiner urban jungle (duo)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aude, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag over de urban jungle (duo):)
    Ik heb dus een dreumes en baby en heb de urban jungle duo aangeschaft waar ik trouwens heel erg blij mee ben!
    Mijn dochter wordt alweer bijna 4 maanden en ze groeit al bijna het nestje uit.. kan zeker nog wel een maandje denk ik.. maar ik heb dus op internet een zitverkleiner van de urban gekocht.
    Mijn vraag is eigenlijk vanaf wanneer ze dan in het gewone zitgedeelte mag met zitverkleiner natuurlijk en dan leg ik ook de zitting zo plat mogelijk?
    Hoe deden jullie dat??

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Niemand??

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    De urban kan bijna helemaal plat, dus dan kun je al doen hoor als de kleine niet meer in het nestje past.

ik heb zelf getwijfelt of ik een wagenbak zou aanschaffen omdat de urban zo plat kan.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je kleintje uit het reisnestje is gegroeid maar kan nog niet helemaal zelfstandig goed zitten dan mag het gewoon in de platste stand in de wandel wagen. Helemaal omdat je die verkleiner erin hebt zitten kan het helemaal geen kwaad.

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ok, fijn dat jullie dat bevestigen! Ik vind het nog een beetje eng, ze is voor mij nog zo een klein meisje.. gek hé..
    Probeer het nog even te rekken totdat het wat mooier weer is, want ze vangt wel alle wind aan de voorkant, je de zitting van de urban niet naar je toe zetten zoals ik bij mijn dochter deed met de quinny.

6. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Of een regenscherm er over zitten ze ook lekker uit de wind

Deel Deze Pagina