Hallo allemaal, wij zijn nog bezig om de baby kamer een opfrisser te geven voor ons 2e kindje. Nu heeft de baby kamer 1 muur helemaal appeltjes groen. Ook de assesoires zijn groen. De rest is wit. Ons eerste kindje is een jongen en nu krijgen we een meisje dus ik wil graag een beetje de kamer aankleden met een andere kleur erbij. De muur blijft gewoon appeltjes groen maar welke meisjes kleur is er leuk bij? En wat zou ik eventueel op de muur erbij kunnen schilderen/hangen? Alle tips zijn welkom!
life en cooking gezien vorige week? Door middel van een leuk behangetje (dus in dit geval een meiden behang) kun je achter een bed of ergens anders op de muur een stuk behang plakken waardoor de kamer er net weer anders uitziet
Is die felle fuchsia roze kleur dan niets? Denk dat die er wel bij zal passen. Lekker fel, dat wel, maar dat is appeltjesgroen ook.
mijn schoonzusje heeft ook appeltjesgroen en roze voor hun meisje, staat er erg mooi bij hoor! bij de hema heb je hele leuke rammelaars/dingetjes voor aan het bed met die kleuren moet je maar eens kijken om te zien hoe het lijkt... succes!
Ik zou zeggen of van dat felle fuchia roze of licht roze! Paars oid vind ik niet mooi bij appeltjes groen !
Fuchsia roze met appeltjesgroen en hier een daar een beetje goud. Staat echt supergaaf, beetje india-look.
Ik zou toch voor een lichte kleur kiezen... anders word het té vel en misschien te onrustig voor de kleine straks. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik zou denk ik ook gaan voor licht roze!
Ik heb zelf knalgroen en knalroze, vind ik leuk! Maar Oranje kan er ook heel mooi bij staan, of je doet de accesoires in het roze/zilver..
Fuchsia is een hele leuke combi. Sommige kleuren paars kunnen ook mooi zijn maar is iets gewaagder. Een aqua-turkoois kleurtje kan ook maar is dan wel neutraler, kan op perfect voor een jongen...