boek: waarom liefde zo belangrijk is?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Waarom liefde zo belangrijk is door Sue Gerhardt - Scriptum uitgeverij.

Denk erover om het aan te schaffen..
    wat vinden jullie ervan voor degene die het boek gelezen hebben?

ik ben benieuwd wat er geschreven wordt over wel/niet laten huilen.. gevoelsmatig ben ik er erg op tegen om een kleintje te laten huilen maar wil dit graag wetesnchappelijk onderbouwd hebben en tot welke leeftijd? Zoontje is nu 15 maanden en nu laten we hem soms wel huilen (bv als hij 's nachts wakker wordt en blijft.. even troosten en daarna zelf weer in slaap vallen maar dan huilt hij nog wel even)

2. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Lijkt mij ook erg interessant om te lezen!!
    Ben benieuwd naar de reacties van mensen die het al gelezen hebben...

3. misa

misa Niet meer actief

Ik ben ook niet voor het laten huilen, vooral niet bij hele kleintjes. Nu wil ik het heel soms wel eens doen, maar langer dan 5 a 10 min is het eigenlijk nooit. Ik kan dat niet en het werkt bij hem gewoon ook niet.

Maar het boek lijkt me ook wel interessant eigenlijk..! Al ben ik bang dat ik er dan te veel goed mee wil doen. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk mijn (moeder)gevoel te volgen en vind daarbij warmte, liefde en geborgenheid heel belangrijk. Ik wil dat hij weet dat ik er altijd voor hem ben. :)

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kende het niet maar ziet er interessant uit, ben ook benieuwd naar ervari.gen...

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb het boek gelezen. Het is een fantastisch interessant boek. In het begin vond ik het een beetje moeilijk en moest ik er wat inkomen maar ik vind dat elke ouder dit boek zou moeten lezen. :)

Share This Page