Hebben jullie ook een zitzak gekocht voor je kleintje? Een Doomoo of een Sit&Joy? Past een Sit&Joy ook op de swing van de Doomoo?
Nee, geen zitzak. Ik vind het overbodig in mijn (te) kleine huisje. Gewoon een kleed in de box. Dekentje erover heen. Nu heb ik een voedingskussen. Daar komt straks een waskussenhoes omheen en ik heb ook een soort zitzak. Dit omdat de box nog door andere zoon word gebruikt en ik de baby dan toch veilig kan wegleggen.
Wij hebben hier een doomoo, en hij bevalt echt reuze Tijdens de dag slaapt ze hier graag op ipv in de box, of ze ligt er op om naar ons te kijken als we in de zetel zitten. En als we naar vriendjes gaan nemen we de doomoo mee ipv de wieg, daar slaapt ze dan heerlijk op. Veel minder gesleur. Het blijft natuurlijk een beetje duur, maar wij hebben hem gekocht met onze procent van de geboortelijst.
Hier ook sinds kort een Doomoo en ik vind het ideaal! Soms wil hij gewoon niet in de box spelen en als ik hem dan in de Doomoo naast me zet met een speeltje is het ook goed
Hier zweren we ook bij de doomoo... heb er geen swing bij gekocht, maar misschien doe ik dat nog wel Heb er wel een soort slaapzakje bij.... ligt hij vaak heerlijk in te slapen en het gordeltje gaat er gewoon doorheen