Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met het fert.centrum in Almere? Of kent iemand iemand die ervaring heeft daar? Het ziet er naar uit dat wij naar Almere moeten voor ivf, dus ben erg nieuwschierig naar ervaringen. Liefs Lyd
Ik heb geen ervaring, maar wil je wel onwijs veel suc6 wensen! Om te beginnen voor jullie gesprek morgen! Hoop dat jullie snel geholpen gaan worden!
Hopen wij ook en ben best wel zenuwachtig. terwijl het maar een evaluatie is. maar ja zit nou eenmaal raar in elkaar. lydia
he meid, ik (wij) zitten ook in almere in het FC het zijn echt leuke aardige mensen, maar we hebben geen ivf ofzo gedaan (nog niet) dat is wel een goede afdeling van het Flevoziekenhuis. Tegen ons zeiden ze, jullie zijn geen patienten, want jullie zijn niet ziek, jullie zijn klanten en de klant is koning! ik wil je (jullie) heel veel succes wensen en sterkte! kusz patje
Ik heb even met het ziekenfonds gemaild en ik hoef geen machteging aan te vragen voor ivf. Dus dat scheelt weer.Nog 1 uurtje en dan gesprek met gyn, ben benieuwd wat er uit komt. Liefs Lyd