Bandenpijn voor NOD??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tammie87, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Misschien een beetje gek, vind het zelf namelijk erg vreemd.

Maar ik heb dus donderdag een terugplaatsing gehad van een embryo, maar nu sinds eergister soort steek/pijnscheut als ik me omdraai in bed, te snel opsta, hoesten...lijkt een beetje op bandenpijn.

Maar dat kan toch helemaal niet zo vroeg? Is dit herkenbaar bij iemand?

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    het zou mischien wel kunnen...
    als ze terug geplaatst worden zijn ze natuurlijk al verder in het stadium.
    het zou mischien ook innestelings pijn kunnen zijn?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het moet zich eerst innestelen voordat je bandenpijn kunt voelen, sorry,

Twee dagen na tp bandenpijn lijkt me dus onmogelijk.

Innestelpijn is daarentegen logischer. Maar dan zou de pijn een dezer dagen wel moeten ophouden, anders duurt de pijn voor innestelen ook te lang.

Verder zou het ook een spier kunnen zijn die je onbewust wat verrekt hebt.

Maar ik duim voor een zwangerschap, !

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan wel, bij mij was het een van de eerste symptomen. Ik weet alleen niet meer precies op welke dag het begon. Wel ruim voor de testdatum, maar ik denk na de innesteling. Dus een week na de terugplaatsing ongeveer?

Het was een felle kramp die in mijn buik schoot, vergelijkbaar met kramp in je kuit. Dat gebeurde als ik moest niezen, lachen, te snel ging staan, als ik me in bed omdraaide. Ik had het nog nooit eerder gehad. En ik bleek inderdaad zwanger te zijn. Het resultaat wordt morgen zes jaar. :) De klachten zijn de hele zwangerschap gebleven, het bleek inderdaad bandenpijn te zijn en niet te maken te hebben met de innesteling zelf.

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Nee, het is geen bandenpijn, maar het gevoel is wel hetzelfde als bandenpijn. Ik had het vanaf 4,5 weken zwangerschap. Bij navraag blijkt dit veroorzaakt te worden door hormonen. Sommige vrouwen krijgen onder invloed van hormonen spasmen in de spieraanhechtingen van de baarmoeder. Dus in zekere zin is het wel bandenpijn, maar niet door het oprekken van de banden.

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Ik zal gewoon moeten afwachten haha nig een weekje. Ik hoop dat deze week zo om is.

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bandenpijn ontstaat als de baarmoeder zich moet gaan uitrekken. Dat is pas vanaf week 15 te voelen als bandenpijn en in extreme gevallen een week of 2 eerder maar echt niet zo vroeg.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik had dit ook, ongeveer een week voor nod, misschien iets later.. Tot 2x toe trouwens. De zwangerschap die eindigde in een mk en deze zwangerschap. Dit is ook zo gebleven hoor, met grote regelmaat.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    dpbovenkamp Een soort van bandenpijn dus. Maar dan had het in mijn geval dus wel met de zwangerschap te maken. Ik heb het nooit eerder gehad, na geen enkele IUI of terugplaatsing, alleen toen ik zwanger was.

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Klopt dat het wel met zwangerschap te maken kan hebben, maar door hormonen. Dus het kan ook voorkomen als je hormonen spuit of slikt. Het is geen bandenpijn veroorzaakt door het oprekken van de baarmoeder.

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had er geen last van als ik hormonen spoot, ook niet bij het spuiten van Pregnyl, dat puur zwangerschapshormoon is of tijdens het gebruik van progesteron-bolletjes. Echt alleen maar toen ik zwanger was.

Deel Deze Pagina