Zaterdag 10 november zijn we 12 weken en zit er aan te denken om mijn ouders chocolade letters te geven met de letters OPA OMA Wat vinden jullie ervan? Of hebben jullie nog andere leuke ideeën?
Gewoon vertellen. Het nieuws is mooi genoeg, daarmee verras je mensen. Niet met de manier waarop je het inkleedt. Sterker nog, dat leidt alleen maar tot onduidelijkheid en leidt af van waar het om gaat.
Leuk idee! Wij gaan het morgen vertellen. Heb droste chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop gemaakt met gesmolten witte chocolade.
Wij hadden meerdere zwangerschaptestjes gedaan haha! Dus hebben wij een daarvan ingepakt en in een cadeautasje gedaan en gezegd dat ze em samen moesten openen!
Ik zit ook te denken hoe we onze tweede zwangerschap gaan vertellen..wilde eerst onze zoon geen t'shirt aan doen dat hij grote broer wordt maar helaas heb ik niet echt inspiratie voor een andere manier dus ben bang dat het toch een t'shirt wordt. Heeft er iemand andere ideeën hoe we kunnen vertellen dat we een tweede wondertje mogen verwachten?
Wij hebben onze ouders afgelopen weekend een doosje gegeven met 2 kleine schoentjes en een gedichtje. Mijn moeder beld vanmorgen en zei dat ze het doosje gisteren wel 10x gepakt hebben om erin te kijken
Wij hebben bij ons eerste kindje een gedichtje gezocht en kwamen uit op een leuk gedichtje op gedachtengedichten.nl. Dit gedichtje hebben we samen met een paar babysokjes in een fotolijstje gedaan en als cadeautje aan onze ouders en schoonouders gegeven. Ze vonden het geweldig... Het was voor allebei ook hun eerste kleinkind P.S. Ik ben inmiddels zwanger van de 3e..
Wij hebben jip en janneke champagne gekocht. Toen wij deze tevoorschijn haalden was het al snel duidelijk! Was erg leuk!
Ik heb m'n moeder een whats app gestuurd met een foto van de test (was er toen net achter gekomen) En ze wist het ook al half, iig, ze had het vermoeden M'n vader weet het ook al. Heb dit keer niks uitgebreids gedaan.. de 1e keer had ik kleertjes gekocht met Opa's kanjer enzo, maar heb toen helaas een miskraam gehad.. Dus wacht nu de 12 weken af, en ga dan een teddybeer geven met een briefje waar op staat: Lieve opa en oma, willen jullie op m'n teddybeer passen tot ik geboren ben? En dan ook de foto van de echo er bij
ik heb een site gevonden op internet en daar moet ik alleen de tekst ingeven en dan word er van die tekst automatisch een rebus gevormd! na de 10/12w echo stuur ik die allemaal in 1x op naar de hele familie om het zo te melden! ben benieuwd hoeveel telefoontjes ik de dag erna ga krijgen haha
ik had plastic doosjes in vorm van een een fles met daarin een romper hi i'm new here! gekocht bij zeeman
Wat een leuke ideeën allemaal! Ik weet het nog niet hoe ik het ga vertellen, onze ouders wonen redelijk ver weg dus ik denk dat we ze of uitnodigen voor een etentje of iets opsturen. Ik vind die rebus wel een heel leuk idee!
Ik mag het as dinsdag aan mijn ouders vertellen We wonen in het buitenland en ik zie ze maar eens in de zes maanden dus ik vind het heel bijzonder dat ik het ze toch face to face kan vertellen (de reis stond al gepland). Daarom wil ik er iets bijzonders van maken. Ik heb een romper besteld voor mijn dochter met de tekst 'binnenkort ben ik niet meer in mijn..' en op de achterkant een foto van een eendje Ben zo benieuwd naar hun reactie! Bij de eerste hebben we de eerste echo afgewacht en die in een fotolijstje gedaan met een persoonlijk gedichtje. Was ook heel leuk, die reacties toen ze de foto als een echo herkenden haha
Ik deed net of ik een saaie brief van de belasting niet snapte, zuchtend haalde m'n moeder het echo plaatje uit de blauwe enveloppe, om vervolgens uit haar plaat te gaan Choco letters vind ik ook een super leuk idee! Gnagna
Ik heb pakketjes gemaakt met blauwe muisjes en een blauw zwarte pieten mutsje, en roze muisjes en zwarte pieten mutsje de rest van me familie kwam later. Had voor iedereen een chocolade letter en dat vormde het woord zwanger. Was even puzzelen maar mn oom snapte het meteen hij had namelijk de Z
ja hier is de link: http://www.festisite.com/tekst-opmaak/ de tekst verwijder je en rechts zie je wat je allemaal kan maken/kiezen en als je een rebus wil effe klikken op rebus,dan tekst in het vak zetten die je zelf wil en dan klikje op tekst opmaken!
Wij zijn gewoon bij ze langsgegaan en op een gegeven moment gezegd 'we hebben een cadeautje voor jullie, maar het komt pas over een maand of 8' (vertelde het toen ik ongeveer 6 weken was)