Meiden, Ben even helemaal mezelf kwijt,,weet dat dat door de hormonen komt,en het snelle boos zijn enz.Maar het klinkt heel naar maar ik heb dat"Blije"gevoel niet,ik schaam me enorm,toen ik de test in handen had wel maar het is weg Is dit normaal??? Voel me echt klote liefs
Hoi, kijk even bij het onderwerp 'hebben jullie dat ook?'. Dat gaat er ook over. Zal je waarschijnlijk wel herkenning vinden!
In het begin heb je grote kans flink misselijk te zijn. Ik hing dagelijks boven de pot en kon mijn eten maar moeilijk binnen houden. Dit duurde tot week 17, dus een maand langer dan bij de meesten. En dan ineens ben je minder misselijk en minder moe. Je ziet je buik wat groeien en na een tijdje voel je ineens beweging in je buik.... dat is heel bijzonder. Ik was ook niet superblij, maar ik kan nu enorm genieten van dat kindje dat even lekker druk ligt te doen af en toe.
Ik begon ook pas na 4 maand echt blijer te worden, terwijl ik had verwacht dat ik de gelukkigste vrouw op aarde zou zijn tijdens mn zwangerschap! Ik werd ook best wel bang voor de verantwoordelijkheid over een kindje... Ik was eerst ook heel misselijk de hele dag door maar dat is nu al weer een tijdje over dus ik ben nu echt aan het genieten!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik 1 van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben! Ik heb dat totaal niet (ongelukkig ofzo), maar misschien ook omdat ik weinig kwaaltjes heb!??
Hoi Meiden, Bedankt voor jullie reacties,kan nu weer een beetje het gevoel hebben dat ik niet de enige ben,en dat het ook weer over gaat!! liefs
Nee hoor, je bent zeker niet de enige! Ik heb nog steeds geen ontzettend blij gevoel. Maar het wordt wel wat leuker na verloop van tijd, als je je wat beter gaat voelen (qua hormonen vooral ) en de kleine voelt bewegen.
och meis! dat is heel herkenbaar hoor! Ik begin pas sinds een week echt blij te worden. In het begin dacht ik echt van ojee, wat nou...
Hihi... ik zit nu eindelijk even rustig op mijn bureaustoel en nu begint die kleine toch een partij te schoppen! Ik krijg allemaal duwtjes in mijn buik. En dat is toch zo enorm gezellig!!! Ja, ik kan nu echt goed genieten van het kleine wondertje.
Tis mischien niet leuk gezegd maar ik voel me iets beter dat er meerdere meiden zijn die dat blije gevoel niet hebben maar gelukkig wel krijgen Liefs