cars 2 in de bioscoop

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamamadelon, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mijn zoontje wordt eind oktober 4 en is helemaal verzot op Cars. nu komt er dus een vervolg in de bios maar ik zit te twijfelen of ik er wel met hem heen kan,denk dat hij nog te jong is,wat vinden jullie?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben afgelopen zondag geweest met mijn zoon(bijna 5)
    Hij vond het geweldig!
    Er waren een boel kindjes die een stuk jonger waren trouwens.
    Ik vind het verhaal een beetje te ingewikkeld voor deze hele kleintjes hoor, maar het is zo'n belevenis. Ik zou het lekker doen en genieten.:D

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh ja wij zijn NIET naar de 3d geweest maar naar de gewone, en dat was al indrukwekkend genoeg.

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Ik ben met mijn dochter van ruim 3 naar Winnie de Poeh geweest. Ging hartstikke goed! Zij vind tv kijken geweldig (kan ze zich goed mee vermaken) en ze heeft het uurtje in de bios goed volgehouden.

Qua leeftijd denk ik dat je zoon het kan volhouden, je kunt het uitproberen, kinderfilms duren vaak 1 uur/ 1,5 uur en dat is nog te overzien.

Mijn dochter was helemaal onder de indruk van het grote scherm en was een te gekke belevenis!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij gaan volgende week zondag met onze zoon van 4.
    Wel naar een bios die nog pauze heeft tussendoor.
    Ik denk dat het best te doen is hoor.

6. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Er is hier al een eerder een topic over geweest volgens mij, als je die terugzoekt, kun je meer reacties lezen.

Mijn zoontje is 3 jaar en 2 maanden en gaat vanmiddag met zijn papa naar Cars 2 in 2D. Hij is helemaal gek van Cars. Het zal zijn 1e bioscoopervaring worden, dus ik ben benieuwd hoe hij het zal vinden. En idd, het verhaal zal hij niet helemaal meekrijgen, maar gewoon om zijn helden Bliksem en Takel te zien in het groot, ik denk dat hij het geweldig zal vinden! Ik laat nog weten hoe hij het vanmiddag heeft ervaren.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Onze zoon van 3 jaar en 3 maanden gaat vanmiddag met papa naar de bioscoop. Hij kijkt er echt naar uit en we zijn benieuwd of hij het volhoudt.
    Deel 1 kent hij uit z'n hoofd, evenals Takel's sterke verhalen. Hij kan het thuis aan om een hele film te kijken. En we hebben hem een paar keer uitgelegd wat er gaat gebeuren (grote zaal, in stoel zitten, lichten uit en dan begint de film. o ja, je krijgt ook een pakje drinken en een paar snoepjes.)

Ik laat het wel weten als ze terug zijn, hoe het was.

8. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Ik vind het dus nog veel te vroeg daarvoor. Zo lang mijn zoon van 3.5 zich af en toe kan vermaken met een dvd ( en hij wordt heeeeel veeeel herhaald) vind ik het niet nodig naar een bios te gaan. Dat is hetzelfde als een kind van 3 mee naar de efteling terwijl hij nog niet is uitgekeken op de speeltuin.

Begrijp me niet verkeerd, als je het ZELF graag wil dan vind ik het prima, maar op deze leeftijd zijn kinderen nog van zoveel onder de indruk, dat een bios echt kan wachten.

9. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Mijn zoon is vanmiddag met zijn papa naar Cars 2 geweest en hij vond het helemaal leuk.

Volgens mij kan het beiden, dvd's kijken en een keertje naar de bios gaan, want we hebben het wel over Cars! :). M'n zoontje heeft vanavond ook gewoon nog een filmpje op DVD gekeken en dat vond hij ook nog steeds leuk.

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    late reactie,maar dan zijn we er uit,papa gaat met hem samen!

11. Bri

Bri Niet meer actief

zoonlief is inmiddels geweest. hij vond het erg leuk en heeft de film helemaal uitgekeken. is maar een paar keer uit z'n stoel geweest (dat hield ie toch net niet helemaal vol) en is niet in slaap gevallen.

Deel Deze Pagina