Onze zoon vindt zijn piemeltje denk al vanaf 4 maanden een leuk speleding. Het gaat er af en toe ruig aan toe, maar dat is normaal hoor. Nix mis mee.
Onze man ook al vanaf een maand of 10. Zodra hij bloot is loopt hij er lekker aan te frutten. Maar vanmiddag sloeg alles. Hij lag naast me op de bank was net wakker graaide in zijn luier en trok zijn piemel er aan de bovenkant uit! Hij was zelf erg blij met z'n nieuwe kunstje
mijn zoontje deed dit al toen hij 10 maand was nu doet hij het nog heel af en toe nu zit hij steeds mijn borsten te bekijken doet mijn truitje omlaag kijkt een keer en knijpt er een keer in en duwt mijn truitje weer omhoog
Hahaha herkenbaar! Doet hij hier ook...en ik dacht dat het misschien te maken zou hebben met het feit dat ik zwanger ben en hij BV heeft gehad, maar het hoort dus ook bij het spel /zn ontdekkingstocht hihi
Levi voelt ook al sinds hij 11 maanden was ofzo tussen zijn benen. Zolang hij het later niet in het openbaar doet stoor ik me er niet aan haha.
Nick was wel een jaar geweest toen zijn piwi echt bewust interessant werd. Moest pas zo lachen, we hadden samen gedoucht en toen wees hij naar mijn tepel en zei hij piwi!
Mijn zoontje heeft hem ook al een paar maanden geleden ontdekt. Moet er erg om lachen omdat hij hem zo interessant vind. Als hij onder de douche zit en we zeggen waar is je piemel of waar is je piepie dan wijst hij hem gelijk aan en moet er ff aan zitten. Het hoort er helemaal bij...vind het eigenlijk wel schattig dat hij hem ontdekt heeft.
Sinds een paar maanden vindt Eva haar plasser ook erg interessant. Maar ook omdat ze het echt lekker vindt eraan te zitten... zal wel normaal zijn denk ik? Ze wil altijd helpen schoonmaken en temperaturen vindt ze ook helemaal niet erg ('nog een keer!'). Ik had wel een beetje verwacht op deze leeftijd dat ze zichzelf een beetje zou ontdekken (heb meerdere nichtjes ), maar ik had het toch iets minder verwacht. Ik vind het allemaal prima hoor, ze doet maar , maar toch ook wel erg raar bij zo'n kleintje! Hier zijn mijn tepels ook erg interessant trouwens, ze wil er altijd in knijpen . Mijn vagina vindt ze ook interessant ('haartjes...' zegt ze heel verbaasd ).
Hier ook een kleine nieuwschierigerd. Had zijn pielie ook al vrij vlot in de gaten, voor z'n 1e verjaardag. Die van papa is ook erg interessant. Als ze samen douchen staat papa dus ook altijd met zn hand om zn handeltje Ook mijn tepels vindtie interessant en mijn "plasser" ook. Elke x naar wijzen en dan bij de zichzelf kijken hahahahahahaha
Hier ook een nieuwsgierig ukje van nog net geen anderhalf. Zijn oudere broer is er een stuk gematigder in. Chris kan uitgebreid zijn 'pielemuis' zoals Nick dat noemt vastpakken en er aan trekken. Inmiddels roept hij er uitgelaten 'muis' bij en kan ik er toch echt geen droge ogen meer bij houden. Ik lach me echt rot als ik dat zie! zo vermakelijk, ik zou het bijna gaan opnemen met de video, maar dat vind ik toch net te ver gaan....
Bij het CB zeiden ze dat het normaal is en nu kan het nog.. als hij 4 á 5 jaar is dan kan hij niet zo maar ff doen zeg maar. Hier komt hij ook aan zijn plassertje als hij de kans krijgt... Gaat af en toe ruw mee om.
Hier hetzelfde met mijn dochter.. Ze wil als ze uit bad komt ook persé zitten want dan kan ze zichzelf het makkelijkst bevoelen.. Ze wordt ook gewoon pissig als ik niet wil dat ze gaat zitten of als ze al 10 minuten 'met zichzelf speelt' en ik haar toch verder aan wil kleden Ze weet ook precies op welke plek ze moet voelen en dan is toch wel een beetje gek als je je dochter zo voor je ziet zitten met de benen wijd Mijn vriend weet niet waar hij kijken moet dan, hilarisch! Ik zei laatst tegen hem dat we dit een keer moeten opnemen en haar dat laten zien als ze 16 is en het huis vol zit met visite8)
hahaha bij ons had keano interesse rond de 9 maanden in papa's plasser, als ze samen in bad zaten.. Maar sinds 2 maanden heeft hij door dat hij zelf ook een plasser heeft, en zit zodra hij de kans er ook aan..En trekt er zo hard aan dat ik denk dat hij hem eraf trekt..Ik denk dat het heel normaal is..