Ik ken het gevoel wel hoor, ik ben ook best ijdel als je het zo "moet" noemen.....dus toen ik als tiener een bril moest... als student lenzen, maar nu zijn m'n ogen te droog en moet ik m'n bril op.....vind het zelf nog steeds erg....
Lindaa: Ik bedoelde het ook niet raar hoor. SNap dat je er niet blij van wordt!! Maar vergeet niet dat ze het tegenwoordig heel 'mooi' kunnen doen hoor!!
jaa mone dat woord zocht ik! Ijdel! dat ben ik dan toch echt wel als het op dt soort dingen aan komt Sam, de fysio zei:"ga naar de schoenmaker en die zet er een laag van een cm bij je schoen op " klinkt niet netjes! hoop dat het wel zo is!
nou volgens de fysio moest ik gewoon naar de schoenmaker lijkt mij ook nu je dat zo zegt dat dat wel bij zon orthopedisch geval moet gebeuren..
Mijn moeder slaapt nu even, dus heb ik forumtijd Ze krabbelt alweer terug om straks naar huis te gaan, wil nog een nacht blijven slapen. Van mij mag ze, maar morgen wordt ze dan wakker in een leeg huis want ben ik werken. Toch wil ze het zo. Ze moet om 12.00 thuis zijn want dan heeft ze een afspraak van dat rouwverwerkingscentrum, die werken heel snel en dat is erg fijn. Mariss, wat lastig dat je kleine kereltje zo van de rel kan gaan. Ik heb er in deze mate geen ervaring mee dus geen tips. Helpt laten krijsen en net doen alsof je weg gaat ook niet? Lindaa, het is fijn dat er een oplossing is voor je pijnklachten maar leuk is het niet. Ik denk wel dat ze dit op een mooie manier kunnen doen, misschien moet je er ff op googelen.
Ik zou eerst eens langs de huisarts gaan voor een verwijsbriefje en dan naar de ortho dinges. Die hebben er volgens mij net iets meer verstand van dan de schoenmaker. En met een briefje is het wellicht verzekerd....
Natas, wat lastig met je moeder ik wens jullie heel veel sterkte toe! Het lijkt me niet makkelijk, tuurlijk mag ze blijven slapen, maar het wordt er lijkt mij niet makkelijker op.
ja dat ga ik zeker maar even doen! maandag moet ik weer naar de fysio dus ga het ook met haar bespreken! 1:2100 joehooee!!
Zoals ik al dacht, weer afgezakt, al zie je de strepen nog wel zitten.. bijzonder !! Ach ik ben bijzonder !!
Mone: gefeliciteerd!!! super! Lindaa: oeiii....das niet zo mooi. Noemen ze zo'n s-bocht geen scoliose? Mijn zus heeft dat ook en heeft dus ook dat de ene been langer is. Ze draagt een verhoogt zooltje in de schoen, zie je ook niet. Nadeel is dat je dan je schoen wat moet aanpassen aan de zool, want dat kan natuurlijk niet in elke schoen.
Silvia, zie nu net dat jullie een meisje en een jongetje krijgen..wat leuk!!!was alles goed bij de 20 weken echo?