Lieve Natas, ik denk de hele tijd aan je, ik hoop voor je dat je een klein beetje steun kan vinden hier, al zal dat erg moeilijk zijn. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en ik hoop voor je dat je hier sterk doorheen kan komen. Dikke knuffel!
Fijn dat er mensen voor je zijn natas! Laat het allemaal over je heen komen. Het zijn de laatste uren, dagen met dit kindje. Zo gewenst, zo geliefd, straks zo gemist!
Lieve natas, heel veel sterkte meid. Zo gewenst! Heb er geen woorden voor. Traantjes rollen hier over mijn wangen, wat een verdriet voor jullie. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie.
Vandaag een rotdag. Vrouw van 32 bij mij in de straat is vorige week plotseling overleden (longembolie) Laat een man en 2 kleine meisjes van 2 en 5 achter. Vandaag wordt ze gecremeerd. Kan niet heen, want heb een verplichte training op het werk. Onze hele straat is er ook stuk van, ongelofelijk oneerlijk Lees later even verder bij hoor. Mijn hoofd zit een beetje vol.
Lieve Natas: Fijn dat Chris zo thuis komt meis!!! Hoop dat je nog wat geslapen hebt. Hier ook de gedachtes steeds bij je Klotesooi !!! Dikke knuffel!! Hartewens wat erg .. Ook dikke knuffel voor jou meis!!!
Latoya, hoe gaat het eigenlijk met jou? Al een tijd niets meer gehoord, maar al wel bijna uitgerekend....
Wat een rotnieuws hier, bah, zo is het toch niet leuk! Natas nogmaals een dikke knuffel, en heel veel sterkte vandaag! Hartewens jullie ook heel veel sterkte, het is nooit leuk als iemand zo vroeg uit het leven geplukt wordt!
pff natas echt veel sterkte ff afspraken voor julian 18 mei operatie neusamandelen en buisjes 18 oktober controle oogarts
Wat ben jij lief!!! Ik moest zeggen, ik schrok net ook wel een beetje toen ik het las. Vond het zelf ook wel fijn om niet alleen te zijn toen en vervelend toen ik wel alleen was. Fijn dat je zus morgen bij je is. Vind het trouwens ook erg leuk dat jullie een tantedag hebben. Ik denk aan jullie Natas.
Lieve Natas, woorden schieten te kort, ik heb de tranen in mijn ogen staan... Meid ik denk dat iedereen je zo had gegund dat juist jij na de ommezwaai van Chris in een keer zwanger en ook tot een goed einde had mogen komen.... Heel veel sterkte voor jou en Chris, fijn dat hij er nu en je zus er morgen is. Knuffel voor jou en houd je lieverds goed vast.... Bengeltje, fijn dat Julian al in mei geopereerd wordt, als het goed is zal hij er enorm van opknappen...
Natas, lieverd, je hebt alle recht om boos, verdrietig en teleurgesteld te zijn. Het was je zo gegund om vandaag je geweldige nieuws wereldkundig te maken en dan nu dit. Fijn dat je zoveel steun krijgt. Dikke knuf en nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hartewens, wat verdrietig zeg, van je buurvrouw. 32 is toch veel te jong om te overlijden. En dan die kindjes, die hun moeder nooit zullen kennen.
Lieve lieve Natas, wat een verdrietig nieuws meid. Iedereen heeft het al gezegd, het was je zo enorm gegund. Ik weet niet wat ik zeggen moet behalve heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling en verlies van een frummeltje wat zo goed leek te beginnen. Een hele dikke knuffel en je bent in mijn gedachten Xxx Treintje
O bah Hartewens, wat een afschuwlijk nieuws van je buurvrouw. Zo plotseling en zo jong en dan nog 2 kindjes achterlatend. Heel veel sterkte meid en ook voor haar familie. Xxx Treintje
Hoi meiden, Misschien niet een onderwerp waar ik jullie nu mee moet 'lastig' vallen ivm met het verdriet van Natas, maar mochten jullie toch even zin hebben, ik heb een berichtje gepost over de namen die wij hebben bedacht voor de baby. Jullie mening wordt erg op prijs gesteld http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/202795-vinden-jullie.html Xxx Treintje