ZNM mama's (deel 2)

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Lieve Natas,

ik denk de hele tijd aan je, ik hoop voor je dat je een klein beetje steun kan vinden hier, al zal dat erg moeilijk zijn.
    Ik wil je een hele dikke knuffel geven en ik hoop voor je dat je hier sterk doorheen kan komen.
    Dikke knuffel!

2. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Fijn dat er mensen voor je zijn natas! Laat het allemaal over je heen komen. Het zijn de laatste uren, dagen met dit kindje. Zo gewenst, zo geliefd, straks zo gemist!

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Lieve natas, heel veel sterkte meid. Zo gewenst! Heb er geen woorden voor. Traantjes rollen hier over mijn wangen, wat een verdriet voor jullie. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie.

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Vandaag een rotdag. Vrouw van 32 bij mij in de straat is vorige week plotseling overleden (longembolie) Laat een man en 2 kleine meisjes van 2 en 5 achter. Vandaag wordt ze gecremeerd. Kan niet heen, want heb een verplichte training op het werk. Onze hele straat is er ook stuk van, ongelofelijk oneerlijk:(
    Lees later even verder bij hoor. Mijn hoofd zit een beetje vol.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lieve Natas: Fijn dat Chris zo thuis komt meis!!! Hoop dat je nog wat geslapen hebt. Hier ook de gedachtes steeds bij je :( :( Klotesooi :( :( !!! Dikke knuffel!!

Hartewens wat erg :( :( .. Ook dikke knuffel voor jou meis!!!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,804
    0
    0
    Den Haag
    Latoya, hoe gaat het eigenlijk met jou? Al een tijd niets meer gehoord, maar al wel bijna uitgerekend....

7. Mone

Mone Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,804
    0
    0
    Den Haag
    Wat een rotnieuws hier, bah, zo is het toch niet leuk!

Natas nogmaals een dikke knuffel, en heel veel sterkte vandaag!

Hartewens jullie ook heel veel sterkte, het is nooit leuk als iemand zo vroeg uit het leven geplukt wordt!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    pff natas echt veel sterkte

ff afspraken voor julian
    18 mei operatie neusamandelen en buisjes

18 oktober controle oogarts

9. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Wat ben jij lief!!!

Ik moest zeggen, ik schrok net ook wel een beetje toen ik het las. Vond het zelf ook wel fijn om niet alleen te zijn toen en vervelend toen ik wel alleen was.

Fijn dat je zus morgen bij je is. Vind het trouwens ook erg leuk dat jullie een tantedag hebben.

Ik denk aan jullie Natas.

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Ik heb ook de hele dag aan je moeten denken Natas, ik vind het zo erg voor jullie. Dikke knuffel.

11. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Heel veel sterkte Natas!

12. mariss

mariss Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,587
    0
    0
    Lieve Natas, woorden schieten te kort, ik heb de tranen in mijn ogen staan... Meid ik denk dat iedereen je zo had gegund dat juist jij na de ommezwaai van Chris in een keer zwanger en ook tot een goed einde had mogen komen.... Heel veel sterkte voor jou en Chris, fijn dat hij er nu en je zus er morgen is. Knuffel voor jou en houd je lieverds goed vast....

Bengeltje, fijn dat Julian al in mei geopereerd wordt, als het goed is zal hij er enorm van opknappen...

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, lieverd, je hebt alle recht om boos, verdrietig en teleurgesteld te zijn. Het was je zo gegund om vandaag je geweldige nieuws wereldkundig te maken en dan nu dit.

Fijn dat je zoveel steun krijgt. Dikke knuf en nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Hartewens, wat verdrietig zeg, van je buurvrouw. 32 is toch veel te jong om te overlijden. En dan die kindjes, die hun moeder nooit zullen kennen.

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Lieve lieve Natas, wat een verdrietig nieuws meid. Iedereen heeft het al gezegd, het was je zo enorm gegund. Ik weet niet wat ik zeggen moet behalve heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling en verlies van een frummeltje wat zo goed leek te beginnen. Een hele dikke knuffel en je bent in mijn gedachten
    Xxx Treintje

15. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    O bah Hartewens, wat een afschuwlijk nieuws van je buurvrouw. Zo plotseling en zo jong en dan nog 2 kindjes achterlatend. Heel veel sterkte meid en ook voor haar familie.

Xxx Treintje

16. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Natas... natas.... ik denk aan je.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ook.....

heb er geen woorden voor

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Hier blijft ook Natas in mijn gedachten...zo oneerlijk! :(

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi meiden,

Misschien niet een onderwerp waar ik jullie nu mee moet 'lastig' vallen ivm met het verdriet van Natas, maar mochten jullie toch even zin hebben, ik heb een berichtje gepost over de namen die wij hebben bedacht voor de baby. Jullie mening wordt erg op prijs gesteld;):D:)

http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/202795-vinden-jullie.html

Xxx Treintje

20. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    oooh dat is een leuke vraag voor pippo treintje! LEUK LEUK!

Share This Page