Merci allemaal, jullie zijn super lief! Ik heb gister in de namiddag en avond flinke krampen gekregen en ben bloedstolsels verloren, maar volgens mij niet 'het'. Vanmorgen dus de 2de dosis van die pillen ingebracht, molletjes geslikt, gaan we weer. Ik klamp me maar vast aan de gedachte dat we misschien nog een kans krijgen. Wat moet je anders. Klotezooi. Denk dat de emotionele klap voor het grootste deel nog moet komen, ben op dit moment met de meer praktische lichamelijke dingen bezig. Volgende week do. naar het AMC voor een echo om te kijken of alles weg is. Leuk, weer die gangen door en dan naar een lege bm staren. Gatver. Het is idd fijn als er anderen bij zijn, alleen is dan wel erg alleen. Maar morgen komt mijn moeder en daar heb ik op dit moment even helemaal niet de energie voor. Mijn moeder kan er niets aan doen, ligt aan haar 'ziekte' zeg maar, maar ze kost me te veel op dit moment. Heb wel 6x gezegd dat het voor mij niet hoefde maar ze was heel stellig en weer es in een tunnelvisie met oogkleppen op en bord voor haar kop met "ik kom!". Zucht. Anna, ja leuk hè een tantedag. Mijn zus wilde dolgraag 1 dag in de 2 weken oppassen zodat ze meer contact met Danique heeft dan alleen af en toe op bezoek (we wonen 90 km van elkaar). Dus om de week komt ze op dinsdag avond hier, past ze de woensdag op en gaat Danique 2 dagen naar het KDV, de andere week gaat Danique 3 dagen naar het KDV. Treintje : Kristel!
Natas, hoe is het verder? Ik wou dat we meer voor je konden doen... ik ben door jouw verhaal weer wat onzekerder geworden...
Treintje, HAHA ik vind inderdaad het eerste mooi! Alleen wordt het bij ons anders geschreven...wouden speciaal zijn
Natas: Hopelijk komt het er snel vanaf. Bah klotesooi !! Dikke knuffel weer voor jou.. En denk nog steeds aan je hoor!!!
Natas. .mijn gedachten dwalen steeds af naar jou...vind het zo ontzettend naar dat jullie dit moet overkomen. Hoop, al klinkt dat wat raar dat die rotpillen (heb er helaas ook ervaring mee gehad ) hun werk gaan doen en jullie verder kunnen en het misschien een plekje kunnen geven. Dikke knuffel
Heb verder niet bijgelezen, maar zag wel dat Natas vandaag weer pillen heeft ingebracht. Wat naar nou toch dat dat nog een keertje nodig is. Hoop dat je het nu snel achter de rug hebt zodat je met de geestelijke verwerking kan beginnen. Nog meer hoop ik dat je snel weer zwanger mag zijn van een beebje dat gezond en wel een maandje of 8 mag blijven plakken. Dikke knuf.
Nog even snel, morgen lees ik wel weer bij. Vandaag ben ik met Alyssa bij de KNO-arts geweest en gezien haar ziektegeschiedenis van afgelopen najaar en winter en die van vorig jaar vond hij het een goed idee om zowel de neus- als keelamandelen weg te halen. Ze zijn nog steeds flink verdikt en zouden opnieuw voor problemen kunnen zorgen. Ze kan al snel worden geholpen. Al op 26 april. Ga nog wel even informeren of er een week later ook nog mogelijkheden zijn, aangezien ze dan de meivakantie heeft. Dan hoeft ze in ieder geval niet te verzuimen van school. Mocht dat niet mogelijk zijn laten we deze datum gewoon staan. Ze heeft ook wat vocht in haar rechteroor zitten, maar aangezien ze daar verder nooit veel meer last van heeft dan zo nu en dan een beetje kriebel in haar oor kan het verder geen kwaad. Ze zal hooguit iets minder horen met dat oor. Daar merken we verder eigenlijk niks van. Des te meer van die oost-indische doofheid.
Goedemorgen... nou ja voor zover... Dombo, zooo dat is snel, super!!! Wie weet helpt het ook tegen oost-indische doofheid !! Hier ook even ego: Zometeen word ik weer gefilmd. En omdat het vorige week bij mn collega niet goed was, heb ik toch wel wat de bibbers nu.. Nou ja, we zien het wel. Zij heeft haar naam hoog te houden, ik ben nog aan het leren denk ik dan maar weer !! Had gisteravond kaartjes gemaakt met stippen erop voor de les, heb er de hele nacht over gedroomd. WHAHA!! Niet best !!
Oh Spannend Sam, op film staat het er toch wel echt zo op vastgelegd he! Ik denk aan je en hoop dat het goed gaat. Natas, Ook ik heb veel aan je gedacht gisteren en vanmorgen. Doe het nu ook natuurlijk. Het komt allemaal weer erg dichtbij en brengt bij mij ook veel weer boven. En vooral angst. Ik moet zeggen dan heb ik toch veeeel liever een paar dagen overtijd en een foute innesteling. Het is zo zwaar om te weten dat we zo'n grote kans lopen hierop en toch zo graag nog willen, terwijl de tijd tikt. Toch is de kans nog steeds groot dat het weer gaat lukken zwanger te worden en het wel goed gaat. Ik hoop dat je toch een positieve dag met je moeder hebt. Het is wel fijn haar nog bij je te hebben en dat ze je wil helpen met je verdriet. Ook al lukt dat niet zo goed. Dikke zoen. Liesje, jij bent een stuk jonger. Natuurlijk kan het dan ook mis gaan, maar echt die kans is veel lager. Dus we gaa ner gewoon vanuit dat het voor jou goed uitpakt.
Wacht even. Ik mis iets... Heet je dochter ook zo???! Wat gaaf. Volgens mij hoor je hem in Belgie vaker toch?
anna, ik weet dat ik aanzienlijk jonger ben, ik hoop dan ook niet hetzelfde mee te maken Natas, hoe is het meid? Hoera! hier wel goed nieuws, we hebben via mannetjes werk ingeschreven op kaarten voor Najib Amhali en Bert Visscher en we gaan lekker naar allebeide voorstellingen! Is wel pas volgend jaar maar dat maakt niet uit We hadden eigenlijk naar Guido Weijers gewild maar dat stond gepland voor halverwege december, dat zou dan 2 weken na de bevalling zijn....dat leek ons iets te snel
Natas, ik hoop zo dat het nu snel doorzet. Dit is veel te zwaar, zo kan je niet gaan verwerken. Pas goed op jezelf meid. Even lekker zwelgen in je verdriet hoor Knuffel van Treintje
Ik wil niet zwelgen want dan blijf ik erin. Ik wil verder, ik wil een nieuwe kans. Ik moet ook niet stilstaan bij het feit dat dit wel es de laatste kans geweest zou kunnen zijn. Danique'je helpt, heel veel. Soms ook niet, ze laat zien wat ik juist nog een keer zo verlang. En wat ik haar gun, een brusje. Maar de dankbaarheid dat zij er is overheerst, het genieten van haar, de afleiding die ze geeft, enzovoort. Gistermiddag weer krampen en stolsels losgekomen. Ik meende nu een vlies te herkennen in de vorm van de vruchtzak die ik op de echo heb gezien dus heb goede hoop dat volgende week donderdag mijn baarmoeder leeg is op de echo. Laten we het hopen, ik wil zo snel mogelijk door. Mijn moeder kan er niets aan doen maar ik trek het op dit moment niet. Ze is om 09.45 uit haar bed gekomen en in het afgelopen uur heeft ze al 6x gezegd dat ze het niet snapt dat de 1ste echo goed was en nu niet, of ze zich niet vergissen. In precies dezelfde woorden elke keer, precies dezelfde intonatie, etc. Zo heeft ze een aantal stokpaardjes die elke keer maar herhaald en herhaald worden. Heb daar nu even het geduld niet voor. Morgen ga ik weer werken. Zie ik wel tegenop maar langer uitstellen heeft ook geen zin. Inez, ik hoop dat Alyssa straks van alle ellende af is! Liesje, jij bent geen 43 meid dus jouw risico is gelukkig een heel stuk lager. Sam, succes met het filmen!
Natas, ik duim voor je dat je baarmoeder volgende mooi leeg mag zijn zodat je verder kunt gaan...en ook de duimen draaien hier dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat alles goed mag blijven verlopen... Wat betreft je moeder, ja dan helpt het je gewoon niet vooruit he meid, maar je moeder wil vast goeddoen voor je en misschien weet ze ook niet hoe ze moet reageren...maar goed, dan is het beter dat ze niets zeggen en er gewoon voor je is... Amaai, veel sterkte dat je morgen wilt gaan werken...we denken aan je meid! Dikke knuffel! Liesje, ook ik wou het zeggen...jij bent een stuk jonger dan natas! De kans ligt dan ook kleiner bij jou...nog een weekje en je weet ook al meer...veel succes!
Ohw Natas, dat is inderdaad wel heel lastig zo met je moeder. Kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor. Ik hoop dat het ergste nu voor je achter de rug is. En inderdaad dat er nog een kans voor je aan zit te komen. Dit leek natuurlijk heel erg DE kans, maar er was toch iets niet goed met dit zo gewenste frummeltje. Ik hoop en ga er van uit, dat er nog een betere kans aankomt die tot een lief klein brusje leidt. (zowel voor jou als voor mijzelf) Maar ik herken je gevoelens heel goed hoor! Ik kan er ook nog niet aan denken als er geen brusje meer in zou zitten. Ik ben er zo veel mee bezig nu. Ik ga dus maar eens even de tuin in, mijn zinnen verzetten. Hopelijk gaat jouw eerste werkdag een beetje morgen. Vind trouwens iedereen superlief hier. Ben blij dat ik hier weer een beetje mee kan kletsen. Uiteindelijk weet iedereen hier helaas hoe het is als het niet goed gaat.
Annna, het is zo onverdraaglijk die pijn he...en je staat er zo machteloos overheen...ik vind dat altijd de moeilijkste periode. Maar we moeten positief blijven! En elkaar helpen en troosten, is het minste wat we kunnen doen hier! Tenslotte praten we toch al lekker een bijna 3 jaar hier op forum!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 40 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt met 41wk+6d van dochter YARA ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm *** ZWANGER *** Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 jongen Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 juni 2010 meisje Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 geheim Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 november 2010 Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 november 2010 AFSPRAKEN 17 apr: Pretecho Mone 26 apr: Sam 7e vk 28 apr: Pippo gyn 28wk echo 26 mei: Pippo gyn 32wk echo 12 mei; Jootje vk 04 jun: Sam zw.verlof 05 jul: Sam CB