ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou en wij zien het allemaal wel :D !! Het wordt toch geen hok vol kinderen :p !! HIHI ;) !! Denk ik :p Jenny ik begrijp je opmerking wel hoor :p HAHA.. Nou ik heb zo'n voorgevoel dat Jildou wel eens op de universiteit belandt, zo'n eeuwige student :p HAHA.. ;) Grapje he ;) !!

Ik ben helemaal gaar. Moet zo nog even wat dingetjes halen. Gelukkig heeft manlief Jildou meegenomen want ik ga echt niet met een chaggie dame te boodschappen als het niet noodzakelijk is. Mevrouw heeft vanmiddag ook niet geslapen dus behalve een half uur in de auto helemaal niet. Vanochtend was ze om 6 uur weer paraat :( !! Dus ik ben behoorlijk kapot zeg maar.. Net gestofzuigd en gedweild. Zo dan maar snel even een paar boodschapjes doen en dan lekker op de bank. Jildou kneep me zo straks per ongeluk in mn tepel, om te voorkomen dat ze zou vallen en dat deed wel zo zeer :( :( !! gevoelige rotdingen ook nu :p !!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik zou eerlijk waar niet durven zeggen hoe 'slim' mijn kinderen zijn. En met slim alleen kom je er niet, houding is ook zo belangrijk. Dat zien we nu met timo. Die loopt met rekenen ruim voor (komt van de week thuis, zeg mam zullen we de tafel van 12 doen? Ach joh laat maar horen, nou mijn mond viel weer eens open) Maar lezen... poeh breek me de bek niet open. Hij wil gewoon niet. De meeste fouten die hij maakt is domweg gokken. Maar goed, dat is dus elk 10 minuten gesprek een zorgen gesprek. Het is dus maar de vraag of hij groep 3 wat lezen betreft gaat halen.

ruben is onze dromer. De levensgenieter. Maak je niet druk om morgen, maar geniet van vandaag. En nou blijkt ruben dus desondanks heel veel op te pikken, dus is nu al aan groep 2 begonnen en mag w.s. in febr naar groep3. Die weet ons telkens te verrassen.

Dus zeg maar, wie van deze twee zal gaan studeren? Ik denk dat timo nog wel eens kan struikelen over zijn houding en dat Ruben kan struikelen wanneer het hem niet meer aangewaaid wordt.

Maar goed, ik kreeg zelf op de lagere school het advies om naar het LBO (huishoudschool) te gaan. Dat werd de mavo, en dat ging prima, uiteindelijk heb ik zelfs 'gewoon' gestudeerd en wist keurig in de 4 jaar af te studeren. Dus tja, als je maar wilt he.

En jaron? WEET IK VEEL ! Ik hou van hem, hij verrast me, maakt me trots en dat is voor mij voldoende.
    Tegen de andere twee zeg ik ook geregeld dat het me niet uit maakt of ze een A op een toets hebben of dat ze 0 fouten hadden. het gaat er om dat je je best doet en als ik zie dat je dat doet, dan ben ik ook met een c of d erg blij.

(jemig, zware kost voor de zaterdagmiddag zeg hahaha)

(voor de niet kenners: Je scoort van E tot A, A is het hoogste)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha die jildou, mama in de borst knijpen. Ik lach nu wel, maar Jaron deed dat vanmorgen ook. Kan best zeer doen ja.
    Jaron had vanmiddag in bed een poep broek en wilde dus niet meer slapen. Net hebben we feestje op KDV gehad en jawel op de fiets valt hij in slaap. Hij ligt nu op de bank te slapen terwijl de grote jongens mogen Wii.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny het was dan ook een grapje he :p HAHA!! We zien het allemaal wel! Ik ben gelukkig als mijn kinderen gelukkig zijn dat vind ik het belangrijkste en of ze dat nu zijn met het minimale onderwijs of met studeren, dat maakt met niets uit!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Het liefst heb ik er eentje die de zorg in gaat. Ik bedoel met die vergrijzing, dan kan er nog iemand voor zijn oude pa en moe zorgen!
    wij zeggen altijd dat timo de zorg in gaat. Het zal mij benieuwen. Bij ruben kan ik nog niet echt iets bedenken. In elk geval geen zittend beroep haha want stil zitten kan hij niet.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ze zijn nog veel te klein om daar iets zinnigs van te zeggen he. :D
    zo wie zo schept zulke uitspraken verwachtingen en dat vind ik wel heel zwaar voor kinderschoudertjes. ;)

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zeg sam ik ben wel weer toe aan een buikfoto!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Volgende week weer hoor ;) Elke 2 weken maak ik er een ;) !!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Twee.
    Twee kids is altijd mijn beeld geweest. Waarom, geen idee. Maar zo is het gewoon. Twee.

Nou, schoentjes kopen voor Danique is nog een klus!
    Wat zijn er weinig meisjesschoentjes te krijgen in maat 22/23. Ik wil graag 2 paar, open zilveren of witte, meer dichte roze. De zilveren zijn gelukt, de roze no way. Ja, voor 75 euro. Of het tegenovergestelde, rot kwaliteit. Nee dank u.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm dat is vervelend Natas!!!
    Hier heeft madam bedacht vanmiddag dat je ook prima op sokken buiten kunt lopen ;) !! Waarom schoenen aan?? Geen idee joh :p !!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik hoop dat je wens uit mag komen natas!

Hier ook op schoenen jacht geweest. Beide grote knullen hebben nieuwe teva's gekregen.
    Voor jaron heb ik nog sandalen. (plus ook nog sandalen in twee maten die te klein zijn en nog een paar schoenen welke hij nu past, dus die nieuwe van twee weken geleden waren niet eens nodig. Nou ja... dan eten we morgen wel een boterhammetje minder.)

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Dames,

Ik zit weer even op een roze wolk :D weer heerlijk naar onze uk gestaard!

even wat foto's:

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    3D:

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah leuk MOne :D !!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    voetje:

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Was echt geweldig!

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super foto's

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ongelooflijk wat mooi zeg!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, wat jij zegt dat herken ik zo goed. Eigenlijk heb ik altijd de wens voor 3 kids gehad, maar gezien mijn chronische moeheid en hoe ik er met name gedurende de zwangerschappen en lang na Yelina's geboorte aan toe was voor wat betreft de energie is opnieuw zwanger worden ook voor ons een geen optie.

Maar dat afsluiten, man o man, dat valt me toch zwaarder dan ik had gedacht. Kan nog steeds geen afscheid nemen van het babyspul. Heb nog steeds zoiets van, je weet maar nooit, al weet ik, dat het er niet in zit. Of ik moet door de spiraal heen zwanger raken.

Natas, kan me best voorstellen dat die eerste werkdag je best zwaar viel. Wel een goede gedachte erachter. Beginnen op een rustige dag en het weekeinde erachteraan.
    Leuk, op schoenenjacht voor Danique. Shop ze alvast voor het volgende paar.

Sam, fijn dat het allemaal goed is gegaan met het filmen. Leuke groep trouwens, groep 1/2. Ik moet altijd wel lachen om Alyssa als ik haar vraag wat ze heeft gedaan op school. Dan antwoordt ze steevast: gespeeld. Maar ondertussen kan ze al wel heel goed tellen bijvoorbeeld.

Mone, geweldige plaatjes van je kleine meid!

Latoya, fijn dat je er weer even was. Sterkte met de laatste loodjes.

Hartewens, spannend, met de tweede afspraak die steeds dichterbij komt. Ik hoop van harte dat jullie niet lang de MMM in hoeven en dat je ondanks de hindernissen toch snel zwanger mag zijn.

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Vanmiddag even lekker bezig geweest in de tuin. Gras is weer gemaaid, m'n stukje grond voor de moestuin is klaar voor gebruik, kan ik daar volgende week lekker mee verder.

Morgen vieren we hubby's verjaardag. Daarvoor net nog even 2 appeltaarten gebakken. Nou ja, 1 is er klaar, de ander zit net in de oven. Zo dadelijk nog even een kwarktaart maken. De bodem heb ik al gebakken. Ben benieuwd hoe de kwarktaart gaat worden. Is voor het eerst dat ik er 1 maak die voor mij verantwoord is. (suikervrij, wel gezoet met appeldiksap).

Morgenochtend nog de hartige taart voor het avondeten klaarmaken, beetje poetsen en klaar is Klara. Het ziet ernaar uit, dat we morgen lekker buiten kunnen zitten. Ze beloven 16 graden met veel zon. Alleen hopen dat Yelina dan weer beter is, anders blijf ik alsnog met haar binnen. Ze is vanavond met 38 koorts naar bed gegaan en ik heb liever dat ze morgen koortsvrij is en blijft zodat ze maandag gewoon naar het KDV gaat. Anders gaat er weer een werkdagje voor mij verloren. Dat zou toch wel balen zijn.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    inez gefeliciteerd met je man! Het is een prachtige voor een feestje.
    Ik hoop dat de taarten goed gelukt zijn en dat het jou zelf ook lukt om er een stukje van te nemen, en om daar dan ook echt van te genieten.

Ik heb een sauna dagje voor de boeg. Heerlijk.

Natas hoe gaat het met je? IS de buik alweer rustig?

Deel Deze Pagina