ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    GOedemorgen dames!!
    Dombo gefelicteerd met manlief :D !! En is ze koortsvrij?
    Heerlijke dag al he? Helaas moeten wij vanmiddag naar schoonouders, schoonmoeder is jarig :( !! Wel jammer, maar ja, het is niet anders. Vanochtend was Jildou half 7 al wakker dus we hebben gezellig met zn allen de honden uitgelaten, was wel even gezellig. Deden we altijd zondagmiddag maar laatste tijd was of het weer er niet voor of we moesten weg. Dus nu vanochtend even gezellig van het weer genoten. Kor is nu de babykamer aan het inelkaar aan het zetten.. Hij had alle dozen van de kast open, op 1 na, nog geen tekening.. Dus ik was al bang.. maar in de laatste doos gelukkig wel :p

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Prachtige echofoto's Mone!
    Mooi is dat hè, vond ik bij Danique ook. We hebben toen 2x een pretecho laten doen, prachtig.

Inez, dat klinkt lekker allemaal zeg!
    Hoop dat met Yelina alles goed gaat, tis super weer om lekker buiten te zitten.

Zonder beschrijving zou een babykamer in elkaar zetten een onmogelijke puzzel worden Sam :$ :D

Hier gaat het nog hetzelfde.
    Emotioneel in een zwart gat, ik kan mezelf er maar niet uit trekken. Ik weet wel dat we nog een kans hebben maar ik voel het niet zo. Bij alles wat ik doe voel ik de leegte, bedenk ik me hoe het anders geweest zou zijn, wat ik dan nu zou doen, elke keer ermee geconfronteerd worden, etc.
    Lichamelijk voel ik me ook niet top, maar dat overleef ik wel. De buik is gelukkig rustig, het vloeien wordt minder. Voel me wel slap en heb giga knallende koppijn sinds gisteren.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah dikke knuffel Natas! Klinkt wel als de tijd na mn mk voor Jildou moet ik zeggen :( !!! Rustig aan meis en geef het de tijd!

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo is iedereen van het weekend en het weer aan het genieten ofzo :D

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, ik hoop dat je snel de kracht vindt om uit dit gat te stappen. Maar meid, gun jezelf wel een de tijd, het is ook nog maar zo kort geleden, de wond is nog zo vers. Dikke knuf!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat was het vandaag een heerlijke dag. We hebben lekker buiten kunnen zitten. Ondanks dat Yelina nog wel steeds lichte koorts had, was ze na een halve middag slapen best nog redelijk kwiek en is toch ook nog even met een bodywarmer aan buiten geweest en heeft heerlijk rondgestapt in de tuin.

Jenny, de taarten zijn allemaal gelukt en ze waren allemaal heerlijk. En ja, ik heb zelf ook heerlijk genoten van de taart. (Hihi, heb zelfs 2 stukken genomen. Vanmiddag 1 en vanavond ook nog. MET slagroom. Jammie.)
    Maar ik ben wel blij dat de verjaardagen hier voorlopig achter de rug zijn, want de laatste tijd heb ik o.a. door het experimenteren met dit appeltaartenrecept, een beetje veel taart gegeten. (en toch op gewicht gebleven :D)

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas, ik hoop dat je gauw uit het zwarte gat mag klimmen!

Mone, mooie echo foto's hoor!

Sam, alles gelukt met de babykamer?

verder weet ik het niet meer :)

Woensdag voor de 1e keer naar de vk en nog een weekje en dan eindelijk de echo...ben ergens wel erg bang om geen hartactie te zien, maar mannetje heeft er alle vertrouwen in dat het goed is...
    Zelf vind ik het moeilijk om op dit moment daar zoveel vertrouwen in te hebben.

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas, eerst dikke knuffel!
    Je hoeft ook echt nog even niet het zonnetje in huis te zijn nu, en dat je optimisme even in diezelfde donkere hoek als jij zit lijkt me ook niet vreemd... Geniet van de kleine dingen, Danique!, en als je iets op je hart hebt gooi het er uit, hier snappen we je helemaal, Chris ook lijkt mij en je moeder moet even echt je moeder zijn en geen zorg... Maar dat is misschien tehoog gegrepen.. Iig goede jacht op roze schoenen! Dat doe ik nu nooit!

Liesje, tuurlijk slaat de angst toe nu het uur u daar is, gelukkig hoef je niet nog langer te wachten! Sterkte met de uurtjes aftellen en het schiet al heel hard op!!

Sam krijgen we al mooie foto's van de babykamer??? Of moet er nog meer geklust worden?

Dombo super meid, leuk dat jullie zo'n goede verjaardag hebben gehad, en helemaal dat je ook van de taart kon genieten...!

Ik ga binnenkort een hele leuke taart maken voor een goede vriendin! Nu al zin in en een leuke aanloop naar Tom's verjaardag!

Ha Jenny! Schoenenwinkel sponsor lees ik!!! Leuk hoor!

Mone erg leuke foto's! Verder ook alles goed?

Hier is de onrust toe geslagen, want na jaren strakke cycli van 28 dagen zat ik nu op 23 al een paar maanden... Ofwel 1e evt nod ergens tussen nu en vrijdag.... Tja verstandelijk denk ik dat maar evt woensdag testen, maar ik ben nu al een dag aan het broekloeren, voel van alles en ben dan weer overtuigd nu ongesteld te worden en dan weer echt wat (schijn)zwanger symptomen te hebben, dat wordt nog wat deze week... En dat is dan nog maar het begin!!!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, Ja je zult nog even geduld moeten hebben. Spannend!!!
    Komt vast goed!

Mariss.. Ooeh je maakt t ff spannend :D You go girl ;) !!

Babykamer: Die is nog niet klaar. Manlief had alleen zondagochtend tijd en in je uppie gaat dat niet zo snel. Dus de kast is half klaar :p !! Ach de kleine blijft nog wel even zitten :p Maar even afwachten nog. Jullie horen het wel als die klaar is ;) !!

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Leuk hoor Sam!!! En die kleine moet idd nog aardig wat weekjes bij je blijven!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom, al maak ik me daar ook weinig zorgen over hoor :D !! Komt vast goed :D !!

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #2752 Annna, 19 apr 2010
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
    Oh, je hebt lekker toch ook genoten van de taart. Gelukkig maar. Echt een superdag hebben jullie getroffen.

Liesje,
    Nog heel even geduld en ik hoop dat jullie dan een mooi kloppend hartje als bevestiging krijgen te zien. Wat slopend is die eerste periode toch he!

Eerst zwanger zien te worden met alle stress die daar bij komt. He Mariss!? En dan daarna nog tot je dagelijks beweging kunt voelen.
    Daarna kun je eindelijk weer een beetje vertrouwen vinden.

Ehm... Jenny je hoeft natuurlijk niet dom te zijn om niet te gaan studeren. ;) Ben zelf ook later pas gaan 'studeren' dus alles zelf bekostigd.

Maar ja, een MBO-er is een stuk sneller van school af en gaat misschien ook al snel verdienen. Die is natuurlijk echt niet per definitie minder gelukkig dan eentje die doorleert tot 28 of ouder.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Zoww ben ik ook weer eens...
    kon door kortsluiting in de comp. kamer even niet internetten. Verder druk met onze zolderverbouwing. We hebben het weekend de hele zolder over de kop gehaald en alles geordend. Gevolg is dat we wel een vrachtwagen mogen bestellen om alles wat weg kan naar het stort te kunnen brengen ;)
    nu dus bezig met de verdere voorbereidingen voor isoleren.

hoe gaat het hier??
    Natas: hoe gaat het met je meid?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik doe m'n dagelijkse ding maar ben er eigenlijk niet. Denk dat ik het zo het beste kan omschrijven. Ben ook labiel en jank om alles (Danique's haartjes vandaag te kort geknipt bij de kapper, kan ik gewoon niet meer handelen en thuis huilen). Nou ja, het heeft z'n tijd nog nodig.
    Morgen weer werken, zal niet zo rustig als vrijdag worden dus deze week weer gewoon aan de bak. Zie ik tegenop.

Liesje, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent over de echo. Tis lang wachten in die 1ste periode dat je nog niks merkt. Sterkte met nog even moeten wachten, maar zeg ook tegen jezelf dat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker gewoon helemaal goed is.

Mariss, spannend meteen weer hè!
    Ik duim dat het snel lukt. (en wie weet, dan strakkies jij ook wel op jacht naar roze schoentjes :p)

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ach Natas, alles gewoon even te veel, gelukkiggroeien Danique's haartjes wel snel op lengte, maar ik zou ook balen! Sterkte voor morgen op je werk, misschien ook een beetje afleiding, en als het niet wil gewoon naar huis, kop thee erbij en even op zoek naar roze schoenen (met bijpassende outfit?)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat Mariss, daar sluit ik me helemaal bij aan hoor Natas!! Denk aan jezelf!!!

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hoe lang moet je eigenlijk nog werken Sam??

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Anna het is idd toch meteen weer spannender dan ik had gedacht... Met Tom en guppie heb ik altijd gedacht dat ik jaren anticonceptie gebruikt had voor nop, toen het de eerste maand meteen raak was schrok ik eigenlijk, daar had ik nooit op gerekend, helaas mocht dat niet zijn maar in de 2e ronde na ma en curretage zwanger van Tom... Gek genoeg heb ik een beetje voorkeur om niet de 1e ronde zwanger te zijn... Maar ik besef heel goed dat dit allemaal tussen mijn oren zit! En een brusje is gewoon van harte welkom, welke ronde dan ook!

Jootje balen van de kortsluiting, loopt de verbouwing verder naar wens?

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Tot morgen, ga lekker tukken... Hoop om over te denken!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas, wat ben jij toch een lieve meid! Je zou nu lekker aan jezelf moeten denken en proberen om uit het diepe gat te klimmen. Het klinkt moeilijk maar het gaat je echt lukken!

Deel Deze Pagina