ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ all, thanks. Ben er zelf erg blij mee en trots op. En ja, verbaasde blikken alom vanmiddag. Hihi, geweldig.

Natas, sterkte dit weekeinde bij je moeder.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zit nog bij mijn mamsel, ze slaapt even.
    Ze heeft het ontzettend zwaar maar doet haar best. Dat is al beter dan vorige week, toen liet ze zichzelf echt helemaal gaan zeg maar.

Vanavond na het eten naar huis, morgenochtend naar het CB, morgenmiddag komt Chris z'n oudste met haar zoontje Geno langs, moet m'n hele huis en de was nog doen, dinsdag weer werken...... zucht.

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hey meiden!

Kom ook even zwaaien naar iedereen!
    PC doet de hele dag erg vreemd.. loopt continue vast!:( vandaar dat ik er wat minder ben 2day!

Vanmiddag de schrik van mijn leven gehad en was echt ff in paniek! Hubbie was even de deur uit om een boor op te halen, en ik zou even snel de hond achter in de tuin een plasje laten doen..Ik zag dat die niet goed aan de riem zat, dus stapte mijn deur uit, en deed de riem weer om... BAM hoor ik..
    Ik doe een stap terug en pak mijn deurklink beet..

BUITENGESLOTEN!!

Michelle het spookje had de deur dicht gedaan, en de onderste knip erop gezet.. HELLUUPP!! Ik kon er om het leven niet weer in.. raakte echt waar in paniek, toen Chell ook nog overstuur raakte.. ik vloekend, half jankend aan die deur porren om te kijken of ze hem er half opgezet had, en hopend dat ik die knip eruit kon trekken.. nou mooi niet..Ik had geen sleutel, geen telefoon, helemaal niks!
    Ik heb me als een haas naar de buren gesjeesd.. en hun praktisch om hulp gesmeekt.. Terwijl de buurman een oplossing bedacht, weer naar de achtertuin gerend en bij het raam continue tegen Chell gepraat..zij werd al weer wat rustiger..want zij belandde in de snoepkast en ging chips eten! (tsja want als de kat van huis is...;)) Na 3 kwartier komt mijn buurvrouw achter bij mij de tuin in, en meld dat de buurman de deur open had gekregen.. OMG ik sprong een gat in de lucht! ik rende naar de voordeur.. pakte chell beet.. en had een uur nodig om bij te komen!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Linda!!! Pfffff.. kan me voorstellen dat dat flink schrikken was.. Dikke knuffel!!!

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou echt dat ik schrok... was er ook echt even helemaal van af!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat zal wel ja.. bleagh..

Hmm hier niet gerust. Jildou haar hart gaat behoorlijk te keer.. Ze doet verder niet anders, maar zat toch op zo'n 160-170 keer per minuut.. Eerst op bed, hopelijk is het zometeen rustiger... Ze is ook behoorlijk druk geweest net, dus het zou dan nu zo wel moeten zakken.. zit hier dus nu helemaal in de zenuwen.. als ze niet gaat slapen weet ik genoeg.. pff hoop toch niet dat we straks weer naar zkh moeten :( ..

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oh sam, dat is niet fijn..:(
    hoop dat het allemaal meevalt.. en dat ze straks lekker gaat slapen (alhoewel jij dan toch nog gestrest zal zijn)
    knuffs!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Linda wat zal jij een schrik gehad hebben. Bah!

Sam ik hoop dat er niks is met Jildou en dat ze gewoon gaat slapen en haar hartje weer wat rustiger gaat kloppen.

Dombo ik ben zo trots op jou meid. Echt knap gedaan!

Jenny ik kan me voorstellen dat dit forum soms erg confronterend is. Doe het rustig aan, sterkte!

Natas ik kan het me voorstellen dat je moeder het erg zwaar heeft maar fijn dat ze goed haar best doet. Voor jou ook heel erg moeilijk om je moeder zo te zien! Nogmaals heel veel sterkte.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, weer een druk weekeinde achter de rug en nog een drukke dag en een werkweek voor de boeg. Fijn dat je nu toch wat verschil merkt aan je moeder, dat ze haar best doet. Het is ook allemaal niet makkelijk voor haar.

Sam, zou ik in jullie plaats ook niet helemaal gerust op zijn. Hoe is het nu met Jildou?

Lindaa, dat was schrikken zeg. Fijn dat je buurman de deur heeft opengekregen.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ze lag op bed en begon te huilen. Kor heen, en hij vertrouwde het ook niet. Dat zegt wat, want hij vertrouwt het niet gauw niet ;) !! Dus gebeld naar ha en konden meteen komen. Dan woon je zo goed als naast de praktijk, moet je naar de vervanger hier 15 min rijden vandaan.. Grrr.. Maar goed.. Hij voelde dus eerst ook die snelle hartslag. Wij voelden hem zelfs door de dikke winterslaapzak heen (die had ze bij hem natuurlijk nie aan ;) ) Hij twijfelde ook, en ging even haar dossier bekijken.. Toen kwam hij 5 min later weer en was het een stuk rustiger. We konden gelukkig weer naar huis dus!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, wat een opluchting meid! Was al ongerust!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou zeg dat wel.. Gadver wat een spanning dan weer.. Heb er gewoon een zere buik van.

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dat is van de spanning Sam! Nu maar lekker naar bed en wat rusten...ik hoop dat Jildou een rustige nacht tegemoet gaat! Dikke knuffel meid!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat zit er idd dik in.. Zo maar lekker naar bed idd !!

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Getver Sam, kan me goed voorstellen dat je de hele film weer voorbij zag komen... Lekker naar bedje en Jildou en Kor even extra stevig vast houden!

Die Michelle, wat een draakje, mamma buiten sluiten in kou en sneeuw en het er lekker van nemen!! Over tig jaar heb je het er ongetwijfeld nog over! (ik kan het weten heb mijn ouders ooit in hun slaapkamer opgesloten!)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Mariss.. Jij slimmerd ;) !!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, gelukkig maar!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Jenny, wat heftig zeg....neem de tijd voor jezelf en kom hier schrijven wanneer je er zin in hebt...

Dombo, wat fantastisch zie je eruit. Petje af hoor!!

Sam, wat schrikken zeg, ik hoop dat het nu beter is meid!

Lindaa, wat schrikken zeg..buitengesloten...ik neem altijd de voordeursleutel mee, maar gelukkig is het goed afgelopen

en verder weet ik het niet meer ....:)

Hier gaat het zo z'n gangetje...Rihanna eet aardig maar het slapen gisteravond was drama...mevrouw sliep pas tegen 22 uur nadat ik haar er even uit had gehaald ;)

Heb ik verder nog nieuws gemist?

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen!

Sam gelukig dat het allemaal meeviel.. wat zal je weer geschrokken zijn meid!

Hier alles alweer achter de rug! huisje schoon, wasjes klaar, Chell al schoon in bedje! heerlijk! :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Ja hier gaat het prima met Jildou, verder niet meer gehoord vannacht, alleen vanochtend 7 uur al wakker , maar dat is niet uniek ofzo :p !!
    Ik heb niet super geslapen, maar goed, je ligt toch heel alert te zijn. Hopelijk kan ik vanmiddag ook nog even liggen.

Deel Deze Pagina