Nou Pippo , zou toch best kunnen dan?! Kwam je collega nu dit weekend helpen? Natas, je mag shaggie zijn, en een zieke vent helpt dan ook niet echt en tuurlijk ben je er mee bezig... Lijkt me heel normaal! En wat Pippo ook al zegt, blijf gewoon je verhaal doen.... Ieder van ons kan zich wel aardig voorstellen hoe je je voelt... Sam fijn dat het zo meegevallen is, morgen weer! Ik had even over je verhaal met Jildou's stuiteractie heen gelezen... Schrikken hoor!
Ach ja, hyper-kindje !! Dus soms verbaast het me niet hoor, maar gister vond ik het zo raar, naar mijn idee stond ze alleen maar met 1 been te stampen en niet te springen ofzo.. Nou ja, het is goed afgelopen, morgenochtend gai k maar ff lekker met haar mee in bad denk ik !!
Mariss, neen het is volgende week zaterdag dat ze komen werken ! We hebben alvast al het gerief gaan aankopen...en ik kreeg het genoegen om alles te dragen en naar boven te doen. Planchetten staan nu op 1ste verdiep, dus nu nog naar 2de verdiep brengen (naar slaapkamer dus) ! Zijn zo maar 27pakken. En 19 pakken laminaat maar die blijven nog even in de gang beneden staan...heb ze mooi gestapeld zodat ze niet in de weg staan !
Pfff Pippo, je bent wel zwanger hè, dus ik zou maar een paar dagen er over doen en een beetje spreiden! Wel heerlijk vooruitzicht! Sam ook een goed en lekker plan!
Mariss, ben ik ook van plan hoor meid! Geen zorgen! Ben niet zot hoor...ik voel ook wel dat ik dat niet zomaar even kan klaren ! Maar heerlijk als je alles klaarhebben hebt en weten dat het volgende week misschien wel gedaan is...als alle plachetten maar gedaan zijn (plafond en zijkanten van dak) dan zijn we al blij...laminaat kunnen we manlief en ik nog samen doen (is te zien wat de neuro-chirurg woensdag zegt !). En daan is het enkel nog schilderen en ons nieuw bed plaatsen! Heerlijk een groot bed...hebben nu een van 140cm en hebben nu een besteld van 18ocm !
Mooi zo Pippo! Klinkt wel goed toch? Erg lekker vooruitzicht, maar het is nog mooier als je mannetje goed nieuws krijgt! Al zal hij misschien beter nog even niet aan zware klussen beginnen...
Pippo, ik test 2x per week. En ja de kleur wordt godzijdank wel lichter dus het gaat de goede kant op. Maar duurt me alleen te lang, die stomme positieve testen op niks af. Ik duim voor goed nieuws voor je mannetje!
Natas, kan me voorstellen dat je je lijf weer terug wilt zonder die hormonen, gelukkig worden ze al lichter, maar al het wachten duurt te lang nu...
Flink moe, gespannen borsten en bij vlagen... Iets misselijk, wel goed te doen dus ... Ik heb denk ik zo'n knopje in mijn hoofd wat het pas geloofd als ik eind mei die goede echo heb gezien om wil... Voorlopig blij dat ik niet ongi ben maar geen besef van wat er komt...
Oh Mariss, wat is eind mei dan nog ver weg he! Eind volgende week ook trouwens Ben benieuwd of ik het vroeg testen kan laten. Ik heb trouwens goed gescoord op Koninginnedag. (dure buurt hier naast dus veel kakkinderen, die omkomen in het speelgoed) Veel boeken voor thuis en in de klas, (vele echt niet gelezen) spelletjes en Duplo en Primo. Even in de vaatwasser en spelen kan het kind. Haha het is nu net een speelgoedwinkel hier en wat prefereert het vrouwtje, de zwarte plastic bloempot (binnenpot ja) Oh ja heb ook een grasmachine gekocht. Maaaaar ... heb er ook een van vriend(niet zo)lief gekregen. (voor mijn verjaardag dus) Nou ja, lief is hij wel, maar niet zo romantisch. Toen ik wakker werd op mijn verjaardag zaterdag was hij niet in bed. Ik dacht oh lief, ontbijtje komt eraan. Nee,...was hij bij Yara op de kamer in slaap gevallen. (wel op matras) Ze wilde die nacht nl erg moeilijk slapen zonder mama's drinken. Ze had daarvoor uit zichzelf al 3 nachten doorgeslapen, maar zaterdag niet. Gisteren wel weer. Ik krijg de indruk dat ze zaterdag niet doorsliep omdat ze op haar rug was gedraaid. De andere nachten hadden we haar wel even omgedraaid, maar binnen een paar minuten lag ze toch steeds weer op haar buik en had ik haar dus maar laten liggen. Dus misschien is op de buik slapen voor haar wel nodig om zelf weer in te slapen 's nachts. Ze heeft er wel veel meer behoefte aan om bij mij te zijn en te drinken. Ook na het drinken is ze niet klaar en kan ze nog heel lang droog doorzuigen. Ben benieuwd wat het is; minder volle voeding door de buikgriep vorige week / feit dat ze de nachtelijke drinkpartij mist / ... Maar hopelijk zet het doorslapen zich door! En hopelijk trekt papa het anders om er uit te zijn 's nachts en te werken daarna.
Annna: NOg van harte meis!! Hihi niet romantisch, maar wel praktisch !! Hmm ja, herken het niet zo van wat je vertelt over het drinken/ zuigen. Maar kan ze zelf niet op dr buik draaien? Jildou is sinds ze van haar spreidbroek af is ook een buikslaper aan het worden geloof ik, hihi en als baby niet op dr buik willen liggen Spannend Annna we wachten weer af hoor!!! Natas kan me voorstellen dat je 'klaar' bent met deze posi-testen!
Liesje nog van harte gefeliciteerd met je mooie echo. Natas bah die positieve testen. Knuffel! Dat zal schrikken zijn geweest Sam, Jildou uit bad gevallen. Gelukkig is er niets aan de hand. Verder weet ik niet meer zo goed wat er geschreven is. Ben erg vermoeid. Loop op mijn werk een week achter en dat zal alleen maar meer gaan worden. Ik geef het ook elke dag aan maar helaas doen ze er niets aan. Ze zeggen wel maak je niet druk, maar zo zit ik niet in elkaar. Morgenmiddag sollicitatiegesprek, spannend! Ik had net mijn moeder aan de telefoon die een beetje de schrik te pakken heeft. Vanmiddag (half 6) hebben ze precies tegenover mijn ouders een overval gepleegd (6/7 overvallers) op een woning. Er schijnt ook geschoten te zijn, een hoop politie en ook een ambulance. Ze hebben sporenonderzoek enz gedaan en nu is er nog steeds politie. Mijn beste vriendin heeft schijnbaar die schoten gehoord en moest naar de politie toe. En nou zul je net zien ben ik vanavond alleen thuis en zit ik me vanalles in mijn hoofd te halen, ben sowieso altijd al erg bang om alleen te zijn, ook omdat wij op een hoekwoning zitten en naast ons zijn alleen maar bossen, ik hoop maar dat mijn vriend het snel gezien heeft in de sauna.
Jeetje Ischa dat is zeker schrikken, jakkes zeg !! Maar laat je niet gek maken hoor!! Rustig blijven!!! En heeeeel veeel succes morgen met je gesprek!!! Dikke knuffel!!
liesje super de echo veder julian slaapt al maaaaaaaanden op zijn buik al na 7 maand al erg lang en draai ook elke keer maar die draait net zo hard weer terug
Natas, ook ik had er toen een hekel aa, aan die postieve testen...dan denk je steeds, eerst ben je superblij met een positieve test en nu wil je niet anders meer dan een negatieve...heel gemengde gevoelens he? Een hele dikke knuffel meid en nog even doorzetten...maar ik leef erg met je mee...Gaan jullie er gelijk weer voor gaan?
Ischa laat je niet gek maken, maar wat een elende verhaal, zit vast meer achter dan alleen beroving... Annna spannend weer hoor, ik hoop dat de BV perikelen van .... Komen. Verder lekker ingeslagen! Ik wordt echt hebberig als het om boeken gaat, Tom is er ook helemaal dol op! Enne jou romanticus had in ieder geval een cadeautje, ik heb nog een verjaardag en Sinterklaas te goed tom slaapt eigenlijk altijd op zijn buik. Eerst was het een soort kruiphouding en nu gewoon languit... En omdraaien heeft echt geen zin!