ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje Sam dat is wel even schrikken. Gelukkig was het niets ergs. Doe maar even rustig aan meid.

Oooooh was is Michelle een klein draakje. Die weet precies wanneer mama niet bij haar kan komen. Wel schikkeb hoor. Ik zou ook even van het pad afzijn als mij dat zou overkomen. Fijn dat je buurman kon helpen

Natas, sterkte joh. Fijn dat je moeder iets vooruitgang laat zien. Het lijkt me zo loodzwaar. Doe rustig aan hoor. Dan maar even een rommelig huis

Janny, wat erg dat de MKs opeens zo terugkomen. Is daar een speciale aanleiding voor (tijd vh jaar, forum iod). Heel rot voor je. KAn me voorstellen dat het hier soms te confronterend is. Dikke knuffel

Inez, ik het er gewoon geen woorden voor. Jij slanke den!!!!! Je kan heel erg trots zijn op jezelf. Wat een prestatie. En ook zo goed at je je vader hebt geconfronteerd. Je gaat even met een bezem je leven door. Echt super!!!!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    treintje...hoe is het met jou?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe Treintje!! Man o man, morgen alweer op de helft!!! :D Super!! Hoe gaat het met jou inmiddels?

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Gaat prima. Ben eigenlijk wel al een beetje aan het aftellen naar mijn verlof. Kan mijn hoofd er niet meer zo goed bijhouden;)

Met Isis gaat het ook heel goed. Die keutelt lekker rond. Ze vindt het helemaal leuk bij de dreumergroep op het kdv waar ze nu op zit

Met jullie verder ook alles OK?

Trouwens manlief is hersteld hoor van zijn tegenslag (geen zoon). Hij blijft het jammer vinden maar is wel heel blij dat we een tweede krijgen ;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    fijn dat je mannetje bijgedraaid is....net wat ik al zei...zou mijn vent kunnen zijn

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    ze zijn ook allemaal hetzelfde;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt fijn Treintje!! Wat betreft dat verlof herken ik :p Ik tel de vrijdagmiddagen vooral af :p Nog 13 te gaan :p

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    denk het ;)

maar ik denk ook wel dat mannetje het hier ' jammer' zou vinden als de 2e weer een meisje zou worden...maar ja dat hebben we nu eenmaal niet voor het kiezen he ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nee hoor, die van mij vindt het helemaal niet erg als t weer een meid wordt! Natuurlijk zou hij ook wel een zoon willen, maar dochter vindt hij ook prachtig!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens volgens mij heb ik ook verklaring voor Jildou haar rare gedrag vorige week ;) .. 2 hoektanden en 1 kies in 1 week door...

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam wat zul je geschrokken zijn zeg gelukkig kon je snel terecht bij de ha

Lindaa, wat vervelend zeg buiten gesloten ik moest eigenlijk wel lachen om het fijt dat ze chips ging eten terwijl jij niets kon doen kleine draak inderdaad net of ze zoiets had mama kan er toch niet bij ga ik chippie pakken.
    fijn dat de buurman je kon helpen

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja maar jullie zijn hierna toch ook nog niet klaar?;)

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Klopt! en het is ook goed dat hij het aangeeft (aan gevoelens kan je nou eenmaal weinig doen). Maar het is zo jammer dat het op zo'n botte manier moet haha;)

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahah komt ook mooi uit!:D

Sam strakjes krijg e mssn wel ff een rustkansje! ;) hoop ik althans voor jou!

Treintje.. aftellen naar verlof.. duurt dan lang zeker voor je gevoel!;)

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    mijn mannetje maakt het geen bal uit of het een jongen of meisje word (nu nog niet, maar later he ;))

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen!

Lekker weer al die sneeuw... zou het bijna gaan missen... (NOT!)

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, ja ik heb gebeld. Was dus niets. Het is een opleiding van 4 jaar, en ook nog eens fulltime. Waarbij ik het eerste half jaar niets krijg betaald, en daarna voor de helft als zijnde leerling. Dus ten eerste ben ik al 32 als ik klaar ben, en een baby tussendoor krijgen is ook uitgesloten. Daarbij komt ook dat ik al een HBO opleiding gedaan heb. Dus als ik verder zou leren, kan ik beter een universitaire opleiding doen. Dit is wel heel zonde. Ik had het moeten weten toen ik van de Havo kwam...

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Woh Dombo! Slanke den! :D

Ik ben nu 4 kilo kwijt. Nog maar 1 te gaan! (sorry, maar ik was al dunner)

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar

Pff ik ken het. Ik heb volgens mij dezelfde opleiding als jij. HEb er zowaar 2 jaar iets mee gedaan;)

Vond het wel erg leuk trouwens

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Dat was schrikken Lindaa, maar wat een kleine ondeugd heb jij zeg! Meteen aan de ships! ;)

Deel Deze Pagina