ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, succes morgen! En wat eng zeg, met die overval vlak bij je ouders. Kan me voorstellen dat je de schrik even te pakken hebt.

Sam, dat was schrikken, maar gelukkig is het goed afgelopen.

Anna, nog van harte!

Natas, ik hoop dat je nu eindelijk snel van die positieve testen af bent zodat je weer verder kunt om dan snel weer een mooie positieve test in handen te krijgen. Knuf!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!!
    Zooo hier was Jildou kwart voor 8 wakker in dr eigen bedje :D !! Dat is ook wel eens lekker :D :D Helemaal nu :D !! Gisteravond straf van mn moeder gekregen :p !! Moet t rustiger aan doen van haar (gistermiddag veel harde buiken die zeer deden) en manlief is het daar helemaal mee eens.. hmmmmz.. Maar ik kan dat niet zo goed ;) !! Vooral omdat als ik niet veel doe, Jildou weer veel bij me gaat zitten etc.. Als ik wat bezig ben is zij ook lekker aan t spelen, maar ja.. Kan niet alles hebben ;) !!

Wat een baggerweer trouwens :( !!

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Sam goed op jezelf letten hoor. Ik ken het wel. Als ik zelf bezig ben is Isis ook lekker aan het rommelen. Als ik op de bank ga liggen dan is het stoeien geblazen bij mevrouw.

Ischa wat een rotverhaal joh van die overval. Kan me voorstellen dat je niet lekker thuis zit alleen na zoiets gehoord te hebben. Goed je deuren op slot houden maar.
    Succes met je sollicitatie!

Natas, hopelijk heb je snel weer een nega test en kan je weer verder. Posit testen zijn alleen leuk als ze ook terecht posi zijn. Knuffel

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb zaterdag bij een fotograaf buikfoto's laten maken. Ik moet ze nog krijgen. Ik ben zo benieuwd. Isis mocht ook op de foto. Wat kan ze toch koppig zijn. Mevrouw wilde niet. Gelukkig heeft ze een paar keer gelachen en die heeft de fotograaf direct gebruikt.

Als ik ze heb dan zet ik ze hier neer.

Werkze allemaal

Xxx Treintje

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen!!!

Iedereen lekker geslapen??
    Denise is de laatste tijd rond 6 uur al wakker..kan er maar niet aan wennen dat ik dan ook al zo vroeg uit de veren moet..
    Volgens mij komt het gewoon door die tandjes en kiezen die op doorkomen staan. Ze heeft meerdere bulten in haar mondje.

Sam: Lees nu pas dat Jildou is gevallen uit het badje. Bah wat een eng idee! Heeft ze er niks aan over gehouden?

Natas: Meis, soms even chaggie zijn mag best. Kan me voorstellen dat je baalt van die pos. testen.
    Hoop dat ze snel neg. zullen zijn en jullie weer verder kunnen!
    *knuff*

Jenny: Dus jij was ook in zwolle..Heb je niet gezien. Ook lekker geshopt?

Anna: beetje laat, maar nog van harte met je verjaardag. Hoop dat jullie nachten wat beter gaan worden.
    Buislapen doet Denise ook, het liefts met haar kontje in de lucht ;)

Ischa: succes met je sollicitatie.
    Wat schrikken zeg zo'n overval. Bah moet er niet aan denken!

Sam: Wel goed op jezelf passen hoor! luisteren naar je moeder ;)

Treintje wat leuk zeg een foto reportage. Lijkt me ook leuk om te doen. ben benieuwd naar het resultaat.
    leuk dat Isis er ook bij op staat.

Nou zal ik mijn aandacht weer even aan mijn meisie geven..ze is wat hangerig en volgens mij heeft ze wat last van haar buikje.
    Ze loopt trouwens op veel te grote rode laarsjes door het huis te stampen ;)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

vanmorgen met Luna bij de ka geweest voor de uitslag van haar heupjes! dit ivm de stuitlig, maar het was helemaal goed! :)
    de ka heeft haar verder nog een keer nagekeken en hij vind dat ze het heel erg goed doet, haar ontwikkeling loopt zoals het hoort!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

daar was ik ook weer even....

heb even vluchtig bijgelezen maar niet alles wil blijven hangen helaas

Sam, wat schrikken dat Jil uit het bad is gekukeld, gelukkig is het goed afgelopen.

Rebbel, wat fijn dat Luna het goed doet!

Ischa, succes met je sollicitatie!! Ik duim voor je

Anna, nog van harte met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad...en ja dat praktische ken ik...ik heb een keer een ladder voor mijn verjaardag gehad ;)...nou ja we konden hem goed gebruiken ;)

Natas, balen van je posi testen, ik hoop dat je gauw nega test om weer gauw posi te testen!

Treintje, wat leuk buikfoto's! Misschien brutale vraag maar is dat duur?

Rihanna slaapt ook meestal op de buik maar dan (nog) wel met opgetrokken knietjes.
    We zijn er hier nog steeds niet helemaal over uit hoe we het komend weekend moeten gaan vertellen.
    Mijn ouders vertellen we al op zaterdag aangezien ze op moederdag weg zijn....

hmmmmm lastig om iets origineels te bedenken hoor ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi grappig, zoveel buikslapers!!
    Jootje wat mij opvalt is bij Jildou in elk geval als ze steeds om 6 uur wakker is, dan is het of dat ze ziek wordt/ is of verkouden dan, ziek kan ik het niet echt noemen :p of dat ze wat in een sprongetje zit.
    Zoals vandaag is ze dus weer veel later wakker, en ik merk gewoon aan haar de laatste dagen dat ze weer een sprong heeft doorgemaakt. Mevrouw heeft ineens weer nieuwe woorden en spreekt woorden ineens beter uit! Ook kan ze zich beter uiten. Zo'n verschil alweer met vorige week. Heel apart!!! Pfff ze wordt groot ;) !!

Verder lig ik nu braaf op de bank hoor ;) !!! Jildou slaapt en ik ben net ff snel rondje gaan doen met de honden en ben tot de schrikbarende ontdekking gekomen dat mn winterjas ineens bijna niet meer dicht kan! Mn zomerjas was nogal nat van vanochtend en warm is het ook niet echt namelijk ;) !! Vrijdag weer een buikfoto, ben benieuwd!!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna slaapt de laatste tijd 's avonds vrij slecht maar dat komt het meeste door de buren :x
    Die kinderen (2-ling van ong.9) stampen om 21 uur nog door het huis...zaterdagavond waren de ouders weg en om 22.30 uur stuiterden ze nog door het huis en zelfs om 23.45 uur stonden ze nog op het skateboard achter het huis :$:$

vind je het gek dat Rihanna slecht slaapt :(:(:(

de kinderen zijn net zoals de ouders, trekken zich nergens wat van aan...
    zo heeft onze buurman voor een paar weken geleden ONZE coniferen staan snoeien en boompjes uit staan graven omdat hij vond dat het dood was (was allemaal groen)
    toevallig stond dit langs een pad op onze grond waar zij over mogen (recht van overpad) maar de bomen blokkeerden het pad helemaal niet en in de 5 jaar dat wij daar wonen hebben we het altijd netjes bijgesnoeid.
    maar ja nu is het super super kaal daarachter :x:x:x
    krijg de neiging om bij hem ook de sierboompjes uit de tuin de spitten of bij de grond af te knippen :x:x

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje dat is lekker lullig zeg :( Kinderen van 9 alleen s avonds thuis?? Pffff dat vind ik nogal wat!!
    Las gister dat er een tweeling van 3 op zat. avond/ nacht alleen thuis waren, zijn uit het raam 4/ 5 meter naar beneden gevallen... Moet je toch niet aan denken?

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja...en lullig is niet eens het goede woord
    wij staan nu ook niet meer op goede voet met de buren na de actie van de buurman

ik snap ook niet dat ouders de kinderen alleen thuis laten....stel dat er brand uitbreekt...ik zou mezelf nooit kunnen vergeven

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja maar ook andere dingen, kinderen van 9 jaar alleen op zat. avond?? Gatver neej..
    Neej lullig: Gewoon klote streek.. Doe je gewoon niet!!! Al stond het wel op hun erf, dan hadden ze het nog even kunnen melden als het er vervolgens kaal van werd. en ze niets anders van plan zijn.. Maar goed dit is niet eens van hem!! Zou ook woest zijn!!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    maar wij vermoeden dat hij dit gedaan heeft omdat hij een nieuwe scooter heeft, zo'n retro geval met zo'n heel breed stuur en brede spiegels...volgens mij had hij er anders niet langs gekund

maar dan nog geeft niks hem het recht om onze bomen te snoeie/kappen/uit te graven

grrrrrr kan er nog zo kwaad om worden

maar ja wat doen wij nu straks...er komt een heel mooi hek of gaas langs te staan zodat hij er alsnog niet langs kan met dat ding
    en dan moet ie niet weer proberen om eraan te komen

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja of de gemeente woningbouw bellen is ook een optie he liesje om vragen voor advies want ze mogen het niet zomaar doen:)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het is een koopwoning....als we de gemeente bellen roepen ze toch eerst van probeer het onderling maar op te lossen :x

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja daar heb je een punt Liesje, maar denk dan idd dat het daarom gedaan is, maar idd zoek zn recht! Wat je zegt, t is jullie grond en als hij er niet goed langs kan en dat graag wil, hoort hij bij jullie langs te komen!!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    een paar weken voordat dit gebeurde heeft de buurvrouw met mannetje overlegd om binnenkort samen de coniferen bij te snoeien.
    Dat was natuurlijk wel okay aangezien het onze grond is en hun recht van overpad hebben, maar dit hoort de buurman niet zelf te doen!
    Hij heeft een hele aanhanger vol groen (met een kop erop) eruit gehaald / eraf gesnoeid.
    De bomen zijn van onderen af helemaal kaal tot boven mijn hoofd....
    dus je kijkt nu aan tegen de lelijke achtergrond van een grijze loods...

wat een klojo....grrrrrrrrrrr :x:x:x:x
    mannetje is ook nog zoooo kwaad he dat hij last van druk op de borst ervan krijgt

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee Liesje wat irritant. En het vervelende is je kunt er niets meer aan doen. Druk maken helpt natuurlijk niet. Misschien nog wel een optie om te vragen om nieuw groen, omdat je groene uitzicht verpest is.

Heb trouwens ook lekker vakantie met dit mooie weer :) Vind het nog niet zo heel erg. Ben al lang blij dat we niet ergens zijn met vakantie. En ik was toch al toe aan een paar daagjes thuis chillen.

Yara was vannacht een uur of twee wakker. Zooooo vreselijk om haar te horen huilen en dan niet te gaan voeden om te troosten.
    Op een gegeven moment ben ik er wel bij gaan zitten (zij bij papa op schoot, ik op de grond) in haar kamertje zodat ze door mijn haar kon woelen. Maakt haar ook altijd rustig, maar het lukte haar niet om de slaap weer te vatten. Uiteindelijk had ik aangeboden om te proberen haar verder te troosten, maar dat lukte natuurlijk helemaal niet. Ze maakte zich zo druk. mama ook huilen natuurlijk.

Uiteindelijk heb ik de schuifpui opengedaan en het geluid van de vogeltjes op de beginnende ochtend maakte haar gelukkig weer rustig. Ze heeft nog een lange tijd wakker bij mij op schoot liggen luisteren en ik heb haar uiteindelijk zelfs nog wakker weer in bed kunnen leggen.

Ik voel(de) me zooo schuldig. Ook vandaag nogHet gaat zo tegen mijn gevoel in. Maar ja, ze kan echt wel zonder die voeding. En als ik (hopelijk ooit) zwanger ben dan trek ik het echt niet meer 's nachts.

Vandaag haalt ze het wel weer in hoor. Ze heeft al 4 keer gedronken, normaal dronk ze nog maar 4 keer op een etmaal.
    Nou, nu moeten we het alleen nog maar vol zien te houden. Wanneer het weer gebeurd gaat papa, maar met haar naar beneden, zodat ik haar wat minder hoor. Maar hopelijk slaapt ze weer lekker door vannacht.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mariss, de knop in je hoofd klinkt herkenbaar. Een vorm van zelfbescherming denk ik. Je moet nog lang wachten op de echo, dat is jammer.

Waarom draaien jullie Yara nog op de rug als ze op haar buik slaapt Anna? Danique slaapt al heel lang voornamelijk op haar buik (vaak met opgetrokken knietjes), dat kan nu geen kwaad meer. Veel kindjes vinden op de rug slapen niet fijn.
    Ik hoop dat Yara snel doorheeft dat doorslapen heeeeeeeel fijn is en dat ze 's nachts geen mamahonger meer hoeft te krijgen. Wat naar om haar te moeten laten huilen 's nachts, zal niet makkelijk zijn geweest.

Wat eng van die overval Ischa!
    Hoe is je sollicitatie gegaan?

Pippo, ja we willen wel meteen weer proberen zwanger te raken. Ik wil niet stilstaan, en op je 43ste heb je daar gewoonweg ook geen tijd voor. Als ik deze 1ste 'cyclus' al een eisprong kan vinden zou dat heel fijn zijn, anders zeker volgende ronde weer.

Ben benieuwd naar je foto's Treintje.

Rebbel, heel fijn dat de uitslag bij de KA goed was!

Jeetje Liesje, daar zou ik ook hels om worden. :x

Hier is Danique wat ziekjes. Vanaf vrijdag al kwakkelen met beetje verhoging, beetje snot, beetje prutoogje, beetje hangerig, beetje hoesten (voornamelijk in bedje). Gistermiddag ineens de koorts torenhoog en overgeven. Dat is gelukkig weer over, maar wel nog kwakkelen.

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Natas, groot gelijk! Zo was ik ook...;) Hoop dat je snel een ei kan spotten of eerst heel snel ongi mag worden! Dikke knuffel!

Annna, och wat een hel! Hopelijk vat ze het snel dat ze moet gana doorslapen! Dikke knuffel meid en hopelijk mag je ook snel zwanger worden!

Sam, dikke knuffel!

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het was eigenlijk een kennismakingsgesprek. Ze hadden 250 sollicitatiebrieven gekregen waarvan ze 40 mensen uitgenodigd hebben. Donderdag en vrijdag hebben ze nog een aantal gesprekken. Ze hebben dames nodig voor 18 diensten dus ongeveer 4 a 5 personen. De manager waar ik het gesprek mee had zei dat er maar 3 dames waren met een vaste baan en de rest heeft geen werk. Dus heb ik het idee dat ze de dames gaan kiezen die geen baan hebben. Binnen 2 a 3 weken hoor ik meer, maar ga er niet vanuit dat ik het word, al was het wel een positief gesprek.

Deel Deze Pagina