Mone, mooi dat Pieter weer wat beter is. En heel fijn als je zo geholpen kunt worden he door paps en mams. Zowel voor jou al voor Sam. Ik was ook zoooo blij dat mijn moeder hier was toen ik vorige week zo ziek was. Zeker als je zwanger bent is het lekker om je eens goed te laten verwennen. Ik heb het heel lang niet fijn gevonden trouwens als mijn moeder wat in huis voor me deed. Maar inmiddels hoef ik niet meer perse alles zelf te doen. en dan nu.... NO GUTS NO GLORY en op bevrijdingsdag maar geprobeerd te testen (andere mensen waren ooit veel dapperder) en een vaag lijntje op de test. Ik schreeuw het nog niet van de daken af want NOD is vrijdag pas. En die dag moet eerst maar eens voorbij zijn...Maar het is wel een mooi streepje en deze ronde is dus nog niet verloren.
Latoya, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Bruidje, weer aan het werk, zal inderdaad wel even wennen zijn. Vervelend dat het drinken nog zo moeizaam gaat. Hoop dat daar snel verbetering in gaat komen. En Rens gaat lekker zeg! Mona, vervelend altijd, een ziek kind. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met je kleine man. En fijn dat je de 5e ziekte al blijkt te hebben gehad. Spannend van je sollicitatie! Anna, wowie, een tweede lijntje, gefeliciteerd. De duimen gaan hier weer overuren voor je draaien. Deze keer moet het maar eens goed blijven gaan!!! Dus: anna-uk, blijf zitten waar je zit en verroer je niet en kom pas gezond en wel naar buiten als het je tijd is!!!
(heel zachtjes) Joehoe Anna!!!! Ik weet wat mijn duimen voorlopig doen!!!! Heerlijk helpende handjes over de vloer, en nog gezellig ook!!! Mone ellendig dat Pieter zo ziek was, maar fijn dat het aan de beterende hand is en erg lekker idee dat je je over de 5e ziekte niet druk hoeft te maken! En geloof het of niet we willen terug naar het westen, ik heb in Den Haag gesoliciteerd Hier vandaag ineens vlekjes.... waterpokken (of watepokkies zoals Tom zegt...) vooralsnog valt het erg mee, maar ik baal wel een beetje... Nog tips anders dan calendulan emulsie en badjes havermout???
Annna.. oooh ik duim ik duim meis !! SPannend !!! Mone: Knuffel voor de kleine man!! Heerlijk even extra handen in huis !! Mariss: Uuh ja ik weet wel iets, maar weet de naam niet Dus heb je weer niets aan mij!!! Hier vanochtend plastic bakken gehaald met m'n moeder, gaan we straks overtollige babykleding indoen en dan lijkt het op zolder alweer een heel stuk opgeruimder !! JAHOE
Mariss, Voor de waterpokken heb ik geen tips. Yara had erg weinig last, maar ze was toen ook pas 8 maanden. Waar wonen jullie nu dan en sinds hoe lang, dat jullie weer terug willen. Dapper hoor, zwanger solliciteren. Mone, Fijn inderdaad dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over de 5e ziekte. Ik ben alvast maar lekker aan de haring in knoflooksaus gegaan, mjammie. Wat zijn er veel sollicitaties hier in in dit topic. Ik ga me ook bij de sollicitanten aansluiten denk ik, net als bij de zwangeren
Hey Sam, toch bedankt voor het meedenken! Anna we wonen nu tegen Groningen aan en ik wist nog niet dat ik zwanger was toen dit ging lopen... Maar eerst moet ik de plek wel krijgen natuurlijk anders is er nog niets te regelen! Als je boodschappen doet en je vergeet het belangrijkste waarom je ging,.... Heet dat zwangerschapsdementie of gewoon dement? Nu moet ik nog een keer pfff....
Het is ook zo gezellig in Den Haag Mariss Nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie (of had ik dat al gezegd ) Mariss de calendulan in de koelkast zetten, dan is het wat verkoelender (maar wellicht wist je dit al).
Dat was schrikken gisteren tijdens de dodenherdenking. Eén idioot die gaat schreeuwen, een paar mensen die in paniek raken, een hek dat valt, een mensenmassa die in beweging komt...... zo eng. Anna, wat spannend weer! Ik duim me suf meid!!! Mone, Pietertje en Danique hadden zeker afgesproken om van 't weekend ziekjes te worden. Fijn dat jullie hulp kregen. Mariss, beterschap voor Tom. Ik heb nu weetikhoeveeldagen al achter elkaar koppijn, word er niet goed van. En vanmorgen getest, nog steeds positief gvd. Wel heeeeeeeel licht dus het gaat de goede kant op, maar ik wil die k*tstreep niet meer van de miskraam. Om het vandaag helemaal gezellig te maken kwam mijn oudste stiefdochter langs met het bericht dat haar relatie heel slecht gaat en ze met hun zoontje van 2 1/2 even bij haar moeder gaat zitten. Wij zien al een hele tijd het probleem daar en zijn er bang voor dat dit niet goed gaat komen (hij is nogal slap). Stiefdochter heeft geen werk, heeft schulden, geen uitkering, komt uit een gebroken gezin dus het laatste wat ze wil is hetzelfde voor haar zoontje..... zorgwekkend allemaal.
Alvast fijne vakantie Mone, wij zijn ook lekker weg volgende week! Natas lastig hoor! Gelukkig wordt je streep al lichter... Hoe dubbel ook, maar het mag nu echt klaar zijn... En je stiefdochter lijkt me superingewikkeld. Aan de ene kant wil ze natuurlijk geen gebroken gezin, maar er moet ook ruimte zijn, respect en liefde anders zegt 3 wel bij elkaar nog niets, en ik weet niet wat erger is... Maar moeilijk hoor! Ik gun jou en Chris nu eindelijk eens een mooie tijd zonder zorgen en met een mooi muppie op komst, jullie hebben al zo veel voor jullie kiezen gekregen de laatste jaren!
Natas, hopelijk is hij bij de volgende keer testen negatief! Wat een toestand met stiefdochter, wat mij lastig lijkt is in hoeverre je kunt helpen. Ik heb een "probleem" broertje, die al zo gewend is volgens mij dat wij hem wel opvangen, dat hij er altijd maar vanuit gaat dat de oplossing vanzelf wel weer aankomt.... Maar hem niet helpen dat lukt ons dus weer niet.....
Jeetje Natas het zit jullie steeds niet mee zeg :'( !! Dikke knuffel meis!!! Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent, als t nog van de mk is steeds :'( !! En wat moeilijk allemaal met de fam zeg!!
Anna, een voorzichtige felicitatie meid! Natas, wie weet is het de volgende keer wel negatief en daar duim ik erg voor meid! Wat betreft je stiefdochter, dikke knuffel! Mone, wat een opluchting meid! Ik had het een tijdje geleden ook gehad, maar is toch wel een geruststelling he?
Ik heb vanmorgen nogmaals getest en er is weer een mooi licht streepje. Dus ik ben helemaal en ga morgen eens lekker een echt NOD dag hebben. Ik voel me zeer bevoorrecht met de hoofdprijs die we al eens gekregen hebben. Eigenlijk voel ik me ook schuldig, naar anderen hier die ook zo graag wensen en goede vrienden die al zo lang wachten. En via IXSI een kleintje zo oud als Yara hadden moeten hebben, wat helaas een MA werd. Maar ik weet dat schuldgevoel hierin niet hoort. Niemand schiet er iets mee op als we rustig op onze beurt wachten. (die zou dan ook voorbij zijn op onze leeftijd) Het leven is vaak zo oneerlijk. Was het lange tijd ook voor mij. Dus ik hoop dat we nogmaals het geluk aan onze zijde mogen hebben. En we gaan weer een hele spannende periode tegemoet... Ik vind het zo bijzonder en hoop zo dat ik alles nog een keer mee mag maken. En dat er voor Yara een brusje komt. Een familielid van haar eigen leeftijd voor later en een speelkameraadje voor nu.
Ooh wat spannend Annna Maar klinkt goed Voorzichtig gefeliciteerd?? !! En wat je zegt klopt precies. Vriendin van mij loopt nu ook in mmm. Het liefst zou je ze helpen maar dat kan gewoon niet !! Ik hoop voor hun ook snel op een mooi wondertje!! Zo hier lekker nachtje gehad en straks ff shoppen met vriendin !! Tot vanmiddag ofzo !
Anna natuurlijk is het niet eerlijk verdeeld, dat betekent niet dat je het een ander niet net zo hard zou gunnen. Koester het geluk wat op je pad komt, het is zo ook spannend genoeg! En wat er op ons pad komt tegenslag of geluk kan je niet sturen... Fijne NOD morgen! Zo hier een mannetje met een kort lontje vandaag en flink in de vlekken!!
Hier trouwens ook een lekker nachtje. Yara bracht zichzelf weer in slaap na even huilen rond 3 uur. EN ze sliep door tot ver na 7 uur. Ik natuurlijk niet, maar goed we liggen er ook niet zo laat in dus het valt wel mee. Mariss, sterkte dan vandaag!
Fijn dat je weer een mooi streepje had vandaag Anna! Mariss, hangt er iets in de lucht of zo? Danique had het vanmorgen in haar hoofd dat ze naar buiten wilde en de hond moest mee. Eerst wilde ze Raisa aanlijnen maar die had daar niet zo'n zin in, ik Danique weg halen bij Raisa waar ze een half uur om heeft gehuild. Daarna nog een hele tijd huilen bij de voordeur omdat ze eruit wilde. Raisa moet nu echt uit maar ik wacht want ik wil Danique nu niet 'belonen'. Wel zielig hoor, ze is absoluut niet af te leiden met iets anders.   In de relatie van stiefdochter mist er zeker respect. Erg triest, al zou het nu weer een beetje goed komen de basis is te dun. Haar helpen kan niet echt nee, behalve een luisterend oor, een schouder, een open deur en financieel. De hoofdpijn is er alweer, heel vervelend. Er zit ook een bepaald rotgevoel bij wat me vreselijk doet denken aan toen ik zwanger was, een vermoeid naar vreemd zwaar gevoel in m'n hoofd. Vind die associatie ook heel vervelend. Ik doe af en toe ook een ovulatietest om te zien wat die aangeeft, heb de stiks van Matcare. Tot nu toe waren die bijna positief, ik dacht dat dat door de zwangerschapshormonen kwam. Vanmorgen ineens knalpositief, terwijl mijn zw.test steeds lichter en lichter wordt. Daarom maar een CB digitale ovutest erachter aan gedaan, was gewoon negatief en streepje op die test maar half zo donker. Ik geloof niet dat ik die ovutesten van Matcare nog vertrouw.........    
ellendig Natas die hoofdpijn, en helemaal dat het je doet denken aan! Nu even niet lekker... heb je al wat ingenomen of verlicht dat ook niets? anders toch even langs de HA? Wat maf van die ovu testen, kan me niet voorstellen dat daar zo'n verschil in zou kunnen zitten! Ik heb ze nooit gebruikt, maar het principe moet voor beide tests hetzelfde zijn... ik zou ze bellen of schrijven, want dit kan echt niet!!! Vervelend dat Danique ook zo ontroostbaar en monomaan was vandaag! Hier gooi ik het op niet helemaal lekker bij de waterpokken.... Anna heerlijk dat Yara zo slaapt, van mijn 3 dagen dat ik uit had kunnen slapen was het 6.30 6.45 en vanochtend 6.10.... pfff en ik heb al die lekkere vermoeidheidshormonen in mijn lijf.... Meiden fijne dag nog, het baasje roept....