Haha Maris, Nou rond 6 uur was ik dus wel wakker vandaag. Maar afgelopen ochtenden Yara ook en bovendien is het mijn opsta tijd als ik ga werken, dus het zit nog een beetje in mijn systeem denk ik. Zal wel gewend zijn aan uitslapen als ik weer aan de slag moet straks. Gelukkig wil Yara dan na een voeding altijd nog wel slapen en kan ik mijn dag wel rustig beginnen. Ik zie best wel op tegen vermoeidheid. Richting Yara en richting mijn werk. Om half 8 staan de eerste kinders al voor de deur en als ik moe ben wordt mijn lontje gewoon korter. Nou ja, eerst maar eens zo ver zien te komen.
Annna: Moet zeggen dat de vermoeidheid deze keer veeeel minder erg was als bij Jildou, dus er is hoop.. Rest reageer ik straks ofzo ff op
Normaal mag ik er ook om 6 uur uit, maar als het eens niet hoeft... Ik ben op het moment zo druk met van alles dat ik niet weet waarvan ik nu moe ben, maar bijslapen lukt zo ook niet echt...
En Chris lekker je nek laten masseren en een lekkere warme kruik of iets er tegen kan je misschien nog proberen, rot hoor, en ongeloofelijk vermoeiend...
Jeetje Natas wat vervelend meis!! Bahbahbah, hopelijk voel je je morgen weer beter!! Heb vandaag wel bijgelezen, maar weet t niet meer .. Vanochtend geshopt, vanavond nog ff geshopt met mn broer. Die gaat zaterdag naar NewYork met een vriend op vakantie, daar een auto huren en dan met de auto naar Miami. Dus die moest korte broeken hebben !! En ik ben nog ff geslaagd voor 2 leuke broekjes voor Jildou en super coole slippers/ sandaaltjes voor Jildou gewoon voor in en om huis zeg maar!! Nu dus compleet gesloopt!! Tot morgen!
Yep, kwam nog wel even kijken of je vanmorgen getest had. Van de week dus al een licht posi, vandaag NOD. Nou ik hoop dat je hem droog door komt met een knallende tweede streep. Maar hier alvast een voorzichtige felicitatie. De komende tijd ben ik niet online, dus ik ga gewoon elke dag me suf duimen draaien dat alles goed mag gaan!
Anna, alvast een voorzichtige feli voor jou en mijn duimen draaien uiteraard voor jou ook overuren! Ik heb verder niet bijgelezen maar ik wilde even mijn echo laten zien
oooooh wat gaaf Liesje. Dat wil ik straks ook. Echt een supermooie echo foto. Hier echt NOD hoor! Streepje van gisteren is netjes iets donkerder dan die van eergisteren. Dus heb wat dat betreft er wel vertrouwen in dat vandaag NOD blijft. En dan maar hopen dat het verder ook allemaal goed blijft gaan. Spannende weken dus ook voor mij. Maar goed, per dag leven. Nu snel naar mijn meissie die roept me.
Annna: Dat klinkt goed Spannend zeg!!! Ik duim zeker voor je hoor!! Liesje: Wat een schatje !! Lekkerding
Manlief mag nu heel voorzichtig wat gaan doen nu...dus een opluchting dat hij zoonlief eens mag oppakken en zo ! We zijn dan ook woensdag en donderdag aan het klussen gegaan op onze slaapkamer (op zolder)...de zijkanten zijn volledig afgewerkt in planchetten...de balk die middendoor loopt is geverfd...morgen worden dan de plafond afgewerkt met planchtten want morgen komt collega met der man helpen..en anders hebben we bijnan geen werk meer om te geven ! Dan nog een ballustrade mmaken rond de trap....dan rest ons gewoon nog volgende week de muren de schillderen en de laminaat te leggen en dan eindelijk ons grote bed gaan ophalen ! Zie het helemaal zitten !
Na een klein jaar (met een grote winterstop) is de zolder en slaapkamer dan bijna eindelijk af! En allemaal alleen gedaan door mijn ventje... Ben helemaal fier op hem...maar goed, heeft wel iets aan overgehouden aan zijn rug helaas, maar komt ook door zijn werk want hij zit namelijk in de bouw ! Maar ben zo fier op hem! Wat het resultaat is, word je helemaal blij van en opgewonden !
Annna, ik hoop dt alles goed mag blijven verlopen en nogmaals proficiat he! En dan zal nu Natas gaan volgen en Hartewens! HET MOET! Liesje, mooie meid en mooie echo hoor! Al een idee hoe je het de familie gaat verkondigen?
Ja Liesje, Je hebt dus de pretecho nu gedaan he! Wel een mooi resultaat zeg! Ik ben ook benieuwd hoe je het gaat brengen zondag.
Prachtige echofoto Liesje! En Rihanna is een lievie. Anna, prachtig mooie droge NOD heb je gehad! (nou ja, zo lang je niet buiten bent gaan staan ) Pippo, goed nieuws over je mannetje! En ook over het werk op zolder wat nu bijna gedaan is. Knap gedaan van hem! Dank voor je lieve wens.