ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Wat doe jij nu dan?

2. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar

Ik werk nu al zo'n 9 jaar in het klinisch geneesmiddelen onderzoek.
    Dus nog wel medisch gelukkig

Ik was al zo verbaasd toen je over radiodiagnostisch laborant begon (ik dacht dat ik een optie had gemist toen ik verder ging zoeken);)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje.. Hihi nou als alles zo mag gaan zoals we hopen, dan zouden we iig nog wel 1 willen hierna.. Dus neej dan zijn we nog niet klaar ;) !! Liefst wil ik er 4 , maar geloof niet dat ik dat voor elkaar krijg.. Maar goed, de tijd zal het leren.. Eerst maar eens 2 ;) !!

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja dat soort dingen moet je altijd even in de week zetten bij die mannen;)
    Maar je zal toch 4 meiden hebben (kippenhok):)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha gezellig toch :D :D !!

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Kan je daar ook parttime werken? En hoe ben je daar gekomen? En waar is het waar je werkt? En watvoor opties had je nog meer om te gaan doen? (Even kruisverhoor)

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Vind ik ook. Maar 4 kinderen zal nooit gaan lukken om dat voor elkaar te krijgen bij mijn man. Ben al blij dat hij overstag is dat er een tweede komt. (of het moet een drieling worden, haha!)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha dat zou wat zijn ;) !!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier komen er geen 4 kindjes of wij moeten toch wel zooooo goed in slappe was komen te zitten.
    wij vinden voor onszelf 2 kindjes perfect ;) dan is voor ons het gezinnetje compleet.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh bah Sam, wat naar dat jullie zulke angstige uurtjes met Jildou beleefd hebben. Godzijdank was er niets aan de hand.

Oh oh oh, stoute Michelle! Haar mama buitensluiten, en dan aan de chips. Dit zal je nog lang heugen Lindaa.

Ik ben inmiddels weer thuis, en gesloopt.
    Het leek dit weekend wat beter te gaan met mijn moeder, maar gisteravond stortte ze weer in. Huilen huilen huilen, heel angstig voor als ze weer alleen moet zijn, enzovoort. Ze is ook op een bepaalde manier kwaad, beetje agressief en heel erg verongelijkt over wat dingen, maar op een manier waar ik niet goed mee om kan gaan. Mijn zus heeft er ook moeite mee, en Chris al helemaal.
    Mijn moeder komt woensdagavond weer hier, blijft ze 2 nachten slapen. En volgend weekend zullen we wel weer naar haar gaan.

Ben vanmorgen met Danique naar het CB geweest, ze is nu 86 centimeter en weegt 10.220 gram.
    Omdat ze nog maar een paar woordjes zegt moest ik meer gaan voorlezen, op mijn antwoord dat Miepie daar geen zitvlees voor heeft kreeg ik de tekst dat ik haar dan maar op schoot moest nemen en stevig moest vasthouden. Hahaha, zien jullie de worsteling voor je, even gezellig voorlezen! :D

Ik ga weer verder hier, loop in huis hopeloos achter met alles en mijn stiefdochter en Geno komen zo.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Natas, neej dat werkt heel goed :p !! Jildou pakt zelf heel veel boekjes en lezen dan dus ook veel!!
    Zwaar zo hoor met je moeder!!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

Moeilijk hoor met je moeder...je wilt alles wel voor haar doen maar ja je moet ook wel aan jezelf denken he

gelukkig is Rihanna niet de enigste die nog zo weinig woordjes zegt...ze heeft ook geen geduld voor voorlezen hoor ;)
    maar ze begint steeds meer woordjes op te pikken, ze heeft sinds zaterdag het woordje 'bah' ontdekt...en nu is alles bah ;);):D;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi leuk, Jildou zegt ook vaak bah, maar kent dan al wel aardig wat zo langzamer hand. toevallig de tv ff aan op winnie de pooh.. En Jildou ziet m en roept pooh :D .. Ja dat heb je met een poohkamer :p

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is ook helemaal weg van pooh....en weet je wat ze nog leuker vindt????

Hello Kitty! ze heeft een romper met kitty erop en die zit ze dan te aaien...en dan zegt ze kitty
    dus praten doet ze wel wat maar niet zo heel erg veel!

15. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ik heb je een PB gestuurd;)

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Deena is helemaal dol op de droomtuin. Echt helemaal in trance!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, pittig zo hoor, met je moeder. Je wilt haar zo graag helpen, maar het is zo moeilijk om goed om te gaan met het verdriet, de boosheid. Dikke knuf voor jullie allemaal.

Lindaa, jammer van die baan.

Lindada, jij ook goed gedaan hoor! En nog maar 1 kilootje te gaan. Je bent er bijna.

Verder niks onthouden, concentratie van 0,0.

Heb het zelf op dit moment echt een beetje moeilijk met mezelf en heb al dagen lang de hele dag door trek en kan alleen maar aan eten denken. Gelukkig slaag ik er wel in om er niet aan toe te geven.

Wist dat het lastig zou zijn zodra ik moest gaan stabiliseren, maar het valt me vies tegen op dit moment. Maar goed, ik hou mezelf maar een beetje bezig en op de momenten dat het het moeilijkste is ga ik voor de spiegel staan en weet dan weer even waar ik het allemaal voor doe.

Omvang neemt nog steeds af, gewicht blijft redelijk stabiel. Dan weer eens een paar onsjes eraf, dan weer een paar erbij, niks om van in paniek te raken dus. En langzaamaan meerderen met de calorieën gaat goed zonder door te slaan dus wat dat betreft niks te klagen. Alleen dat gevoel van trek de hele dag door daar word ik helemaal gek van. Vind het nu zo moeilijk om me op wat dan ook te concentreren, merk dat ik een beetje kribbig kan zijn. Niet leuk, hoop maar dat het snel weer de goede kant opgaat.

Zo, ga mezelf even een schop onder de kont geven om toch nog even wat administratie te gaan doen.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook leuk ja!!!

Ach dat praten komt vanzelf ieder zn eigen tempo toch?
    Wie van jullie kindjes heeft nog een speen in trouwens?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah knuffel dombo!!!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna heeft alleen 's nachts een speen...overdag al een hele tijd niet meer

Deel Deze Pagina