ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh gelukkig Mone!!!
    Waarom lukt dat niet?? Of geen idee ;) !!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, hoe gaat het met je?

Natas, wat fijn dat je ongi toch is gekomen en nu volop klussen meid! ;) Duimen draaien hier volle toeren! ;)

Jootje, fijn dat alles goed was bij de vk gisteren....

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo de laatste afwerkingen worden hier gedaan door manlief...enkel afwerking rond de veluxramen en dan nog de plinten plakken van de vloer...en dan kan ik eindelijk alles beginnen afwassen (de planchetten, de veluxramen lappen en dan de laminaat dweilen)...en vanmiddag gaan we dan ons bed ophalen...zodat die morgen ineen gestoken kan worden...;) Misschien is dit wel vanavond onze laatste keer in onze slaapkamer...;) We zien wel!

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Lekker Pippo! super geklust dus!

Natas klinkt als een opluchting, nu weer snel een echte positieve test hopelijk! En dan nog zo'n 9 maanden... Klinkt als een prima dagje trouwens! Hoe heb je dat met slapen van Danique gedaan? Wij gaan zondag met mijn ouders naar emmen, heb ik zo'n zin in!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Jildou heeft bij de zeeman een prachtige zonnebril gevonden :p !!

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat een stoere meid!
    Ik weet ook niet waarom het niet lukte.... maar wel vervelend, had net een heleboel tekst getypt, en had natuurlijk geen zin meer om het nog een keer te typen....

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh grrrrr :( .. Dat is idd heel irritant!!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    #3269 Natas1, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    Klinkt goed Pippo!

Cool die bril Sam, hahaha!

Jootje, ja wij vinden Dierenpark Amersfoort erg leuk. Het is vergeleken met bijvoorbeeld Artis ruimer opgezet voor de dieren en ze hebben 2 speeltuintjes erbij voor de kids.

Mariss, we waren van plan om 's morgen na het ontbijt te vertrekken. Dat is hier niet zo vroeg wat Danique is een uitslapertje, als we haar niet wakker hoeven te maken meestal tot wel 08.30 / 09.00 uur. Normaliter gaat ze dan rond 13.00 / 14.00 weer naar bed, nu was het plan dat we naar huis zouden gaan als Danique in zou beginnen te storten, naar huis en dus later dan gebruikelijk naar bed.
    Maar het is heel anders gelopen omdat Danique voor haar doen vroeg wakker werd, om 07.00 uur. Ze lag lief te keuvelen in bed dus ik had haar nog wat laten liggen. Toen hoorde ik om 08.00 dat ze weer sliep, nou ook goed. Ze heeft toen tot 11.30 geslapen, haar 'ontbijt' gegeven en hup weg. De middagslaap hoefden we dus niet te doen.

Laatste stand van zaken hier : het rood is alweer opgehouden, alleen nog zwart. Loopt allemaal wel heel anders dan anders, maar ongi is ongi en daar ben ik idd opgelucht over.
    En was ik nog vergeten : donderdagochtend was m'n zw.test gelukkig (nou ja, naar omstandigheden) helemaal negatief.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooo Natas, wat een uitslaapster :D En wat betreft planningen, dat zul je altijd zien idd he ;) !! Hier is Kor dus nu 2 dagen thuis geweest en is madam vrolijk om 6 uur/ half 7 wakker terwijl ze alweer 1,5 week rond 7/ 8 uur wakker was.. boefje ;) !!
    Wat 'fijn' dat de test negatief is!! Dikke knuffel meis en hopelijk heeeel snel weer 2 prachtige streepjes!! Daar duim ik iig wel voor!!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Jeeh! Natas wat een goed nieuws! Kun je weer lekker vooruit! De duimen draaien :D

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Poeh Natas, wij waren van de week dolblij met 1x half9!!!! Meestal zo 7 uur tot half 8.... Hij mag in de leer, ik kan het hem influisteren, maar of dat uitmaakt... Wel heerlijk zo uitgekomen bij jullie!

Sam super die bril!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij werkt dat influisteren alleen maar averechts....
    Pieter heeft de hele week tot 7.30u geslapen, daarna kon ik hem bij mij in bed leggen en dan lagen we te loungen tot 8.30u.
    Heb ik hem gisteravond gevraagd of ie vandaag wilde uitslapen....is hij om 6u klaar wakker.......mama lezen.....mama drinken.....mama koek....pfff

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA... Die van mij moest en zou met de zonnebril in bed slapen ;) Nou ja half 11 dus wakker, daarna weer gaan slapen tot pak hem beet 20 over 6.. Maar gelukkig nog uurtje bij ons rustig gelegen eigenlijk.. Topkind.. Ze loopt er nu weer bij als Gangster Jildou :D !! Met haar uberhippe nieuwe kleren en bril :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gangster Jildou! :D

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nou ja zeg, willen jullie ophouden te zeggen dat mijn kind lang uitslaapt....... vanmorgen was ze om 07.15 klaarwakker! :$ :D

Laatste stand hier : weer rood :D :p
    Lekker wisselvallig dus. Ik hou er maar mee met dit bij te houden :)

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Grote schoonmaak Natas en op naar nieuwe kansen...

Jammer dat Danique al meeleest!

Sam superstoere meid zeg!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo de onze slaapkamer is klaar! Werd tijd want we hadden geen energie meer en manlief begon terug last te krijgen van zijn rug...nog enkel onze meubelen verhuizen naar boven en dan is onze kamer af. Ons nieuwe bed hebben we alvast deze middag geïnstalleerd zodat we er vanavond al in kunnen slapen ;)! SUPER!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    NAtas, inderdaad grote schoonmaak en ik zou dit als dag 1 dan nemen niet?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, gezien de omstandigheden fijn dat er nu dan toch eindelijk een negatieve test was en begin ongi.
    Leuk, dierenpark Amersfoort. Is al een tijdje geleden dat we er zijn geweest. Eerdaags gaan we er heen met broertje, schone zus, vader en aanhangsel. Het zal er vast flink zijn veranderd sinds de laatste keer dat we er zijn geweest.

Ischa, jammer van je sollicitatie.

Sam, lekkere stoere meid heb je.

Pippo, fijn dat jullie slaapkamer nu af is. Geeft weer een hoop rust.

Jootje, heerlijk, dat alles goed was bij de VK.

Nog 1 dagje en dan mag Alyssa weer naar school. Ik geloof dat ze er best wel weer zin in heeft, na nu inmiddels ruim 3 weken thuis te zijn geweest.

Met hemelvaart heb ik m'n mountainbike voor het eerst sinds een jaar of 8 maar weer eens uit het stof gehaald. Valt me mee dat hij nog in zo'n goede staat verkeert. Heb hem schoongemaakt, gesmeerd en gepoetst en ben er inmiddels al weer 2x mee op pad geweest.

Verder gaat hier alles lekker. Vandaag weer heerlijk genoten van sla uit eigen tuin. Dat smaakt toch heel wat anders dan de sla van de groentenboer of supermarkt. Hoop mede voor m'n groententuintje dat de temperatuur nu dan toch eindelijk eens een beetje op gaat lopen, dan groeien de groenten tenminste een beetje harder.

Yelina begint nu steeds meer te praten. Alles zegt ze na. Erg leuk. Het is wel een enorme donderaap. Ze vindt het geweldig om grote zus te plagen. En die laat zich tot groot vermaak van kleine zus erg makkelijk op de kast jagen.
    En het volgende moment zitten ze gezusterlijk naast elkaar met de armen om elkaar heengeslagen.
    Jaja, ze kunnen niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.

Deel Deze Pagina