ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bengeltje heel veel succes morgen met Julian!!

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Luna is weer beter en doet het goed, Fijn!

Julian veel succes en vooral sterkte mama en kindje morgen.

En lieve Mariss, wat ontzettend K)*%^&&* zeg! Wat moet je je ellendig voelen Weet niet anders dan je een dikke digitale knuffel te doen. Sterkte meid

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mariss een hele dikke knuffel ook van.
    Het is allemaal zo oneerlijk, zo wreed, zo hard.
    Knuf!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dank jullie wel ik zal jullie op de hoogte houden

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah nee, Mariss....... lieve meid, ik huil (letterlijk) een traan met je mee.
    Ik had zo graag gewild dat dit andere zwangeren niet zou overkomen. Niet die ellende ook bij iemand anders. Niet weer. Niet bij 1 van 'ons' hier.

Heel veel sterkte en een ontzettend dikke knuffel.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bengeltje, heel veel sterkte morgen!

Wat een ontzettend lief kamertje Sam.
    Ja we hebben dezelfde kinderwagen als jij maar wij hebben er geen adapters bij gekocht.

Hebben jullie nog een goede luiertip?
    De laatste tijd gaan alle poepluiers van Danique lekken, hoe snel je er ook bij bent. Overal poepvlekken, wordt er een beetje simpel van. Ze draag maat 4+, groter hoeft volgens mij echt niet want ze weegt 11,5 kilo.

En de teennageltjes knippen, dat is hier een drama! Hoe doen jullie dat? Haar vingernageltjes vijl ik terwijl zij een dvd'tje mag bekijken, dat gaat wel redelijk.
    Maar teennagels knippen is vreselijk, Chris moet haar echt in de houtgreep houden met al z'n kracht, beentje vasthouden, ik ook voet proberen stil te houden en dan snel wat knippen terwijl Danique helemaal uit d'r plaat gaat en over de rooie. Je hoeft haar voetje maar te pakken, ook in heel andere situaties, en ze begint al.

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jeetje Mariss... :(

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas: Hmmz bij ons zaten ze er gewoon bij, Jammer, heb ik dat :( !! ;)
    Aah Danique dat is niet eng hoor!! Jildou heeft vrij ronde teennageltjes en hoef ik weinig aan te doen, zo nu en dan 1 knippen vindt ze niet erg. Begint steeds interessanter te worden.
    Neej je zou idd zeggen dat luier 4+ dan goed moet zitten.. Hmmz vreemd!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Met teennageltjes knippen zing ik meestal een 'zelf verzonnen' liedje over nageltjes knippen. Maar Deena vind het over het algemeen ook niet fijn. Volgens mij kriebelt het.

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Doorlekkende luiers heb ik niet echt last van. Wel heb ik even gehad dat ze te grote plassen deed in bed, en het er via de bovenkant uitliep. Dan was haar rug nat. Watvoor merk gebruik je? De maat moet goed zijn.

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Vraagje voor degene die een hond heeft. Hoe reageert jullie hond op je kind? Onze hond moet niets van Deena hebben sinds ze kan kruipen. Ze hoeft maar in de buurt te komen en hij begint al te grommen. Soms laat hij zelfs zijn tanden zien (en dan loopt ze alleen maar langs). Alleen als wij er letterlijk bovenop staan, is hij lief voor haar. Ik weet dat een hond een kind niet hoger in rang ziet, maar dit vind ik wel eng. We hebben al van alles geprobeerd. Van positieve aandacht met Deena, tot straffen wanneer hij gromt. Maar het wordt niet beter. Ik kan hem moeilijk opsluiten steeds als Deena er is...

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, ik ben bang dat ik je niet kan helpen, Pieter vind het niet erg als ik z'n nageltjes knip. Ik moet het wel altijd eerst vragen en dan krijg ik z'n handje/voetje en kan ik de nageltjes knippen. Soms heeft hij het eerder gehad dan ik klaar ben en dan heb ik pech want dan wordt het ook een drama. Wij hebben in het begin altijd wel eerst waar hij bij was onze nagels geknipt en dan wilde hij ook (en daar was het ons om te doen natuurlijk :D)

Wat betreft luiers, Pieter heeft op dit moment weer kiesjes poep.....zucht....dus ook hier lekt het door. Ik verwacht dat het komt dat het zo dun is....en hoop dat het snel over is....

Linda, wij hebben zelf geen hond, mijn ouders wel, en de buren ook. En met beide honden kan Pieter het goed vinden. Die van m'n ouders is niet zo groot (cavalier) en sinds Pieter loopt is hij hoger, ze vind het zelfs niet erg als Pieter haar plet....de hond van de buren is een golden retriever, dus wat groten, maar die loopt weg als ie Pieter zat is, en gelukkig gaat Pieter niet achter hem aan....

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Pieter met de hond van m'n ouders:

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm lindada dat is niet leuk zeg :( Wat vervelend. Spike accepteert Jildou heel goed alleen is hij heel lomp, m aar dat is hij naar iedereen. Als hij naar buiten/ binnen wil en Jildou staat in de deuropening loopt hij gewoon door :p maar goed dat weten we, hij is nou eenmaal blond ;)
    Kyra groeit met Jildou op en is nog geen jaar. Jildou speelt zelfs met de bal met kyra. Ze komt de bal brengen en legt hem voor haar neer. Ze zal hem niet uit dr bek pakken ofzo.

Mone: Pieter de achterste kiesjes?

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ja.....de achterste kiesjes

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oke had gehoopt dat dat nog even zou duren maar kan dus ook komen.. hmmmmz..Trouwens wat een lieve foto!! :D

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Die twee zijn dikke maatjes! Je zou er bijna zelf een hond van nemen :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ach Mone, je mag wel eens 1 van ons lenen joh :p !! Veel makkelijker ;) !!

Hier heb ik net te horen gekregen dat als ik op de uitgerekende datum beval, of later ;) iig tot week 49 verlof (zw + ouderschapsverlof) heb en dat zou betekenen dat ik pas in januari pas weer hoef te beginnen :D !! Nu hoop ik dus ook van harte dat het werken donderdag en vrijdag nog een beetje lukt ;) !!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Dit kan Deena dus absoluut niet met onze hond!

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zou zo graag willen dat Deena en Tinus ook van die maatjes waren. Ik wilde het eerst ook helemaal niet zien. Het was gewoon een brompot... Maar als ik eerlijk ben, moeten we hem misschien wel wegdoen. Ik wil niet wachten tot hij haar een keer echt bijt. Ik vind dit zo moeilijk!!!

Deel Deze Pagina