ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    natas jeetje zeg panisch.dan zou ik t in ieder geval zo weinig mogelijk doen.alleen noodzakelijk.maar dat doe je vast al.

annna succes vandaag.spannend.

Jildou roept mem ut.ze wil uit bed.dus moeten r maar uit.hihi.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    volgens mij is er geen luier bestand tegen dunne poep. Als de plas maar goed binnen gehouden wordt, dan kan me die enkele lekkende poepbroek niet zo veel schelen.

Mariss hoe gata het met je?

anna toi toi toi

Natas hoe is het verder met jou?

treintje geniet van je verlof!

Sam, zet hem op, je bent er bijna! Dan kun jij ook lekker met de voetjes omhoog.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    #3363 bengeltje86, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
    nou dat bedoel ik dus

enige wat we hadden was dat we hoorde dat hij geopereerd werd bij de afspraak van de kno arts en dat ze neus amandelen en buisjes gingen plaatsen ik wist er al wat vanaf niet bij anesthesist bij kleintjes .

heb daarna nooit geen gesprek gehad die zouden we ervoor krijgen
    nou echt vond het niet normaal wij waren in gesprek en ij ging ondertussen andere kindje halen liep met kindje door onze kamer want achter mij zat de ok deur blijkbaar :(
    want bij iedereen ging dat zo zag ik een gesprekje ervoor vond het niet prettig

ja beetje bij gekomen
    met julian gaat het redelijk goed.
    ik had hem om half 9 op bed gelegd mja hij wilde niet slapen
    en toen eruit gehaald en toen om 10 uur zetpil gegeven zoals moest en toen drinken en toen heeft die geslapen tot half 7 vanmorgen.
    nu lig die weer even op bed
    hij heb vanmorgen bambix gegeten niet te warm dat ging goed.

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Hier pas ik nog even dezelfde strategie toe als toen ik zwanger was kop in het zand.... Met tussendoor flinke huilbuien... Gelukkig is het mannetje super en samen knuffelen we Tom helemaal gek! Het ontkennen word wel lastig want straks wordt ik gecurreteerd... Aan de andere kant ook fijn dat dan dat stukje klaar is... Ik werd nu al gek van kijken of er echt niets vloeide!!!

Daarnaast ook toch leuk nieuws, de baan in DH gaat heel waarschijnlijk door! Wel heel dubbel, maar fijn om ook positieve puntjes te kunnen zien!

Ik lees af en toe wel wat bij maar mijn hoofd staat er niet echt naar soms om te reageren.

Honden weet ik niets van, maar gelukkig zijn de kattenen Tom in evenwicht.

Bengeltje echt schandalig hoe dat gegaan is met Julian, tuurlijk moet hij snel drinken, maar de manier waarop! En dan dat gesprekje, laat het dan maar achterwege als je het toch zo niet serieus aanpakt... Ik snap dat je boos was, wel fijn dat hij het verder goed doet trouwens!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Mariss, snap het helemaal meis!! Dikke knuffel en sterkte!!!
    Wat betreft je baan, dat zou wel helemaal toppie zijn :D !!

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Pfff, soms is dit werk echt k*t...

Gister heb ik een beenmerg gedaan bij een baby van 5 maanden met leukemie (februari diagnose). Zo'n schatje! Heeft ze een een recidief (terug gekomen). Dit betekend dat ze een studie ingaat, wat haar enige redmiddel is... Dus zeer waarschijnlijk overleeft ze het niet.

En als klap op de vuurpijl hoorde we dat het jongentje dat ze zondag 26 minuten gereanimeerd hebben, waarschijnlijk hersendood is...

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Al geprobeerd. Alleen grof geld afhandig gemaakt met informatie die ik al wist... Geen succes.

Ook nog met de dierenarts gesproken. Maar die had het zelfs over inslapen! :$ Sorry, maar dat kan ik echt niet!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

daar was ik even gauw...tis hier druk druk druk :(

Ten eerste, Mariss wat een akelig nieuws meid! Alweer iemand van ons groepje die dat overkomt.
    Ik hoop dat jullie veel steun in elkaar vinden en in Tom natuurlijk.

Natas, fijn dat je een nega test had en een ongi. Hopelijk kunnen jullie er gauw weer voor gaan!

Lindada, problemen met de hondjes hebben wij gelukkig niet. Onze hondjes reageren heel goed op Rihanna ondanks dat zij hun nogal eens wil plagen maar ze is er ook heel gek mee, het liefste aait ze de hele dag door. Ze hebben nog nooit tegen haar gegromd en lopen eerder weg dan dat ze de tanden laten zien.
    Dus echt een oplossing heb ik niet voor je, sorry :(

Sam, bijna verlof en treintje volgens mij ook!

Annna, succes meid!

Bengeltje, ik hoop dat Julian gauw weer helemaal opgeknapt is.

Pippo, hoe is het met jou meid??

Over de nageltjes knippen, dat doe ik net zoals Jenny altijd na het badderen, dan zijn ze lekker zacht en gaat het knippen makkelijk.
    Echt leuk vindt Rihanna het niet maar ze laat het maar geworden omdat mama zegt, bijna klaar :p

Verder weet ik het niet meer...sorry voor degenen die ik vergeten ben.
    Ik heb morgen lekker vrijgenomen dus ik heb in totaal lekker 5 dagen achter elkaar vrij.
    Morgenavond krijgen we nog een adviseur thuis voor het verlengen van de hypotheek, want we hadden een super belachelijk aanbod van de bank gekregen. dan gingen we gewoon 200 euro bruto per maand meer betalen :$, daar hebben we weinig trek in natuurlijk.
    Dat moet goedkoper kunnen.

Heel misschien morgen nog even op fiets naar de schoenenwinkel, ik zag vanmorgen tijdens het bloedprikken bij degene die mij prikte heeeeeeele leuke Skechers ballerina schoenen, net even op internet gespiekt en die zijn niet zo heel duur (40 euro)
    dus misschien morgen even schoenen halen

nou ik ga gauw weer verder.
    misschien dat ik er morgen of overmorgen nog even ben.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo zeg, jij hebt emotioneel zwaar werk!

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pfff Lindada heftig hoor, hopelijk blijft het niet te lang door je hoofd spoken en zijn er ook positieve verhalen...

Annna you go girl heel veel succes vandaag mijn duimen draaien!!!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja Sam, Danique is echt panisch bij het teennageltjes knippen en ik doe het idd zo min mogelijk. Zo vreselijk bang, gillen en over haar toeren.

Jenny, hier gaat het wel. De scherpste randjes pijn zijn al wat weg, ik hoef niet meer te huilen zodra iemand over de MK begint. Zit te wachten tot mijn ongi over is, nu een week en ik vloei veel meer en langer dan anders. Als dat gewoon ff een schoonmaak is vind ik het prima, maar ik hoop wel dat alles in orde is daarbinnen.

Hai Liesje!!

Lindada, wat afschuwelijk..........

Mariss, dikke dikke knuf!
    Je baan zou goed nieuws zijn zeg, wat positiviteit is wel fijn!

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Pfff wilde even snel berichten, maar zit wel met tranen in mijn ogen.

Mariss, Natas... wat kan ik me die gevoelens toch nog goed herinneren.Alhoewel we nog geen kindje hadden destijds om suf te knuffelen.
    Ik hoop dat het lichamelijke voor Mariss ook snel achter de rug is. (en dat Natas weer helemaal opdroogt) En dat jullie echt meteen weer zwanger mogen worden. Deze ellende hadden jullie helemaal niet verdient.

En Lindada, heeft momenteel vreselijk zwaar werk zeg. Wat verdrietig voor die ouders. En wat misdadig dat dat zulke kleine mensjes overkomt, zo moeten vechten...

pffff Nou dan nu, de echo was OK.
    Een mooi rond vruchtzakje met vruchtje en dooierzak. Precies zoals het moest. Vruchtje is 1,7 mm gemeten. Er bestaan nog geen standaardwaarden voor deze termijn.
    Maar goed, wat er zijn moest is er.
    Ik was raar genoeg niet echt zenuwachtig. Wel nieuwsgierig, ik vind die 3D technologie ook erg bijzonder. Die zenuwen dat zal over 2 weken wel anders zijn, wanneer we voor de volgende echo gaan. Daarna ga ik ook de afspraken maar eens maken met VK en voor de combinatietest. Zolang ze nog niet gemaakt zijn hoeven ze ook niet afgezegd te worden als het niet goed mocht zijn.

Ik heb wel al de eerste flessen van Moeders voor Moeders in huis.

Zo en nu gaan we met vakantie. Tenminste eerst kijken of de Identiteitskaart voor Yara klaar is en dan boeken we waarschijnlijk een last minute met auto naar de Algarve. Mijn ouders zullen daar 3 weken naar toe gaan, dan kunnen we nog eens afspreken met ze. Zou oma wel heeeeeel leuk vinden.
    Nou een druk dagje voor de boeg hier!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas, dat is idd sneu dan ja :( !! Hmm je ongi houdt fijn aan, maar zie het maar als grote schoonmaak idd!! Mijn ongi's met/na de bv waren trouwens eerst ook veel langer. Misschien dat dat er ook nog invloed op heeft?

Annna: Nou meis, fijn dat de echo tot zover goed was!! Super!!! En nu lekker op vakantie!! Geniet ervan!! Dikke knuffel!!

Hier ben ik nu geloof ik officieel met verlof. Ik kwam uit bed en voelde mn banden al, nou als ik dat dan al voel, dan weet ik genoeg, maar houd ik het toch niet vol. Plus al de eerste harde buiken, denk wat doe ik mezelf aan om het te gaan proberen. Het is niet anders. Heb m'n best gedaan. Ben nu allang blij dat ik niet gegaan ben, voel me helemaal niet zo geweldig. Oma heeft Jildou net op de fiets opgehaald en daar blijft ze vanochtend even lekker! Nou ja voor haar lekker. Gatver wat kan ik daar toch slecht tegen als ik thuis ben en zij niet :( !! Maar goed, ik zal me niet langer aanstellen ;) !!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sam goed dat je niet bent gaan werken, als het niet lukt, dan lukt het niet. En het feit dat Yildou bij je moeder is zegt genoeg.
    Lijkt mij ook niet leuk om kindloos thuis te zijn. Is voorlopig alleen maar gebeurd tijdens het verhuizen en heel soms als een van ons thuis komt na het werken dan is de ander nog niet terug. Daar hebben we allebei een heel raar gevoel over.

Ik hoop dat je toch een enigszins prettige rustige dag ochtend hebt.

We hebben de identiteitskaart en de reis is nog vrij. Ik ga zo boeken dus!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk meid, gaan met die banaan!!

Net school gebeld. En voor volgend jaar (na de kerst) ben ik weer ingedeeld bij de kleuters en op vrijdagmiddag ga ik ICT doen :D Ooooh ben zooo blij, dat wil ik namelijk heel graag :D !! JAHOE :D

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh lekker vooruitzicht, alhoewel je nog een veel leuker vooruitzicht hebt.:D
    Het schijnt dat de formatie hier nog niet zo heel vast is. Iedereen zegt mij dat ik moet melden aan de directie dat ik liever wat anders wil. Moet ik vandaag ook nog maar even doen.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ben helemaal op en top gelukkig, op de pijn na ;) !!
    Ja kun je beter idd van te voren zeggen Anna, kunnen ze er misschien rekening mee houden!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Godzijdank Anna, een goede echo!
    En heerlijk op vakantie, geniet ervan.

Sam, lijkt me een goede beslissing dat je bent thuis gebleven meid.

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas wel vervelend dat vloeien, maar hopelijk daarna eenmooi vers opgemaakt bedje.... Gelukkig dat de tranen al wat minder hoog zitten.

Anna dank je wel, ik ervaar het heel anders dan de eerste keer met idd geen klein mannetje om te knuffelen en toen ook geen argwaan wat ik deze keer duidelijk wel had... Fysiek gaat het wel aardig maar emotioneel matigjes, ik merk dat ik het er eigenlijk niet over wil hebben en mannetje juist wel... Komt wel goed, vandaag even een dagje met zijn tweeën...

Anna een hele fijne vakantie, gelukkig een positieve echo! Ik ben echt blij voor je, nu houden zo!

Sam vervelend dat je toch in de lappenmand zit, even om je een hart onder de riem te steken NL heeft ook wel het allerbelabertste kraamverlof van heel west Europa!!! Gek hè dat er bij ons meer ziekte rond zwangerschap is?!? Enne als het te onrustig is in je buik wel even overleggen met de verloskundige hoor!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat is het hier stil..
    Heee Ischa hoe is het met jou?? Is jullie hond ook al zo soepel aan het worden :p ;) !

Deel Deze Pagina