morgen gaan we er heen. Dan hoor ik wat er gaat gebeuren en wanneer. Hopelijk nog voor de zomer. ik vermoed dat het buisjes en neusamandelen gaat worden.
ik ben ook net beneden. de groten zijn al buiten aan het spelen, man staat nu onder de douche. Ik heb net mijn broodje op en zit nog aan de thee en Jaron eet nu 1 voor 1 alle hageltjes van zijn broodje, dus die zit tot de lunch denk ik wel aan tafel. dadelijk jaron nog even aankleden en zelf douchen. straks ook weer werken.
Haha Jenny, ooh doet Jaron dat ook !! Heb nieuwe tactiek voor Jildou !! Brood smeer ik met pindakaas, leverpastei of wat dan ook en dan leg ik een paar vlokjes er naast Gaat iets sneller (niet altijd hoor )
Beterschap Inez! Sam, kun je vandaag lekker rustig aan doen? Thnx Jenny, dan reken ik ook maar op een langere cyclus. Niet fijn maar op zich niet heel erg, als het verder maar goed zit daarbinnen. Ben met je eens dat medici hier niet veel mee kunnen, maar als dit aanhoudt zou ik wel graag willen laten kijken of er iets aan de hand is.
Natas daar heb je gelijk in!! Hmm Hier een topvent !! Heeft net de trap naar zolder kaal gemaakt (halve maantjes eraf) en is nu alles aan het stofzuigen daar. Ik heb even was opgeruimd en ff wiegje opgemaakt Verder idd rustig dagje.. Even etiketten printen voor op de geb. kaartjes !!
hey ja alleen neus amandelen en buisjes ja de manier waarop het ging was niet prettig ik begreep van een aantal andere dat ze dit niet gewend zijn en dus niet gebeurd in hun ziekenhuis dus dat maakt het extra moeilijker. jenny jou kleine dus ook amandel eruit najah als het maar helpt
Hi Dames, Ook weer een berichtje van mij...ook wij hebben dit weekend heerlijk genoten van een lang weekend met zonnig weer En ja de nesteldrang begint te komen, dus mannetje heeft flink mogen klussen We hebben dit weekend de helft van de voortuin gedaan (moest nodig eens gebeuren, en is nogal een klus....). Woensdag komt het gras dus dan kunnen we dat erin leggen en dan hoeven we alleen de haag nog te planten (en nog een heel klein stukje opknappen). De kamer van de kleine meid is nu zo goed als af, morgen komen ze de radiator ophangen, dan kunnen de meubeltjes erin (wiegje staat er al) en hoeven we alleen de hor nog op te hangen. Pieter z'n kamer hebben we nu alle gaatjes dicht gemaakt, de oude plinten van de muur, de latjes van de nieuwe plinten tegen de muur. En we hebben alle verfspullen in huis, dus die kamer hoeft nu alleen nog geverfd te worden en de nieuwe plinten ertegenaan. Hopelijk hebben we volgend weekend daar tijd voor Verder hebben we ook wel genoten hoor, we zijn lekker in het bos gaan wandelen, Pieter heeft in de tuin met z'n waterbaan gespeeld enzovoort, heerlijk weekend gehad dus. Pieter begint nu wel heel groot te worden hoor! Als papa aan het klussen is moet Pieter helpen, dus papa met spade zand in de kruiwagen staat Pieter ernaast met z'n schepje te helpen...echt zo schattig!
Ik had precies hetzelfde na mijn mk. En de ronde daarna (dus na 1x normaal ongi) was ik zwanger, dus komt goed!
he klote zeg dat hij is overleden maar ze dachten toch al dat die hersendood was ja toch blijft het vreselijk moeilijk
Met Deena en de hond gaat het steeds beter. We (proberen) Deena aan te leren dat ze niet naar de hond toe mag (hond dominanter in de ogen van de hond), maar dat hij naar haar toe moet komen. En ze mag hem alleen aaien als ze bij ons op schoot zit (teken voor de hond dat zij hoger in rang is in onze ogen). Ik hoop dat het in deze lijn doorgaat en dat hij snapt dat hij toch echt de laagste in rang is. Vooral als er een tweede komt en ik er niet continu bovenop kan zitten.
Klopt, maar ze wisten het nog niet zeker, omdat hij koud gehouden werd in coma. Pas als hij op temperatuur is, kan je dat vaststellen. Maar daar heb ik verder niets meer over gehoord (andere afdeling). Ik zag alleen vandaag dat hij overleden is. Hij is trouwens maar 4 jaar geworden, volgende maand zou hij 5 geworden zijn...
Sam geniet van je verlof! Jeetje wat gaat dat snel zeg! Vooral als ik eraan denk dat Jildou en Deena even oud zijn... Raar idee.
Lindada: bah wat een vreselijk nieuws. moet er niet teveel aan denken..vind het heel verdrietig! Mone: wat schattig dat Pieter zo helpt, haha show je de kamertjes wanneer ze af zijn?? ben best wel nieuwschierig! Heb mijn 3 dagen werken overleeft met de pinksterdagen. lag gisteren al om 19:00 uur K.O...was echt op! Denise ligt nu lekker te slapen, dus kan nu even lekker rustig aan doen.
Jeetje Lindada Heftig !! Verschrikkelijk en geen woorden voor !! Wel fijn dat het met de hond en Deena beter iljkt te gaan. Hoop het echt voor jullie!! Is niet leuk dat je het zo in de gaten moet houden! Jenny: Succes vandaag. ben benieuwd wanneer hij kan. Mone: Geweldig die helpende dreumesjes Hier nog 1 die graag wil helpen met alles ! Ze geeft s avonds de kip en het konijn ook eten Zooo schattig !! Hier nu kapot. Net gewinkeld, niet geslaagd voor schoenen voor mij of shirts voor Jildou Wel voor cadeautje voor Kor. Die is volgende week jarig. Jildou ligt nog in de auto te slapen, dus heb nu ook geen rust vanmiddag.. Baal ik wel van maar ja !! Lindada: Ja gaat snel he.. Maar krijg er nu ook echt weer zin in
Leuk is dat he, dat ze met alles willen 'helpen'! Deena kan ook al heel goed de tafel dekken en afruimen! En Tinus voeren vind ze ook leuk. Gelukkig heeft hij geen baknijd (zolang ik er natuurlijk bij sta). Als hij eten krijgt vind hij het al lang best, en gevoerd worden is natuurlijk wel heel luxe!
Enneh schoenen kopen... Ik slaag ook bijna nooit. Ze zijn niet leuk genoeg/te duur/zitten niet lekker/te hoge hak/enz. Ben echt een zeikerd daarin. Tot groot ongenoegen van Dennis...
he jeetje 4 jaar pff heftig zeg zeker voor de na bestaande zo sneu je hoop het nooit mee te hoeven maken
gatver .. Jildou zit net bij me op schoot en ik zit wat met dr haar te prutsen voel ik eens een bult achter haar linkeroortje.. Recht voel ik ook een klein bultje, maar die zit op een andere plaats. Kunnen lymfeklieren zijn, maar vind hem links wel groot.. En ben natuurlijk net te laat om nu nog afspraak bij ha te maken voor morgenochtend.. Nu morgenochtend maar bellen dan !!