wij krijgen geen verwijsbrief. Die gaat automatisch van de huisarts naar het ziekenhuis. Het zeieknhuis stuurt dan weer een brief wanneer je verwacht wordt. Maar het stomme in dit geval is dus dat de arts zelf nota bene zegt dat de wachtlijst 4 weken is, maar dat werd dus 14 weken (door de zomerstop)
Wat leuk zeg! Even voor de vergelijking, ik heb timo alleen op de 11 weken echo gezien en daarna niet meer.
Een gewone echo kost 35euro en de belangrijke echo's zijn dan 50euro, maar we krijgen er veel van terug door zekenfonds en de opleg wordt terugbetaals door mijn werk, op voorwaarde dat het een arts is van ons ziekenhuis !
daar zijn wij voor verzekerd. Moeten jullie dat uit eigen zak betalen dan? Dan wordt het toch minder aantrekkelijk. Gevaarlijk zelfs, want ik denk dat ik dan niet elke keer zou gaan.
Ik heb geen idee wat het hier kost, dat wordt rechtstreeks via de ziektekosten verzekeraar geregeld. Soms zit er ergens een eigen bijdrage bij maar dat is bij een echo volgens mij niet zo.
Hoe was het afscheid nemen van de kids Sam? Hier geen nieuws, de kop zit nog steeds vol en staat op barsten, het wisselende vloeien houdt aan. Oh ja wel 1 probleempje opgelost : m'n computer doet het weer.
Jenny, als de gyn zegt dat we binnen de zoveel weken een afpsraak moeten regelen dan doen wij dat ook...elke 4 wk en vanaf 32wk is dat na 3wk, dan 2wk, dan terug 2wk en dan hangt hat af of je bevallen bent of nog niet...In het begin was het wel op mijn eigen verzoek om om de 2wk te komen tot ik 12wk was...gezien verleden
Nastas, ik hoop dat het vloeien gauw mag gaan stoppen en dat je dan ook tegelijk een ei kan vinden...en stiekem hoop ik heel erg dat je dan zwanger zult worden ! Veel beterschap meid!
Natas: Ja was leuk. Grappig: Mijn groep zegt de grootste helft dat het een jongen wordt en de andere groep een meisje HAHA!! Verder fijn gesprek gehad met de directeur. Meteen ff funct. gesprek. En was verder erg positief !! Dus ik ga heel lekker m'n verlof in moet ik zeggen!! Pippo: Ja jullie betalen heeeeel veel minder ziektekostenverzekering elke maand dan wij, daar hebben we het op msn wel eens over gehad. Wij moeten trouwens vanaf 36 weken (ik tenminste) elke week langskomen op controle. Natas: fijn dat de pc het weer doet, toch een lichtpuntje he !! En hopelijk houdt het vloeien snel op!
He Natas, wat een gedoe met dat vloeien en die bijholteontsteking. Ik hoop dat alles snel weer in balans komt in je lijf meid. Mariss, hoe is het met je nieuwe baan? Heb je al iets gehoord? Hoe is het verder met je? Pippo. fijn dat de echo weer helemaal goed was. Lekker nog even naar je kleintje kijken is nooit verkeerd. Ik moet vanaf nu ook elke week naar de VK net als Sam. We hebben een nieuwe (2de hands) auto!!!! Jur heeft hem gisteren gekocht. We krijgen hem volgende week. Het is een Skoda Fabia station. Het is onze tweede auto, we hebben ook een Skoda Octavia dus er staan nu weer gezellig 2 Skoda's voor de deur (hadden we een paar jaar geleden ook die waren zelfs dezelfde kleur). Hoe bedoel je voorkeur voor een merk haha. Isis is weer beter gelukkig. Ze was echt heel ziek, maar als ze zo ziek is dan knapt ze ook weer snel op meestal. Nou ik ga weer aan de poets. Heerlijk die nesteldrang Fijne dag allemaal Xxx Treintje
hey dames, even gauw een berichtje van mij, ik heb niet bijgelezen want ik verwacht elk moment hier de geas voor de kachel onderhoudsbeurt. Ik moest even een aanbetaling doen voor de vakantie en dacht ik kom hier even gauw een berichtje posten. Vanmiddag moet ik naar de vk en ik hoop dat dan toch het hartje te vinden is...ben nog steeds wel onzeker ondanks dat mijn buikje al wel iets groeit. Met Rihanna had ik deze buik pas tegen de 18 weken. Met Rihanna gaat het allemaal wel goed, maar ik voel me het grootste deel van de dag een politie agent van afblijven, ophouden, weg daar enzenz.....erg vermoeiend. Komt ook nog bij dat Rihanna echt een jankerd is, als haar iets niet lukt dan moet ze altijd gelijk huilen of krijsen. Nou ik ga nog maar even wat doen en hopen dat de geas er gauw is zodat ik straks nog even naar het winkelcentrum kan. doeiiii
Treintje: Ik deel die voorkeur. Hier geen skoda meer, maar oooh wat vond ik het een superauto. Wij hadden ook skoda octavia station. Helaas kon Kor er helemaal niet aan wennen en toen las ik later een review van de skoda's, toen we op zoek waren naar andere auto en toen was dus ook te lezen dat er mensen zijn die er maar niet aan kunnen wennen en zullen er ook nooit aan wennen.. Dus ben bang.... maar wie weet, ooit nog !! Liesje: Ooh gezellig, nog zo'n pieperd ! Jildou kan er ook wat van. Ik ben niet zo van het politie-agentje spelen, meestal leid ik haar dan af en gaan we iets anders doen, dat lukt nog aardig! Succes bij de vk! Komt vast goed. Ik had bij Jildou hema shirts aan, die ik de hele zwangerschap aan kon, gewone stretch shirts, maar nu komen ze niet eens meer over mn buik.. Hoe zo.. tonnetje rond !! Ooh Natas trouwens: Beterschap meid!!!
dat afleiden werkt bij haar niet, ze wil dan gelijk helemaal niks meer! Trien dat het is zo nu ga ik even eten en ondertussen een spelletje doen mannetje komt tegen 15 uur thuis en gaat straks lekker mee naar de vk samen met Rihanna doeiiiii
Succes Liesje bij de VK (of ben je al geweest, die van mij zitten ook s'avonds). Hopelijk hoor je een mooi hartje kloppen Xxx Treintje
O hier trouwens ook zo'n krijser hoor als ze iets niet mag. Maar ze laat zich prima corrigieren, ze koetl heel even af in de hoek en dan is het weer goed dus het valt eigenlijk wel mee
Danique kan ook een keel opzetten als haar iets niet zint maar vaak is ze wel af te leiden. En soms gewoon maar ff laten krijsen, dan moet er schijnbaar wat frustratie uit. Hoe was het bij de VK Liesje? Treintje sponsort Skoda Pippo, je hoeft niet stiekum voor mij te hopen hoor, mag gewoon in het openbaar
Haha Natas zoooo kennen we je weer een beetje !! Ik zeg ook niet dat Jildou niet krijst.. HAHA en als ze haar zin niet krijgt kan het spul me om de oren vliegen, puur frustratie.. Nou ja, prima.. Ik weet dat ze dat doet, dus als madam weer eens met een plant uit de vensterbank aan komt stappen, kan ik beter niet te boos reageren, want dan weet ik dat die plant het niet gaat overleven.. HIHI...