Jeeee Jenny, dat is snel. En druk pffffff. Ik hoop dat het in elk geval allemaal goed gaat. Sterkte voor de kleine man en jullie. Oh ja, Sam's Kor is jarig. Gefeliciteerd!
Jeetje Jenny wat een verhaal!! Heel veel succes morgen!!! Wat een druk dagje.. Bleagh!! Dank jullie wel !!
nou de planning is rond, oppas voor ruben, oppas voor timo, vervoer van en naar hun activiteiten, ivo komt naar het zkh zodra hij klaar is. Nu alleen nog 1 ding om over te na te denken en dat is de donderdag. Ruben heeft dan fysio. Maar nog lastiger, ik hoorde dat hij donderdag een binnenblijf advies heeft. Damn. Hoe los ik dan al dat halen en brengen nou weer op? Om mijn hoofd wat te ordenen heb ik ze in elk geval al wel opgegeven voor het overblijven. Maar goed, verder is alles in huis denk ik. Genoeg zetpillen, fruithapjes. Oja, alleen de luiers zijn op haha. Die ga ik zo dus nog even snel halen.
Treintje doet een dansje...... Ukkepuk heeft termijn van 37 weken gehaald. Knappe meid, niet zo'n ongeduld als haar grote zus Hier gaat alles goed. Voel me zo blij dat die termijn gehaald is. Hopelijk mag ik dit keer mijn kraamtijd lekker in mijn eigen bed meemaken met klein meisje naast me. Jenny, wat fijn dat je morgen al kan. Wel even druk idd. Sterkte voor jou en vooral voor de kleine Jaron. Hopelijk gaat dit goed werken is hij van die nare oorontstekingen af. Marisss en Natas, knuffels meiden. Wat rot dat je nou nog steeds bleod verliest Natas. Mariss idd wel confronterend dat je bij die keizersnedes bent, dat moet wel heel zwaar zijn. Knuf Sam, rot he die harde buiken. Ik heb ze aan de einde van de dag. S'morgens voel ik me prima en 's avond hang ik als een vaatdoekje op de bank. Vooral tijdens het lopen schieten ze erin. Maarja, het is voor een goed doel he. Xxx v Treintje
Treintje, super gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal! Fijn dat het zo snel kan Jenny, maar wel even rap schakelen voor je om alles te regelen! Heel veel sterkte en succes morgen.
Natas, die teller is echt niet grappig meer!!! Tjonge!!! Meid ik hoop dat er echt snel een eind aan komt, dit is wel iedere keer erg confronterend! Even over dat bootbed voor Chris, niet doen hoor! Gewoon gezellig bij jou in bed! Jenny, heerlijk dat het nu zo snel gaat, de rest van de puzzel valt vast ook wel in elkaar... Heel veel succes voor jou en Jaron morgen! Jootje, gewoon bellen als je je zorgen maakt! Daar zijn ze voor, en als je weet dat het hartje netjes klopt en jebaarmoeder netjes groeit is het veel makkelijker te accepteren dat het nog even duurt voor je ukkepuk voelt... Treintje lekker hoor al 37 weken, gefeliciteerd! En nu lekker thuis zou wel heel fijn zijn! Annna, ik woon bij Groningen, maar mogelijk binnenkort in Den Haag... al weer een stuk dichterbij! wie weet datErasmus dan wel een goede optie is, ken de weg nog van mijn studietijd en co-schappen! (bedankt Mone!)
WHAAAAH TREINTJE SUPER MEID !!!! Ooh ja en dat klinkt herkenbaar, alleen heb ik ze nu eigenlijk de hele dag door als ik niet zit/ lig !! Jenny wat een geregel weer zeg!! Dikke knuffel!! En slaap lekker straks!!
Treintje je bent 37 weken zwanger. Dat is een te gek gevoel of niet! Wie weet ga je de UD wel halen. Haha dat zal je vast nooit verwacht hebben. Hoe dan ook, geniet van je buik want voor je het weet is deze zwangerschap weer voorbij. Anna ik stel voor dat alle zwangeren de eerste drie maanden gewoon een winterslaap mogen houden. Kop in het zand en pas boven water komen bij minstens 12 weken. Ik vind het zo ellendig al die weken. En met elke miskraam of bloeding die er overheen komt wordt dat erger. Natas ik vind het zo raar en bizar wat er in jouw lijf nu gaande is. het zit mij inmiddels ook niet lekker maar dat wil je vast niet horen. Ischa al wat van de rabobank gehoord? Liesje wat lekker joh dat je de kleine al voelt! Ga je het straks ook delen met ons wat het geslacht is? Bij Rihanna wisten jullie het toch niet of wel? Jootje frustrerend is dat he dat je de baby nog niet voelt. Ik voelde Jaron ook als laatste. Dan denk je met je derde het wel te herkennen maar nee hoor. Voor jou dus nog een pakketje geduld wat jouw kant op gaat. Mariss oef wat confronterend om midden in je eigen verdriet zo dichtbij het geluk van een ander te staan. Hopelijk hoef je dat de komende tijd even niet me ete maken. Inez hoe gaat het eigenlijk met jou? En met je kleine grote kleuter? Sam lukt het je om te ontspannen nu je verlof hebt? En voor iedereen die niet in dit rijtje staat, sorry, niets persoonlijks maar wel een dikke knuf!
hey dames, Mone, hoe is het jou?? Pippo, bij jou schiet het ook al op zeg! Met jou ook alles goed? Sam, nog gefeliciteerd met Kor's verjaardag gisteren. Jenny, veel succes met Jaron! Tuurlijk laat ik het hier weten al we weten wat het wordt, dat hebben we de vorige keer ook gedaan! Maar dan moet het kindje natuurlijk wel goed liggen voor de 20w echo, want we laten geen pretecho maken Treintje, feli met je 37 weken...misschien kan je straks gewoon lekker thuis bevallen! Voor Mariss en Natas een heeeeeele dikke knuffel!! Ischa, ik ben ook benieuwd of je al wat gehoord hebt! Bruidje en Inez, hoe is het bij jullie?? Hier eigenlijk weinig nieuws...mannetje is bang dat ik moddervet wordt omdat ik de hele dag door wel kan eten. Wat hij niet ziet is dat ik overdag op het werk vrij veel fruit eet en zuivel, zoals drinkyoghurt of magere yoghurt. Vrijdag gaan we lekker naar Obelink in Winterswijk (kampeerwinkel) We willen een nieuwe campingtafel, een topmatrasje en misschien ook nieuwe campingstoelen dus dat wordt wel weer een duur dagje Mijn ouders gaan gezellig mee dus dat zal wel weer leuk zijn! Ik heb vanmorgen mijn positiespijkerbroek maar uit de kast getrokken want mijn 'gewone' broeken zitten niet zo comfi meer. Mannetje gisteren ook direct maar voorbereid op het feit dat ik binnenkort nog meer positiekleding moet hebben...reactie van hem: maar je hebt je 2 positiebroeken van de vorige keer toch bewaard? nou daar kom ik de zomer mee door (mannen ) Ik ga weer eens even verder met mijn werk! Tot de volgende keer!! Doeiiiiiii
Jenny: Hoe is het gegaan met Jaron vandaag?? Genieten verlof?? Nou ben vooral bezig, net weer te veel bezig geweest ben ik bang !! Pff wanneer leer ik het nou eens !!
Jenny hoe is het gegaan met Jaron? Beterschap voor hem. Rabobank is helaas niets geworden. Heb te weinig commerciele ervaring, daarom kreeg ik toen natuurlijk ook zo'n goede beoordeling daar . Ik reageer straks even verder. Lucas even uit bed halen en dan gaan we gezellig naar de markt.
middag, zit heerlijk buiten met laptopje in de tuin, heeerrrlijk!! Sam: nog van harte met je mannetje! Jenny: succes vandaag met Jaron. Ischa: wat balen zeg! veel plezier op de markt. Hmm Denise word weer wakker, eerst maar even uit bedje halen. DEnk dat ik er zo maar weer even lekker met haar uit ga, even fietsen of wandelen
Liesje: sorry niet eens op jou gereageerd! Leuk man, campingshoppen!! Veel plezier !! En de positiekleding uit de kast, ach je kunt het best met 2 broeken doen hoor HAHA!! Mannen !! Ischa: Hmm das balen zeg !! Met jaron is alles goed gegaan zag ik net op Hyves!!
even snel: operatie is goed gegaan. Wel heel lang wachten allemaal, dat was vervelend. Maar goed, ik klaag niet, wachten tot 8 september was nog langer geweest. Infuus vond hij verschrikkelijk. Weg met dat ding bij mijn enkel! De driftkop. Maar na wat afleiding had hij het niet meer door en liet hem prima zitten. Operatie was echt nodig zei de kno. Hij had weer vocht achter de oren. Vorige week bij de controle zeiden ze dat ook al. Het ventje heeft dus gewoon chronische oorklachten. Nou ja, HAD chronische oorklachten.
Liesje, met mij gaat alles wel goed...wel opletten dat ik ook niet teveel ga doen, maar goed...het lukt nog wel om de grote schoonmaal te beginnen (eigenlijk al begonnen ). Jenny, wat een goed nieuws dat alles goed gegaan is en dat het nu achter de rug is! Aan iedereen een dikke knuffel!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Latoya, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 april 2010 met 38wk+1d van zoon DEVYN 3220 gram en 51 cm *** ZWANGER *** Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 juni 2010 meisje Sam, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 geheim Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 meisje Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 november 2010 Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 november 2010 Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op ? 2011 AFSPRAKEN 08 jun: Jootje 20wk echo 10 jun: Sam vk 14 jun: Pippo 35wk echo 28 jun: Pippo 37wk echo 05 jul: Sam CB 12 jul: Pippo 39wk echo 18 okt: Julian controle oogarts
Ha even heel snel voor ik mijn mandje in duik. Het was een lange en spannende dag. Na 3 uur Yara naar bed brengen is de avond ook al voorbij. Maaaaar de echo is goed. Mooi kloppend hartje en volgens berekeningen gegroeid, 14mm al. pfffff en nu maar eens wennen aan het idee dat het ook goed kan gaan, twee kindjes achter elkaar na twee miskramen. Oh wat een rijkdom zou dat zijn. Ik weet nog even niet wanneer volgende week de echo is.