ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sM LEUK FILMPJE
    EN THNX MEIDEN:d

nadeel was julian vanmorgen koorts vanmiddag koorts vrij vanavond weer 38,9 pff houd het ooit een keer op?

najah kom ik thuis was week in Wageningen buurvrouw deed me katten huis versierd hahaha bloemen op tafel brief erbij taart in de koelkast rol tongen erbij wahhahahahahaahhahahahaha
    ik had me zonnebril op en dacht huh dat wat is dat dan dat heb ik niet gedaan kwam de buurvrouw binnen hehe.
    wel leuk:D

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Dames,

Hier gaat het goed, geniet lekker van het lekkere weer, en....druk aan de klus :D

Nog maar drie weken werken! Heb al erg veel zin in m'n verlof!

3. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha meiden, nieuw kleurtje in mijn haar, zonnetje schijnt en ik ga er een leuke dag van maken, zo verrassingsfeestje voor mijn zwanger, wordt 40. Ben erg benieuwd hoe hij het vindt!

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo mariss, waar het hart van vol is......
    zwanger of zwager :D

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een leuke verrassing van je buurvrouw Bengeltje.

Ik zie geen filmpje Sam?
    Wel de zwembadfoto's gezien op je site, wat schattig!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst. Ik heb nu een nieuwe camera (een Nikon Coolpix P100, jawel :D) dus ik zal hier es even flink spammen :p

Spelend Danique'je

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gekkie Danique'je

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tante Danique'je :)D) met haar 10 maanden oudere stiefhalfneefje (nieuw woord :p)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ernstige Danique'je

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Knuffie Danique'je

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Moedertje Danique, pop krijgt kusje

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique'je met hond Raisa

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Echt de laatste :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas wat een prachtige en heerlijke meid :D SUperrr :D
    Mijn filmpje niet zien?? Staat ook gewoon op haar site bij filmpjes hoor, moet lukken lijkt mij... en anders ik is verdrietig ;) !!

Mariss veel plezier en Mone ook :D !!!

Hier vanochtend geweldig moment. We zijn bij een zonweringswinkel en Jildou liep wat op en neer. Ineens was het memmie, poepie!! Pot? Neej die hebben we hier niet (niet dat ze er dan op gaat hoor, want dat is weer uit de mode ;) ) . Ineens gaat ze me daar staan persen, ik lag helemaal dubbel :D .. zo en daarna weer vrolijk rondhuppelen :D Heerlijk zo'n kind :D!!

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Lekker portret die Jildou van jou haha, ik zie het helemaal voor me:D

Wat een prachtige foto's Natas. En wat een leuk jurkje, die heb ik ook voor Isis. Ik vond hem zo schattig.

Hier gaat alles zijn gangetje. Beeb zit nog. Isis is weer ziek (vorige week ook al). Dokter gebeld, er schijnt van alles te heersen. Wat gek is, is dat ze de hele dag amper koorst heeft behalve aan het einde van de middag dan pieks ze naar de 40 graden;). Gelukkig is ze wel gezellig en niet al te hangerig

Auto is opgehaald. Ben er helemaal gelukkig mee. Die heeft manlief goed uitgezocht:D. Hij rijd heerlijk. Haha Sam kan niet begrijpen dat Kor niet aan Skoda kan wennen, maar dat zal ik ook vast wel met andere automerken hebben (ik wordt misselijk in Franse auto's door de zachte vering:D)

Bengeltje, hier ook felicitaties en beterschap voor je kleine man. Leuke foto's trouwens

Nou allemaal lekker genieten van het mooie weer
    Xxx Treintje

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje, ik vind dat ook nog steeds jammer hoor, maar echt t was niet normaal hoe hij in die auto reed :D Schokte en deed en dat werd nooit beter. Terwijl hij dat in de franse auto's of onze opels van de laatste tijd niet heeft.. BIjzondere vent denk ik :D !!
    Beterschap voor Isis zeg.. Jakkes wat vervelend :( !! Hopelijk knapt ze snel op!! En nog steeds een kleine frummel in je buik :D Super!!

Dames wat zouden jullie doen, wel of niet een kraambed beneden? Ik had met Jildou wel 1 maar heb er van te voren meer op gelegen dan tijdens kraamweek. Maar had het er met mn moeder over en ja, t is voor Jildou gezelliger als ik beneden ben, maar aan de andere kant denk ik: Ik lag er toen ook weinig op dus ja.. Twijfel twijfel... Daarbij is het benden dan meteen zo vol..

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gave foto's

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, ik vond het zelf erg fijn dat als ik in de kraamweek erg moe was en we beneden visite hadden zitten ik dan gewoon lekker sociaal boven in m'n bedje kon gaan liggen, en de rest zocht het maar uit wat ze deden.
    Dat lijkt me wat lastiger als je je kraambed beneden hebt staan.
    Wat betreft de kleine, ja daar heb ik nog niet zo goed over nagedacht denk ik, maar ja Pieter gaat dadelijk ook gewoon 4 dagen naar de opvang, zeker in de kraamweek. En ik hoop dat manlief de eerste dinsdagen thuis kan zijn om Pieter op te vangen.

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, wat een heerlijke meid, wat zullen jullie genieten!

Treintje, even uitgepoetst? ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Mone heb ik weer niets aan ;) !! Jildou is gewoon thuis. Ja zal best eens even bij vriendin of opa of oma zijn, maar verder niet. Moet wel zeggen dat ik me wel al vrij snel aal vrij goed voelde dus wat dat betreft zou ik het alleen doen om het voeden...

20. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Sam nog helemaal niet aan die optie gedacht. Ik denk dat ik net als Mone het wel fijn vind om me even terug te trekken. En Isis kan boven ook lekker spelen rond mama's bed:)

Deel Deze Pagina